Ένα μάθημα που δεν έχει καθόλου απουσίες.


Περισσότεροι από τους μισούς Gen Zers πιστεύουν ότι θα μπορούσαν εύκολα να χτίσουν μια επικερδή καριέρα με τη δημιουργία περιεχομένου και την προώθηση ψηφιακών προϊόντων. Έτσι πολλά πανεπιστήμια αρχίζουν να τους παίρνουν στα σοβαρά.

Το Πανεπιστήμιο του Τέξας συνεργάστηκε ακόμη και με τα Ηνωμένα Έθνη για να οργανώσει ένα μάθημα και να διδάξει τους αυριανούς influencers πώς να χειρίζονται την παραπληροφόρηση. Το δωρεάν διαδικτυακό μάθημα τεσσάρων εβδομάδων προσφέρεται στα Αγγλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά και Γαλλικά. Σχεδόν 10.000 άτομα από 170 και πλέον χώρες έχουν εγγραφεί μέχρι στιγμής.

«Είναι απίστευτο. Είναι ίσως ένα από τα πιο επιτυχημένα σεμινάρια που έχουμε κάνει ως προς τον αριθμό των συμμετεχόντων και στη συνέχεια ως προς την αφοσίωση στην πρώτη ζωντανή συνεδρία που είχαμε», είπε η Summer Harlow, αναπληρωτής διευθύντρια του Knight Center for Journalism στην Αμερική.

Η υποστηριζόμενη από τον ΟΗΕ συνεργασία έγινε πραγματικότητα καθώς οι ειδικοί «βλέπουν συνεχώς αυτές τις διαφορετικές φωνές να έχουν επιρροή στις ειδήσεις» και ήθελαν «να καταλάβουν πώς οι δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου αλλάζουν τον τομέα της δημοσιογραφίας».

Άλλα πανεπιστήμια έχουν φτάσει ακόμη και στο να δημιουργήσουν ένα ολόκληρο τμήμα για τους influencers. Το Arkansas Tech University ξεκίνησε πρόσφατα να προσφέρει ένα «Bachelor of Arts in Social Media Influencing», το οποίο ενσωματώνει μαθήματα στην παραγωγή ταινιών, τη δημοσιογραφία και τις δημόσιες σχέσεις. 

«Νομίζω ότι είναι επικοινωνία, παραγωγή και επιχειρηματικότητα», είπε η Kate Stewart, επίκουρη καθηγήτρια δημοσίων σχέσεων στο Jacksonville State University, σχετικά με την επιρροή και τη δημιουργία περιεχομένου. Πέρυσι, το Νοτιοανατολικό Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο στο Carlow της Ιρλανδίας ανακοίνωσε το μάθημα «Digital Hustle», ένα καλοκαιρινό μάθημα που διδάσκουν οι viral TikTokkers και ειδικοί στον τομέα, στο πλαίσιο κανονικού πτυχίου, Bachelor of the Arts.

Άλλα πανεπιστήμια, όπως το Πανεπιστήμιο της Αλαμπάμα, το USC, το Cornell, το Duke, το Chapman και της Columbia προσφέρουν μαθήματα στρατηγικής επιρροής, επιχειρήσεων και επικοινωνιών.