Το brand θα κάνει focus στην online πώληση των προϊόντων τoυ
Η adidas είναι μία ακόμη εταιρία που ανακοινώνει ότι θα κλείσει μερικά από τα φυσικά της καταστήματα. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό, γίνεται με σκοπό το brand να επικεντρωθεί στις online πωλήσεις των προϊόντων του. Τα νέα ακολουθούν αυτά των καταστημάτων Footlocker τα οποία θα κλείσουν περίπου 110 καταστήματα στην Αμερική, μέσα στο 2018.
Ο CEO Kasper Rorsted της adidas, μίλησε στην Financial Times και δήλωσε ότι «με τον καιρό, θα έχουμε λιγότερα καταστήματα, αλλά θα είναι καλύτερα».
Πολλοί οικονομικοί αναλυτές έχουν ήδη βρει όνομα στο νέο αυτό φαινόμενο στον κόσμο της Μόδας. Το αποκαλούν “retail apocalypse” (ελεύθερη μετάφραση: «η καταστροφή του λιανικού εμπορίου), με τις πωλήσεις πολλών καταστημάτων παγκοσμίως να πέφτουν αισθητά και ο καταναλωτής να κάνει focus στις online αγορές.
Ο Rorsted προσθέτει: «Η ιστοσελίδα μας είναι το πιο σημαντικό κατάστημα που έχουμε στον κόσμο. Έχει την προτεραιότητα όταν προσλαμβάνουμε, όταν διανέμουμε τις πηγές μας και όταν χτίζουμε τις υποδομές μας».
Η adidas είχε στο παρελθόν δηλώσει ότι έχει βάλει στόχο να διπλασιάσει τις online αγορές της σε 4 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2020. Ο κολοσσός από την Γερμανία κατάφερε να φτάσει το €1,6 δισεκατομμύρια πέρσι.
Κεντρική φωτό: Instagram @darkbmoonl