Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη παραλαβή υλικού, τις επιστροφές βιβλίων και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες
Η τροποποίηση της λειτουργίας αφορά τόσο την κεντρική όσο και τις περιφερειακές βιβλιοθήκες του Αριστοτελείου. Συγκεκριμένα, οι αιτήσεις για δανεισμό υλικού υποβάλλονται με τη συμπλήρωση ηλεκτρονικής φόρμας στον σύνδεσμο lib.auth.gr/el/item_request. Η κάθε βιβλιοθήκη εξυπηρετεί μέχρι 20 αιτήματα την ημέρα.
Για την παραλαβή του υλικού, οι αιτούντες -καθηγητές ή φοιτητές- θα ενημερώνονται από την αντίστοιχη βιβλιοθήκη με σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η παραλαβή του υλικού θα γίνεται αποκλειστικά μετά την αποστολή του σχετικού email και μόνο με προγραμματισμένη συνάντηση στην είσοδο κάθε βιβλιοθήκης.
Η επιστροφή του υλικού στην βιβλιοθήκη Αντίστοιχα, για την επιστροφή υλικού, η επικοινωνία με κάθε βιβλιοθήκη θα γίνεται και πάλι αποκλειστικά μετά την αποστολή σχετικού email και τον προγραμματισμό συνάντησης.
Σημειώνεται ότι από σήμερα καμία βιβλιοθήκη του ΑΠΘ δε λειτουργεί ως αναγνωστήριο, ενώ κατά την παράδοση και παραλαβή υλικού στην είσοδο των βιβλιοθηκών είναι υποχρεωτική χρήση μάσκας και απολύμανση χεριών.
Παράλληλα, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες των βιβλιοθηκών του ΑΠΘ λειτουργούν κανονικά και η πρόσβαση στις πηγές είναι δυνατή σε καθημερινή 24ωρη βάση από υπολογιστή μέσω του συνδέσμου lib.auth.gr/node/1476. Η ηλεκτρονική αρθρογραφία είναι προσβάσιμη μέσω του συνδέσμου search.lib.auth.gr/Summon/Home, λίστα συνδρομών και αξιόπιστων πηγών ανοικτής πρόσβασης ανά θεματικό πεδίο μέσω του συνδέσμου Lib.auth.gr/el/πηγές_σύνθετη, ενώ τα ανοικτά ακαδημαϊκά συγγράμματα, Πηγές, Ψυχαγωγία, Οδηγίες αναζήτησης στον σύνδεσμο lib.auth.gr/el/covid19lit.