Το μουσικό ντοκιμαντέρ «ΕΜΕΙΣ – Μία ταινία για τον Bloody Hawk» συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία στις κινηματογραφικές αίθουσες.
Δεν υπάρχει κάποιο προηγούμενο παράδειγμα στη σύγχρονη ελληνική κινηματογραφική παραγωγή όπου ένα μουσικό ντοκιμαντέρ ή απλά ένα ντοκιμαντέρ να πλησιάζει τα 100 χιλιάδες εισιτήρια και να συνεχίζει δυναμικά την πορεία του στις αίθουσες της χώρας. Το μουσικό ντοκιμαντέρ «ΕΜΕΙΣ – Μία ταινία για τον Bloody Hawk» του Στέλιου Κοτιώνη και Ορέστη Πλακιά, σε παραγωγή Foss Productions και Dynasty Group Athens, ήδη ταράζει τα λιμνάζοντα νερά της ελληνικής κινηματογραφικής πραγματικότητας.
Αν κρίνουμε και από την τεράστια αποδοχή της βιογραφικής ταινίας «Υπάρχω» του Γιώργου Τσεμπερόπουλου για τον Στέλιο Καζαντζίδη που λίγο ακόμα θα άγγιζε το 1 εκατομμύριο εισιτήρια, φαίνεται ότι ο κόσμος που συρρέει στις αίθουσες – και δεν είναι κατά ανάγκη άνθρωποι που πηγαίνουν συχνά στο σινεμά – διψάει να έρθει πιο κοντά με τους δικούς του ήρωες και να μάθει περισσότερα για τη ζωή τους, είτε αυτοί οι ήρωες είναι ο Καζαντζίδης είτε είναι ο Bloody Hawk.
Από την Ξάνθη σε γεμάτα στάδια σε όλη την Ελλάδα
Το ντοκιμαντέρ «ΕΜΕΙΣ» ακολουθεί τον 29χρονο ράπερ Bloody Hawk (κατά κόσμον Νικόλας Κίτσος) στην περσινή καλοκαιρινή περιοδεία του από την Αθήνα - και ένα ποδοσφαιρικό στάδιο της Ριζούπολης να παίρνει φωτιά με 15 χιλιάδες κόσμο - ως την γενέτειρά του, Ξάνθη, εκεί που ξεκίνησε, πήγε σχολείο και «έφτυσε» τις πρώτες του ρίμες στα σοκάκια της πόλης με ένα ξεχωριστό crew φίλων και συμμαθητών (Spave, Epel, Nimbus D).
Με βάση τη Θεσσαλονίκη και το ΕΜΕΙΣ studio ηχογράφησης τα τελευταία χρόνια, ο Bloody Hawk ανήκει σε εκείνη τη φουρνιά της ελληνικής hip hop, κάποιοι μεγαλύτεροι σε ηλικία και κάποιοι μικρότεροι, που γεμίζουν στάδια και τα κομμάτια τους – συνήθως με κοινωνικό και πολιτικό ακόμα πρόσημο – ακούγονται δυνατά από τα ηχεία και κινητά κάθε νέου στη χώρα μας. Είναι ό,τι πιο αισιόδοξο έχουμε δει να συμβαίνει στην ελληνική μουσική σκηνή τελευταία (χωρίς να υποβιβάζουμε άλλα είδη μουσικής και τα ντόπια ροκ και μέταλ συγκροτήματα που περιοδεύουν σε όλη την Ευρώπη).
Μέσα από φλας μπακ, αρχειακό υλικό και συνεντεύξεις με στενούς φίλους, συνεργάτες και την οικογένειά του, μαθαίνουμε περισσότερα για τον Νικόλα και πώς ένα εσωστρεφές και συνεσταλμένο αδύναμο παιδί από την Ξάνθη έγινε η φωνή της γενιάς του. Είναι η γενιά του ίντερνετ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που οι αποστάσεις έχουν μειωθεί και δεν έχει τόση σημασία αν είσαι από την Αθήνα για να πετύχεις. Αν έχεις να πεις κάτι, το μήνυμα θα διαδοθεί από όπου και αν είσαι. Κάτι που κατάφερε περίφημα ο Bloody Hawk.
Το ντοκιμαντέρ «ΕΜΕΙΣ – Μία ταινία για τον Bloody Hawk» στα 101’ που διαρκεί είναι σχεδόν αψεγάδιαστο και ο ρυθμός του καταιγιστικός. Σημειώνουμε κάποια πράγματα που δεν είδαμε και στα οποία θα θέλαμε να εμβαθύνουν περισσότερο οι δημιουργοί (π.χ. φάνηκε ότι δεν υπήρχε κανένα εμπόδιο ή δυσκολία στην επιτυχία του Bloody Hawk και στο δρόμο προς την κορυφή, λες και όλα ήταν στρωμένα με ροδοπέταλα), αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι πραγματικά εξαιρετικό.
Την ίδια στιγμή, άλλο ένα «βόρειο αστέρι» της hip hop, ο ΛΕΞ, γράφει ιστορία κάνοντας sold out σε λιγότερες από 24 ώρες την επερχόμενη συναυλία του στο ΟΑΚΑ που έχει προγραμματιστεί για τις 24 Ιουνίου, με την εταιρεία παραγωγής (Dynasty) να ψάχνει λύσεις για ακόμα μεγαλύτερο χώρο. Λέτε το επόμενο μεγάλο μουσικό ντοκιμαντέρ να είναι για τον ΛΕΞ; Ο δρόμος έχει στρωθεί.
Το ντοκιμαντέρ «ΕΜΕΙΣ – Μία ταινία για τον Bloody Hawk» συνεχίζει την πορεία του στις κινηματογραφικές αίθουσες στην Ελλάδα.