Αυτή την Παρασκευή, 28/3 λήγει η προθεσμία δήλωσης συμμετοχής στην εκδήλωση.
Το Γραφείο Διασύνδεσης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνει όπως κάθε χρόνο και φέτος εκδήλωση με τίτλο «Ημέρα Επαγγελματικού Προσανατολισμού».
Η εκδήλωση απευθύνεται σε τελειόφοιτους φοιτητές (τριτοετείς και τεταρτοετείς) και απόφοιτους των Προπτυχιακών και Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων σπουδών του Πανεπιστημίου μας και δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να έχουν απευθείας συνεντεύξεις με μεγάλες εταιρείες από διάφορους κλάδους.
H ακριβής ημερομηνία της εκδήλωσης θα δημοσιευτεί προσεχώς και οι ενδιαφερόμενοι θα ενημερωθούν για το πρόγραμμα της εκδήλωσης με ανακοίνωση που θα δημοσιευτεί τόσο στο site του Γραφείου Διασύνδεσης όσο και σε όλα τα social media στα οποία το Γραφείο διατηρεί προφίλ.
Η διαδικασία συμμετοχής στην εκδήλωση χωρίζεται σε 3 στάδια:
Στάδιο 1ο: Δήλωση συμμετοχής στην εκδήλωση & Υποβολή βιογραφικού σημειώματος (Παρασκευή 28/2/2014 - Παρασκευή 28/3/2014*)
Στάδιο 2ο: Επιλογή εταιριών για συνέντευξη (Δευτέρα 31/3/2014 - Παρασκευή 11/4/2014)
Στάδιο 3ο: Δημοσίευση ημερομηνίας διεξαγωγής της εκδήλωσης & των λιστών προτεραιότητας για συνέντευξη ανά εταιρία (2ο δεκαπενθήμερο Απριλίου)
Ώρα έναρξης και λήξης του κάθε σταδίου είναι η 12η μεσημβρινή, εκτός αν ορίζεται κάτι διαφορετικό σε σχετική ανακοίνωση. Π.χ. η τελική ημερομηνία και ώρα λήξης της υποβολής δήλωσης συμμετοχής στην εκδήλωση είναι η Παρασκευή 28/32014 και ώρα 12.00 το μεσημέρι ακριβώς.
*: η τελική ημερομηνία επικοινωνίας με το Γραφείο Διασύνδεσης για τους απόφοιτους είναι η Δευτέρα 24/3/2014 και ώρα 12.00 το μεσημέρι, προκειμένου να υπάρχει χρόνος για την έκδοση κωδικών από το Τμήμα Δικτύων
__________________________________________________________________________
Σημαντικές λεπτομέρειες:
Το βιογραφικό όλων όσων δηλώσουν εμπρόθεσμα συμμετοχή στην εκδήλωση (όπως αυτό δημιουργείται αυτόματα μέσα από το πληροφοριακό σύστημα της ΔΑΣΤΑ) θα συμπεριληφθεί σε ειδική ηλεκτρονική βάση, αντίγραφο της οποίας θα διανεμηθεί ψηφιακά σε όλες τις συμμετέχουσες στην εκδήλωση εταιρίες, αλλά και σε όσες συνεργαζόμενες με το Γραφείο Διασύνδεσης εταιρίες υποβάλλουν σχετικό αίτημα για την χορήγησή του.
Ο αριθμός των ατόμων που μπορούν να υποβάλλουν δήλωση συμμετοχής στην εκδήλωση και να υποβάλλουν το βιογραφικό τους ηλεκτρονικά είναι απεριόριστος, ωστόσο την ημέρα της εκδήλωσης θα μπορούν να προσέλθουν στον χώρο διεξαγωγής της μόνο οι 300 πρώτοι που θα επιλέξουν εταιρίες με τις οποίες επιθυμούν να έχουν συνέντευξη κατά το 2ο στάδιο της εκδήλωσης, προκειμένου η εκδήλωση να κυλήσει ομαλά και οι συμμετέχοντες να εξυπηρετηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η δήλωση επιλογής εταιριών για συνέντευξη γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος της ΔΑΣΤΑ και καταγράφεται η ακριβής ώρα και ημερομηνία υποβολής της κάθε δήλωσης ώστε να διασφαλιστεί ότι θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας για όλους.
Με την ολοκλήρωση της δήλωσης επιλογής εταιριών θα δημοσιευθούν λίστες προτεραιότητας ανά εταιρία στην οποία θα περιλαμβάνονται μόνο τα ονόματα των 300 πρώτων ατόμων που επέλεξαν εταιρίες, ώστε όλοι συμμετέχοντες να γνωρίζουν αν είναι μέσα σε αυτούς (τους 300 πρώτους) και ποια σειρά έχουν σε κάθε εταιρία της επιλογής τους.
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης δεν έχει οριστικοποιηθεί, επομένως όσοι δηλώσουν συμμετοχή στην εκδήλωση δεν μπορούν να γνωρίζουν ακόμη τις εταιρίες που θα συμμετέχουν. Τα ονόματα των συμμετεχουσών εταιριών θα δημοσιευτούν λίγο πριν την έναρξη δηλώσεων επιλογής εταιριών.
Για την είσοδό σας στο πληροφοριακό σύστημα ΔΑΣΤΑ μέσω του οποίου θα γίνει η δήλωση συμμετοχής στην εκδήλωση αλλά και η επιλογή εταιριών, απαιτείται ενεργό e-mail της μορφής *@dias.aueb.gr ή @aueb.gr. Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε ενεργή ηλεκτρονική διεύθυνση του πανεπιστημίου (π.χ. είστε απόφοιτος/η και οι κωδικοί σας έχουν λήξει), επικοινωνήστε ΑΜΕΣΑ με το Γραφείο Διασύνδεσης στο τηλέφωνο 210 8203216. Η τελική ημερομηνία επικοινωνίας με το Γραφείο Διασύνδεσης για την έκδοση κωδικών είναι η Δευτέρα 24/3/2014 και ώρα 12.00 το μεσημέρι.
__________________________________________________________________________
Στάδιο 1ο: Υποβολή Βιογραφικού Σημειώματος (Παρασκευή 28/2/2014 - Παρασκευή 28/3/2014*)
*: η τελική ημερομηνία επικοινωνίας με το Γραφείο Διασύνδεσης για τους απόφοιτους είναι η Δευτέρα 24/3/2014 και ώρα 12.00 το μεσημέρι, προκειμένου να υπάρχει χρόνος για την έκδοση κωδικών από το Τμήμα Δικτύων
Εάν επιθυμείτε να συμμετέχετε στην εκδήλωση και είστε ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΣ (τεταρτοετής ή τριτοετής) ή ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ των Προπτυχιακών και Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων σπουδών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, μπορείτε να επισκεφτείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.dasta-is.aueb.gr, και αφού συνδεθείτε με τους κωδικούς του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του πανεπιστημίου, καταχωρείτε σε πρώτη φάση το βιογραφικό σας, φροντίζοντας παράλληλα να τσεκάρετε την επιλογή "Επιθυμώ να συμμετέχω στις Ημέρες Καριέρας και αποδέχομαι τους όρους χρήσης" που βρίσκεται στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας καταχώρησης βιογραφικού σημειώματος (δείτε την εικόνα).
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την είσοδό σας στο πληροφοριακό σύστημα απαιτείται ενεργό e-mail της μορφής *@dias.aueb.gr ή @aueb.gr. Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε ενεργή ηλεκτρονική διεύθυνση του πανεπιστημίου (π.χ. είστε απόφοιτος/η και οι κωδικοί σας έχουν λήξει), επικοινωνήστε ΑΜΕΣΑ με το Γραφείο Διασύνδεσης στο τηλέφωνο 210 8203216. Η τελική ημερομηνία επικοινωνίας με το Γραφείο Διασύνδεσης για την έκδοση κωδικών είναι η Δευτέρα 24/3/2014 και ώρα 12.00 το μεσημέρι. Σε περίπτωση που το e-mail σας είναι της μορφής @aueb.gr, κατά την είσοδό σας στο σύστημα χρησιμοποιήστε ΜΟΝΟ το πρώτο μέρος του e-mail σας (χωρίς το @aueb.gr).
Είναι πολύ σημαντικό κατά την καταχώρηση του βιογραφικού σας σημειώματος να συμπληρώσετε ΟΛΑ τα πεδία, και ιδιαίτερα τα πεδία που αφορούν: 1) προπτυχιακές σπουδές (ακόμη κι αν δεν έχετε πάρει το πτυχίο σας στην παρούσα φάση), 2) στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες), 3) γνώση ξένων γλωσσών, 4) γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Συμπλήρωση μόνο του βιογραφικού σημειώματος χωρίς την επιλογή "Επιθυμώ να συμμετέχω στις Ημέρες Καριέρας και αποδέχομαι τους όρους χρήσης" ΔΕΝ διασφαλίζει την συμμετοχή σας στην εκδήλωση. Επίσης, η μη συμπλήρωση πεδίων του βιογραφικού και ιδιαίτερα όσων αναφέρονται παραπάνω, ενδέχεται να δημιουργήσει πρόβλημα κατά το δεύτερο στάδιο της διαδικασίας που αφορά την επιλογή εταιριών για συνέντευξη.
Όπως αναγράφεται και στους όρους συμμετοχής της εκδήλωσης, τα βιογραφικά των συμμετεχόντων θα διατεθούν σε όλες τις συμμετέχουσες εταιρίες ηλεκτρονικά, άσχετα με το αν οι υποψήφιοι τις έχουν επιλέξει ή όχι για συνέντευξη. Δυνατότητα εξαίρεσης διάθεσης του βιογραφικού σε συγκεκριμένες εταιρίες δεν υπάρχει, ενώ οι υποψήφιοι δεν θα μπορούν να γνωρίζουν τις εταιρίες που τελικά θα συμμετέχουν στην εκδήλωση πριν από τις 26 Απριλίου.
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση σχετικά με την εκδήλωση, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Διασύνδεσης.
Προσοχή: σε αυτό το στάδιο το πρόγραμμα της εκδήλωσης δεν έχει οριστικοποιηθεί, επομένως όσοι δηλώσουν συμμετοχή θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το βιογραφικό τους θα διανεμηθεί σε όλες τις εταιρίες που θα συμμετέχουν στην εκδήλωση (όποιες και αν είναι αυτές) χωρίς δυνατότητα εξαίρεσης για μεμονωμένες συμμετέχουσες εταιρίες.