Η Warply εστιάζει στο mobile marketing


 

Η Warply εστιάζει στο mobile marketing

 

Τη δημιουργία δύο νέων επιχειρηματικών μονάδων ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα η Warply, η οποία δραστηριοποιείται στο mobile marketing. Πρόκειται για τα Warply Audiences, για τη διεξαγωγή σύντομων ερευνών ("polls") μέσω push notification campaigns σε κινητά, και το Warply Mobility, για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη mobile εφαρμογών.

 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η υπηρεσία ερευνών αφορά στη δημιουργία σύντομων ερωτηματολογίων που μπορούν συνεργαζόμενες εταιρείες που έχουν ήδη mobile εφαρμογή να αποστέλουν σε στοχευμένο κοινό, παρέχοντάς του, παράλληλα, κίνητρα για να συμμετέχουν σε αυτές τις έρευνες. Οι εταιρείες έχουν, έτσι, τη δυνατότητα να συλλέξουν δεδομένα σε τρέχοντα χρόνο για τους χρήστες της εφαρμογής τους, τις προτιμήσεις, τη συμπεριφορά και τις απόψεις τους. Επιπλέον, σύμφωνα με την Warply, η χρήση της πρακτικής αυτής μπορεί να αυξήσει την εμπλοκή των καταναλωτών με την εταιρεία.

 

Το χαρακτηριστικό που χρησιμοποιεί η νέα υπηρεσία της Warply είναι κατά πολύ μεγάλο βαθμό όμοιο με αυτό μίας άλλης ελληνικής τεχνολογικής εταιρείας, της Pollfish.