Ποιο είναι το νέο παιχνίδι-εθισμός του καταναλωτικού κοινού και ποιες είναι οι ιδιότητές του;
Ένα νέο εθιστικό παιχνίδι έχει κάνει την εμφάνισή του στην παγκόσμια αγορά τους τελευταίους μήνες, κάνοντας μικρούς αλλά και μεγάλους να αναζητούν τις συνεχώς ανανεούμενες εκδοχές του. Τα Fidget Poppers είναι πλαστικά παιχνίδια που μιμούνται το αίσθημα του να σπας τις φούσκες των bubble wrap συσκευασιών και αποτελούν την τελευταία εμμονή του καταναλωτικού κοινού μετά τα fidget spinners που γέμισαν την αγορά πίσω στο 2017.
Η επιτυχία του παιχνιδιού έγκειται φυσικά στο ότι με το που ξεκινήσεις να «σπας» τις φούσκες, κυριολεκτικά εθίζεσαι στην κίνηση που έχει ιδιαίτερα χαλαρωτική επίδραση, ενώ βοηθά μικρούς και μεγάλους στη συγκέντρωση. Μέχρι στιγμής, στην Αγγλία μόνο, έχουν πουληθεί 5 εκατομμύρια fidget poppers από τον Απρίλιο που ξαναάνοιξαν τα καταστήματα μετά το χειμερινό lockdown, ενώ στην αγορά μπορεί κανείς να βρει πλέον fidget poppers σε σχήμα παγωτού, μονόκερου, Baby Yoda, ακόμα και αρωματισμένα με φρούτα και λουλούδια.
Το trend φυσικά έχει λάβει αυτές τις διαστάσεις χάρη στο TikTok και είναι πλέον τόσο μεγάλο που πολλά σχολεία της Αγγλίας απαγόρευσαν τη χρήση fidget poppers στους μαθητές τους. Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει ωστόσο αντιδράσεις, καθώς το συγκεκριμένο παιχνίδι χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια ως εκπαιδευτικό υλικό για παιδιά που αντιμετωπίζουν διαταραχές του φάσματος του αυτισμού.
Πέρα από τις χαλαρωτικές και εκπαιδευτικές τους ιδιότητες ωστόσο, τα fidget poppers αποτελούν μια περιβαλλοντική βόμβα για τον πλανήτη, καθώς αυτά κατασκευάζονται από πλαστικό, ενώ είναι αμφίβολο το για πόσο μεγάλο διάστημα θα χρησιμοποιούνται μέχρι να καταλήξουν στον κάδο απορριμμάτων.