Τα επαγγέλματα με τις περισσότερες επικοινωνιακές ανάγκες.
Σύμφωνα με τη Eurostat, η επικοινωνία - είτε διαδικτυακά είτε προσωπικά - καταλαμβάνει τουλάχιστον το μισό της εργάσιμης ημέρας για εκατομμύρια εργαζόμενους στην ΕΕ. Αν τα εισερχόμενα και οι ομαδικές συνομιλίες σας έχουν ξεχειλίσει μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, μάλλον δεν είστε οι μόνοι.
Το να ξοδεύετε τουλάχιστον το μισό χρόνο στην εργασία σας σε εσωτερικές και εξωτερικές επικοινωνίες είναι κανόνας για το 46% των εργαζομένων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι πιο καταβεβλημένοι είναι οι Μαλτέζοι, οι Γάλλοι και οι Αυστριακοί, ενώ τα χαμηλότερα ποσοστά κούρασης από την αλληλογραφία ή τα group chat αναφέρθηκαν στη Σλοβακία, την Ελλάδα και τη Λετονία.
Οι γυναίκες, η Gen Ζ και οι millennials περνούν τον περισσότερο χρόνο στις επικοινωνίες:
Οι γυναίκες τείνουν να επικοινωνούν περισσότερο από τους άνδρες στην εργασία τους, καθώς το 51,5% από αυτές χρησιμοποιούν τουλάχιστον το μισό χρόνο τους για εσωτερικές και εξωτερικές επικοινωνίες, σε σύγκριση με το 43% των ανδρών εργαζομένων.
Μεταξύ των ανδρών εργαζομένων, οι millennials (30-44 ετών) ασχολούνται περισσότερο με τις επικοινωνίες, με το 45% να αφιερώνει τουλάχιστον το μισό χρόνο του σε αυτές. Από την άλλη πλευρά, η πιο αφοσιωμένη στην επικοινωνία ηλικιακή ομάδα μεταξύ των γυναικών εργαζομένων είναι οι GenZs (56%).
Ποια επαγγέλματα αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε καθήκοντα επικοινωνίας;
Σε γενικές γραμμές, οι επαγγελματίες στον τομέα των χρηματοοικονομικών και των ασφαλίσεων αφιερώνουν τον περισσότερο χρόνο για την επικοινωνία (58,5%) και ακολουθούν οι επαγγελματίες στον τομέα της εκπαίδευσης (56,4%) και της φιλοξενίας (55,5%).
Η γεωργία, η δασοκομία και η αλιεία είναι μακράν ο τομέας με το χαμηλότερο ποσοστό (19,3%).