Το Get in the Ring σου δίνει την ευκαιρία να ξεκινήσεις σωστά.


 

Το Get in the Ring σου δίνει την ευκαιρία να ξεκινήσεις σωστά.

 

Το Get In The Ring είναι ένας διαγωνισμός για startups με επίκεντρο την τη δικτύωση, τις επιχειρήσεις και τις επενδύσεις. Πρόκειται για μία διεθνής μάχη επενδύσεων που δίνει την ευκαιρία σε startups να διαγωνιστούν στην αρένα του παγκόσμιου Ring, παρουσιάζοντας την επιχειρηματική τους ιδέα και διεκδικώντας χρηματοδότηση ύψους έως και 1 εκατ. ευρώ.

 

Ο διαγωνισμός Get In the Ring διοργανώνεται για τρίτη συνεχή χρονιά στην Ελλάδα από τους Industry Disruptors – Game Changers (ID-GC). Αξίζει να σημειωθεί, ότι φέτος ο διαγωνισμός αποκτά περιφερειακό χαρακτήρα καθώς τα 10 καλύτερα startups της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (Ελλάδα, Κύπρος, Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία, Πορτογαλία, Κροατία, Βοσνία & Ερζεγοβίνη, Ισραήλ, Τουρκία) θα έρθουν στην Αθήνα κατά τη διάρκεια του Disrupt, Startup, ScaleUP στις 14-15 Νοεμβρίου 2014, για να διαγωνιστούν στον Περιφερειακό Τελικό, ο οποίος θα αναδείξει το νικητή που θα ταξιδέψει στην Ολλανδία και θα διαγωνιστεί στο Διεθνή Τελικό στο Ρότερνταμ.

 

Σκοπός του Get In The Ring είναι να φέρει σε επαφή φιλόδοξους επιχειρηματίες με επενδυτές και να σηματοδοτήσει την έναρξη της επιχειρηματικής τους διαδρομής. Πρόκειται για μια διαδικασία παρουσίασης επιχειρηματικών ιδεών (pitch) που προσφέρει την δυνατότητα σε startups από όλο τον κόσμο να διεκδικήσουν επενδύσεις και προβολή διεθνούς βεληνεκούς μπροστά σε κριτές, επενδυτές, επιτυχημένους επιχειρηματίες, δυνητικούς πελάτες και συνεργάτες.

 

Το Get In The Ring είναι ένα μοντέλο παρουσίασης επιχειρηματικών ιδεών σε πιθανούς επενδυτές κατά το οποίο δύο startups παρουσιάζουνε τις ιδέες τους ταυτόχρονα, αυτό ονομάζεται «μάχη». Κάθε μάχη αποτελείται από πέντε γύρους και κάθε γύρος επικεντρώνεται σε ένα διαφορετικό θέμα, σημαντικό για μια επιχείρηση. Κάθε επιχειρηματίας έχει μόλις 2,5 λεπτά για να πείσει τους κριτές για την πληρότητα της ιδέας του. Τα θέματα που θα κληθούν να καλύψουν οι συμμετέχοντες είναι:

 

1. Η ομάδα

 

2. Τα επιτεύγματα

 

3. Το επιχειρηματικό μοντέλο & η αγορά στην οποία απευθύνονται

 

4. Οικονομικά στοιχεία & επενδυτική πρόταση

 

5. Τελευταία ευκαιρία για να πείσουν τους κριτές

 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή πατώντας εδώ μέχρι τις 15 Οκτωβρίου 2014.