Μας μιλάει για το HireFlows, το εργαλείο για την αξιολόγηση των υποψηφίων μέσω της χρήσης machine learning.
Ένα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι διαχειριστές ανθρωπίνου δυναμικού σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις είναι ότι υποχρεούνται να αξιολογούν εκατοντάδες βιογραφικά ένα προς ένα, με πολύ λίγα εργαλεία στη διάθεσή τους. Δύο φοιτήτριες στον τομέα του HR, δημιουργήσανε το HireFlows αφότου ταυτοποιήσανε την έλλειψη σύνδεσης μεταξύ των επιχειρήσεων και των ταλαντούχων υποψηφίων στην αγορά εργασίας.Το HireFlows προσφέρει ένα αποτελεσματικό και φιλικό στην χρήση εργαλείο, το οποίο εγγυάται έγκυρη και αντικειμενική αξιολόγηση των υποψηφίων μέσω της χρήσης προηγμένων αλγορίθμων machine learning. Για το HireFlows μιλήσαμε με την Όλγα Κωνσταντακοπούλου. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.
Όντας και οι δύο φοιτήτριες στον τομέα του HR, ήρθαμε σε επαφή με όλη τη διαδικασία του recruitment από αρκετά νωρίς στην καριέρα μας. Παρατηρήσαμε ότι ένας κοινός παρονομαστής στις προκλήσεις των τμημάτων HR είναι η έλλειψη ψηφιακών εργαλείων για την αποτελεσματική διαχείριση της διαδικασίας της πρόσληψης. Μη βρίσκοντας ένα εργαλείο το οποίο να συνδυάζει αποτελεσματικότητα – ευκολία – αυτοματοποίηση σε ένα προσιτό εύρος τιμής, σκεφτήκαμε την ιδέα του HireFlows. Ο αλγόριθμος της HireFlows βρίσκει τους ιδανικούς υποψήφιους για κάθε θέση εργασίας χρησιμοποιώντας smart profiling και intelligent matching. ‘Ετσι, με μικρό κόστος αποφεύγουμε το χειρωνακτικό σορτάρισμα των βιογραφικών.
Απευθυνόμαστε σε μικρομεσαίες εταιρείες που ψάχνουν ένα εύκολο στη χρήση εργαλείο διαχείρισης και αυτοματοποίησης της διαδικασίας της πρόσληψης. Αυτό σημαίνει ότι πια και οι μικρότερες εταιρείες έχουν πρόσβαση σε αυτοματοποιημένα βοηθήματα προσλήψεων με μικρό κόστος. Παράλληλα, οι μεγαλύτερες εταιρείες επωφελούνται από 75% λιγότερο κόστος πρόσληψης και 20% περισσότερη ακρίβεια προσλήψεων, χρησιμοποιώντας την HireFlows, καθώς πια έχουν στα χέρια τους πιο κατάλληλους υποψηφίους για μια θέση εργασίας με το πάτημα ενός κουμπιού.
Βιώνοντας και οι ίδιες το πρόβλημα στην διαδικασία των προσλήψεων, οραματιζόμαστε να προσφέρουμε αξία στους υπεύθυνους ανθρώπινου δυναμικού οικονομικά και αποτελεσματικά.
Ο τρόπος εργασίας σε σχέση με το παρελθόν έχει μεταβληθεί σημαντικά. Η παραδοσιακή εργασία στο γραφείο 9-5 δεν υφίσταται πια καθώς οι νέες επιχειρήσεις έχουν πρόσβαση σε παγκόσμια market από τη γέννησή τους συνεπώς χρειάζεται να λειτουργούν 24 ώρες by definition. Έπειτα, εμείς είμαστε μια ομάδα 5 ατόμων που συνεχώς μεγαλώνει. Μερικοί από εμάς δουλεύουν εξ΄αποστάσεως από άλλα μέρη της Ελλάδας και συντονιζόμαστε όλοι εξαιρετικά μέσω του σωστού επικοινωνιακού χάρτη και των εργαλείων και καναλιών που χρησιμοποιούμε.
Υπάρχουν πάντοτε γραφειοκρατικές διαδικασίες οι οποίες θέλουν οργάνωση και υπομονή. Παρ΄όλα αυτά, τα πράγματα εξελίσσονται και ήμασταν αρκετά τυχερές στο να ιδρύσουμε την επιχείρησή μας μέσω της υπηρεσίας μιας στάσης σε μόλις μισή ώρα! Ήταν πραγματικά εντυπωσιακό το πόσο γρήγορα και ομαλά κύλησε η όλη διαδικασία. Παρ΄όλα αυτά, η γραφειοκρατία συνεχίστηκε σε όλες τις υπόλοιπες εκφάνσεις της ίδρυσης μας κάτι το οποίο εγκυμονούσε αρκετή ταλαιπωρία η οποία συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.
Σύγχρονες προκλήσεις θεωρούμε την αβεβαιότητα για το μέλλον, τη μεγάλη τεχνολογική επανάσταση που συντελείται με ραγδαίους ρυθμούς στην Κίνα και πλέον ωθεί τον ανταγωνισμό σε νέα επίπεδα.
Γυρνώντας πίσω τον χρόνο, αυτό που θα κάναμε είναι καλύτερα μεθοδική δουλειά στην οργάνωση. Σε 5 χρόνια πιστεύουμε πως θα έχουμε εδραιώσει τη θέση μας στο χώρο του HR με μια ολοκληρωμένη λύση στο χώρο των προσλήψεων.
Επιχειρηματικά θεωρούμε πως η κρίση έχει προσφέρει αρκετές ευκαιρίες σε ανθρώπινους, οικονομικούς και κοινωνικούς πόρους και ήταν αυτή που ώθησε και στην ανάκαμψη και την άνθηση των startups. Σε ένα νέο που βγαίνει τώρα στην αγορά εργασίας θα έλεγα να μην έχει αρνητική προδιάθεση για την εύρεση εργασίας παρά να εκτεθεί και να ψαχτεί σε όλα τα διαφορετικά υφάσματα της δουλειάς του γιατί υπάρχουν ευκαιρίες σε ένα παγκόσμιο market τώρα πια που μπορεί να εκμεταλλευτεί και να εδραιωθεί εκεί.