Σε λίγες ημέρες θα είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας.
Εάν είσαι μαθητής Γυμνασίου ή Λυκείου, ακόμα και εάν μόλις τελείωσες το σχολείο, τότε αυτή η εφαρμογή σε αφορά! Μετά την κυκλοφορία στα iPhones την προηγούμενη εβδομάδα, το περίφημο Lifestage του Facebook έφτασε και στα Android κινητά, δίνοντας στους νέους μια καινούρια και πολύ διασκεδαστική δυνατότητα να εκμεταλλευτούν το κοινωνικό δίκτυο. Η εφαρμογή αυτή έχει στόχο να κοντράρει το Snapchat και επικεντρώνεται στα γρήγορα video clips, στα φίλτρα και τα emoji.
Εάν σε ενδιαφέρει να δοκιμάσεις την εφαρμογή, θα πρέπει να «γεμίσεις» το προφίλ σου απαντώντας σε ερωτήσεις μέσω μικρών video. Οι ερωτήσεις αφορούν το αγαπημένο σου τραγούδι, τον καλύτερό σου φίλο ή γενικά θέματα που σχετίζονται με εσένα και δημιουργούν το βασικό πλαίσιο του προφίλ σου. Αυτές οι πληροφορίες θα είναι ορατές στους φίλους σου και θα πρέπει να ανανεώνονται συχνά, αλλιώς ένα poop emoji (!) θα εμφανίζεται δίπλα από το όνομά σου.
Στην εφαρμογή υπάρχουν επίσης εργαλεία για block και report πιθανών ψεύτικων προφίλ που παριστάνουν τους έφηβους. Ο τρόπος που λειτουργεί είναι πολύ εύκολος. Δημοσιεύεις κάτι στο προφίλ σου και και μόλις το σχολείο σου ξεκλειδωθεί θα μπορείς να δεις τα προφίλ άλλων από τη σχολική σου κοινότητα, ώστε να μάθεις καλύτερα τους συμμαθητές σου και παιδιά από κοντινά σχολεία.
Ο δημιουργός του Lifestage, ο 19χρονος Michael Sayman, σε ανάρτησή του στο Facebook δήλωσε ότι «η ιδέα πίσω από αυτή την εφαρμογή είναι μαθητές του ίδιου σχολείου να μπορούν να βρίσκουν ο ένας τον άλλον». Το Lifestage παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες να ανεβάζουν φωτογραφίες και βίντεο που βασίζονται γύρω από τα συναισθήματά τους. Στη συνέχεια, αυτά μετατρέπονται σε βίντεο προφίλ. Όλες οι αναρτήσεις είναι δημόσιες και δεν υπάρχουν ρυθμίσεις για τον περιορισμό της προβολής του εκάστοτε προφίλ.
Σύμφωνα με το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC που επικαλέστηκε στατιστικές της ιστοσελίδας Statista, μόλις το 8% του συνόλου των χρηστών του Facebook στις Η.Π.Α. είναι παιδιά ηλικίας μεταξύ 13 και 19 ετών. Προφανώς, με αυτή την κίνηση, ο Mark Zuckerberg προσπαθεί να κερδίσει τη γενιά των εφήβων. Ωστόσο, ο καθηγητής Bernie Hogan του Ινστιτούτου για το Διαδίκτυο του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, δήλωσε στο BBC ότι η έλλειψη ρυθμίσεων για τα προσωπικά δεδομένα στην εφαρμογή θα μπορούσε να αποδειχθεί μη δημοφιλής.
Όπως είπε ο ίδιος ο Seyman «Η έλλειψη ρυθμίσεων απορρήτου σε αυτή την εφαρμογή, στην προκειμένη έκδοσή της, είναι ενδεικτική της ιδεολογίας του Facebook, η οποία είναι να παραμένουν οι χρήστες όσο το δυνατόν περισσότερο ανοιχτοί και συνδεδεμένοι. Ωστόσο, φαίνεται ότι οι άνθρωποι του Facebook προσπαθούν για μια ακόμη φορά να ξεπεράσουν τα όρια του τι πιστεύουμε ότι είναι κατάλληλο να μοιραζόμαστε στο Διαδίκτυο και μετά οι ίδιοι κάνουν πίσω όταν αντιμετωπίζουν δημόσια κριτική».
Πηγή: BBC