Σε όποιο "γκρουπ" κι αν ανήκεις, σίγουρα έχεις αναρωτηθεί...
Στην καρδιά του καλοκαιριού, θα πρέπει μάλλον να απέχεις social media και να μην έχεις κάνει κανένα μπάνιο, αν διαβάζοντας ροζ φλαμίνγκο το μυαλό σου πάει στο ψηλόλιγνο πτηνό και όχι στη φουσκωτή καλοκαιρινή τρέλα. Είμαστε σίγουροι ότι έχεις πάρει τη δόση σου. Και είτε ανήκεις σε αυτούς που τα μισούν και δεν αντέχουν άλλο να τα βλέπουν είτε στους άλλους που τα λατρεύουν, σίγουρα έχεις αναρωτηθεί ¨γιατί τέτοια μανία"; Κάνουμε, λοιπον, ζουμ στο θέμα και καταλήγουμε στις 3 εξής απαντήσεις.
#1. Είναι μόδα
Μόδα είναι και γυρίζει. Η συγκεκριμένη ξεκίνησε από την Αμερική και γύρισε σε όλο τον κόσμο. Υπεύθυνη ευρύτερα για τα τεράστια φουσκωτά, είναι μια εταιρεία με πισίνες η οποία πρόσφερε στους νέους ιδιοκτήτες φουσκωτούς κύκνους για ανέμελες ώρες. Το Χάμπτον άρχισε να καλοβλέπει αυτή τη μόδα και έτσι η πισίνα χωρίς φουσκωτό κύκνο έγινε εξαίρεση. Όπως φαίνεται, στη μόδα δεν αντιστάθηκε ούτε η Taylor Swift, η οποία μοιράστηκε μια φωτογραφία πάνω σε ένα τέτοιο παιχνίδι πισίνας μαζί με το τότε αγόρι της Calvin Harris. Και από τότε... χαμός! Έχει βλέπεις και 102 εκατομμύρια followers, δε το λες και περίεργο...
Μόδα, όμως, είναι και τα φλαμίνγκο, τα οποία κατακλύζουν όχι μόνο σε φουσκωτή μορφή τη ζωή μας... Είναι παντού! Σε ρούχα, σε τσαντάκια, τοίχους, πετσέτες, τετράδια, στιλό...
#2. Πουλάει
Προφανώς η Taylor Swift έβαλε το μαγικό της χέρι στο να ξεκινήσει ο κόσμος να θέλει "ένα τέτοιο" για τη θάλασσα ή την πισίνα του αλλά θα ήταν μάλλον αδύνατο να γίνει μόδα αν οι εταιρείες δεν άρπαζαν την ευκαιρία για να γεμίσουν τα ράφια των καταστημάτων με κάθε είδους φουσκωτό.
Η Sunnylife, σκαρφίστηκε να φτιάξει φλαμίνγκο και να γεμίσει τον κόσμο, πατώντας στη μόδα που φαινόταν ότι ήδη ξεκινούσε. Με σωστή προώθηση κατάφερε να φτάσουν τα προιόντα της στο Coachella, το No1 φεστιβάλ του Λος Άντζελες που μαζεύει ένα σωρό διάσημους. Και το ξεπούλημα ήρθε... Ακόμα κι αν οι τιμές ήταν τρελές! Γιατί, όχι, φυσιολογικό δεν το λες το 80ευρω... Φυσικά, η Sunnylife βρήκε μιμητές και εννοείται ότι ροζ φλαμίνγκο κυκλοφορούν από άπειρες εταιρείες και σε ορισμένες περιπτώσεις, πολύ πιο οικονομικά. Η Primark για παράδειγμα έκανε προσφορά με 9 λίρες και είδε τα ταμία της να παίρνουν φωτιά.
#3. Γράφει στη φωτογραφία
Πέρα τώρα από το επιχειρηματικό κομμάτι του πράγματος, υπάρχει και το... αισθητικό. Ζούμε στην εποχή της φωτογραφίας και τα μεγάλα εντυπωσιακά φουσκωτά, μπορούν να είναι ένα ωραίο αντικείμενο για να φωτογραφίσει κανείς. Θάλασσα βγάζουν όλοι, χρειάζεται και το κάτι τι για να ξεχωρίσει μια φωτογραφία ανάμεσα σε... άπειρες. Γιατί, ναι, βγάζουμε άπειρες φώτο. Σύμφωνα με την ΙnfoTrends το 2017 συνολικά, θα τραβηχτούν 1,2 τρισ. φωτογραφίες, αύξηση περίπου 9% συγκριτικά με πέρυσι.
#4. Είναι καλή παρέα
Καλοκαίρι θα πει χαλάρωση, ξεκούραση, παιχνίδι. Όλα αυτά μπορεί να τα δώσει ένα φουσκωτό θαλάσσης ή πισίνας και το ξέρεις. Η ηλιοθεραπεία γίνεται πιο δροσερά, η παρέα κάνει βόλτες, οι συζητήσεις γίνονται στα βαθιά χωρίς λαχάνιασμα.
Ελπίζουμε να πήρες κάποιες απαντήσεις. Και ειδικά αν είσαι σε αυτούς που αρχίζουν να εκνευρίζονται με όλη αυτή την τρέλα να το δεις χαλαρά. Καλοκαίρι έχουμε και τα φουσκωτά φλαμίνγκο δεν είναι επικίνδυνα για εσένα. Κάθε άλλο, μπορούν να σου χαρίσουν και στιγμές γέλιου ως θεατή. Γιατί ξέρεις... δεν είναι πολύ εύκολο να ισορροπήσεις πάνω τους!