Μία συλλογή ρούχων, τέσσερις εμβληματικές αποχρώσεις


Σε περίπτωση που δεν το είχες καταλάβει, η μονοχρωμία είναι “out” και το χρώμα είναι “in”! Όλες οι τάσεις για το 2018, μας «φωνάζουν» να δώσουμε βάση στο χρώμα, για τις φετινές εμφανίσεις μας. Ένα brand όμως και μία εμβληματική συλλογή, μας προτείνουν να κάνουμε focus σε μόλις τέσσερα! Μέσα από την σειρά adicolor, θα βρεις τον δρόμο, προς μία πολύχρωμη και γεμάτη swag καθημερινότητα!

Τα adidas Originals δίνουν και πάλι ζωή στη σειρά adicolor, την iconic συλλογή του brand που έκανε την εμφάνισή της τη δεκαετία του ’70. To απόλυτο σύμβολο της sports και streetwear κουλτούρας παίρνει και πάλι ζωή το 2018 και επαναπροσδιορίζει το χρώμα στη νέα γενιά με την αυτοπεποίθηση του αυτοσαρκασμού.

Συνδυάζοντας δημιουργικά τα χρώματα του χθες, τέσσερις χαρακτηριστικές αποχρώσεις - σήμα κατατεθέν της adidas - επιλέχθηκαν προσεκτικά ως πηγές έμπνευσης τόσο για την ανδρική όσο και τη γυναικεία συλλογή.

Οι βασικές αποχρώσεις, που πλέον αναφέρονται ως Bluebird, Fairway Green, Scarlett Red και Sun Yellow, παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το 1983, όταν τα χαρακτηριστικά λευκά sneakers της σειράς adicolor λανσαρίστηκαν δίπλα σε μια σειρά από μαρκαδόρους φέρνοντας το χρώμα στο προσκήνιο. Στη συνέχεια επανεμφανίστηκαν το 2006 με τη συλλογή Color Series και με τη συνεργασία της adidas με κορυφαίους καλλιτέχνες και creatives του κόσμου, οι οποίοι δημιούργησαν μοναδικά κομμάτια, γύρω από ένα συγκεκριμένο χρώμα. Αντλώντας έμπνευση από τις συγκεκριμένες σειρές, η νέα συλλογή adicolor παίζει με τις μοναδικές αυτές αποχρώσεις επαναπροσδιορίζοντας τις χρωματικές παλέτες του σήμερα.

Η συλλογή adicolor περιλαμβάνει τα πιο iconic κομμάτια της adidas των τελευταίων δεκαετιών, επαναπροσδιορίζοντας το κλασικό μέσα από καινοτόμα υφάσματα και μοναδικές γραμμές, με ρούχα και παπούτσια για τον άνδρα και τη γυναίκα που κλέβουν τις εντυπώσεις. Το branding ανανεώνεται κι αυτό, με το εμβληματικό logo των adidas Originals να αλλάζει δημιουργικά μέγεθος και να τοποθετείται σε απρόσμενα σημεία.

Το δημιουργικό της καμπάνιας αντλεί έμπνευση από την πηγαία ευρηματική ματιά του φωτογράφου Charlie Engman - ο οποίος μαζί με τον ταλαντούχο σκηνοθέτη David Lane έχτισαν το νέο ανατρεπτικό concept της συλλογής adicolor.

adicolor_adidas2018_01.jpg

Steve Provis 

Η Ελλάδα δημιούργησε τη δική της πρωτοποριακή απεικόνιση, μέσα από ένα μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα activation. Σε ένα open space installation που στήθηκε στην κάρδιά της Αθήνας - στο μετρό Συντάγματος - το team της adidas φωτογράφισε τέσσερις χαρισματικές adicolor φιγούρες, δημιουργώντας το πρώτο live studio φωτογράφισης!

adicolor_adidas2018_02.jpg

Πέννυ Μπαλτατζή

Ο Πάνος Βλάχος, ο  Steve Provis, η Πέννυ Μπαλτατζή και η Άννα Παπαθανασίου φωτογραφήθηκαν για την ελληνική καμπάνια, προ(σ)καλώντας το ελληνικό κοινό – και τους περαστικούς! – να γίνουν μέρος της adicolor φιλοσοφίας.

adicolor_adidas2018_03.jpg

Πάνος Βλάχος 

Υπό την ιδιαίτερη ματιά και καθοδήγηση του φωτογράφου Πάνου Γεωργίου, οι τέσσερις cool προσωπικότητες που εκπροσωπούν μία γενιά με χιούμορ, δημιουργικότητα και αισθητική - βυθίστηκαν στους ανεξίτηλους μονοχρωματικούς κόσμους, στους οποίους κυριαρχούν επιλογές της συλλογής, χαρακτήρες, περιγραφές και αντικείμενα. Μαζί δημιουργούν έναν fun τόνο που δίνει έμφαση σε μια αυθεντική προσέγγιση, τιμώντας το χρώμα, άλλες φορές με οικείο και άλλες φορές με απροσδόκητο τρόπο.

adicolor_adidas2018_04.jpg

Άννα Παπαθανασίου 

Ξεπερνώντας τα όρια που θέτουν οι διαφορετικές εποχές και κουλτούρες, η νέα συλλογή adicolor, γιορτάζει την πλούσια κληρονομιά της adidas με μια σύγχρονη σχεδιαστική ματιά, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη το χρώμα και επαναπροσδιορίζοντας τον εαυτό της με περισσότερη ζωντάνια, ανατρεπτικότητα και αυτοσαρκασμό.

Η νέα συλλογή adicolor θα είναι διαθέσιμη από 18 Ιανουαρίου στο adidas Originals store (Αθηναΐδος 5 & Καλαμιώτου, Αθήνα), σε επιλεγμένα συνεργαζόμενα καταστήματα και στο adidas.gr.

Για περισσότερα νέα, μείνε συντονισμένος στη Facebook Page των adidas Originals και στο @adidasgr στο Instagram.