Είναι δωρεάν και θα γίνει στις 5 Μαΐου στην Πανεπιστημιούπολη Γάλλου στο Ρέθυμνο


Σεμινάριο ψηφιακού μάρκετινγκ από την Google θα πραγματοποιηθεί στις 5 Μαΐου στο Ρέθυμνο και συγκεκριμένα στην Πανεπιστημιούπολη Γάλλου, με την υποστήριξη του μεταπτυχιακού ΤΙΜΕ-ΜΒΕ του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Είναι δωρεάν, θα έχει διάρκεια 3 ώρες και αφορά ψηφιακές δεξιότητες για τον τουρισμό, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online».
Για την εγγραφή τους, οι σπουδαστές μπορούν να επισκεφτούν την ενότητα που έχει δημιουργήσει η Google στη διαδικτυακή πλατφόρμα της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online». Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε σπουδαστές και αποφοίτους που ενδιαφέρονται να εκπαιδευτούν σε βασικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ. Τέτοια είναι «η ευκαιρία που λέγεται Internet, συμβουλές για ένα καλύτερο website, τι είναι οι μηχανές αναζήτησης και πώς τις χρησιμοποιούμε, πώς διαφημιζόμαστε σε websites και social media, πώς μπορούμε να καταλάβουμε τους επισκέπτες μέσα από τα Web Analytics και κατευθύνσεις απασχόλησης στον digital κόσμο».

Παράλληλα, σύμφωνα με τον Ανδρέα Παναγόπουλο, καθηγητή του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης, όλοι όσοι επιθυμούν να ενισχύσουν περαιτέρω τις ψηφιακές τους δεξιότητες, μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν μέσα από την ίδια ενότητα, ένα προσαρμοσμένο πλάνο διαδικτυακής εκμάθησης ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Τα σεμινάρια αυτά πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας, του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, οι παραπάνω φορείς παρέχουν πιστοποίηση με την υπογραφή του «Grow Greek Tourism Online» της Google και του «IAB Europe».

Το «Grow Greek Tourism Online» πραγματοποιεί σεμινάρια σε συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ελλάδας και δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξουν οι ενδιαφερόμενοι δωρεάν τις ψηφιακές τους δεξιότητες, στο χρόνο και με τον τρόπο που μπορούν να ακολουθήσουν, παρέχοντας online πιστοποίηση στο ψηφιακό marketing,