Για ένα σίγουρα επιτυχημένο blog, μην κάνεις τα παρακάτω…
Πόσα blogs υπάρχουν «εκεί έξω»; Πολλά. Πάαααρα πολλά. Και ξέρεις κάτι; Δεν είναι όλα καλά. There I said it! Γιατί ΟΚ, το να ανοίξεις ένα site δεν λέει και πολλά.. Αλλά να καταφέρεις μέσα σε αυτό τον… κακό χαμό να ξεχωρίσεις και να δημιουργήσεις ένα καλό content είναι το δύσκολο της υπόθεσης.
Προσωπικά, πιστεύω ότι το «πάθος» είναι το κλειδί για ένα τέτοιο blog. Παρόλα αυτά, μπορεί να υπάρχουν στιγμές που να μην το… βρίσκεις. Σε εκείνες τις περιπτώσεις, το μόνο που αρκεί είναι να παραμένεις πιστός στον εαυτό σου και το concept που έχεις στο μυαλό σου, για το blog σου. A, και γενικά να αποφεύγεις και τα παρακάτω…
#1. Δεν είσαι μέρος της κοινότητας
Είναι σημαντικό να είσαι μέρος της κοινότητας των bloggers. Όποιο και αν είναι το content του blog σου. Είναι σημαντικό λοιπόν, να έχεις επαφές και με άλλους bloggers να τους κάνεις follow, comments, likes στα posts τους κτλ.
#2. Το περιεχόμενο σου είναι….ZZzzzz
Ε, όλα από εκεί ξεκινάνε. Από το concept που έχεις σκεφτεί για το blog σου, άρα και γι’ αυτά για τα οποία γράφεις. Όπως σου είπα είναι σημαντικό να είναι ενδιαφέρον το περιεχόμενο, κρατώντας τον αναγνώστη «στην τσίτα», παραμένοντας παράλληλα ο εαυτός σου.
#3. Δεν έχεις πρόγραμμα
Είναι πολύ πιθανό να μην βιοπορίζεσαι από το blog σου και να έχεις και μια «κανονική» δουλειά. Παρόλα αυτά, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να του «συμπεριφέρεσαι» σαν να είναι δουλειά. Με αυτό, εννοώ ότι πρέπει να είσαι πιστός/ή στα ποσταρίσματά σου και να έχεις ένα πρόγραμμα. Τις ημέρες που έχεις αποφασίσει να ανεβάζεις posts, να τις τηρείς. Έτσι, θα ξέρει και ο αναγνώστης ότι είσαι «εκεί». Έτσι, θα του γίνεις και συνήθεια…
#4. Δεν έχεις εύχρηστο site
Ένα ευκολο-πλοήγητο blog= ένα blog με επισκεψιμότητα. Είναι πάαααααρα πολύ σημαντικό να μπορεί κανείς να «κινηθεί» εύκολα στο blog σου, γιατί αλλιώς, θα βαρεθεί και θα φύγει. Επίσης, μιας και ο μισός πληθυσμός στον κόσμο, σερφάρει από το κινητό του, αν δεν είναι το site σου mobile-friendly, τότε μπορείς να αποχαιρετήσεις από τώρα το κοινό σου…
#5. Δεν έχεις καλό design
Αν δεν «φάει» το μάτι, πώς θα «φάει» το… μυαλό; Δεν υπάρχει περίπτωση να πατήσει κανείς το click σε post σου, αν δεν φαίνεται ωραίο. Ζούμε στην εποχή της εικόνας. Άρα και η εικόνα του blog σου πρέπει να είναι άψογη!
#6. Δεν αξιοποιείς τα social media
Έχεις σελίδα στο Instagram, στο FB, το Twitter; Αν όχι, ΑΜΕΣΩΣ δημιούργησε μία. Ενημέρωνε το προφίλ αυτό καθημερινά, με ενδιαφέρον υλικό είτε από τα posts του blog σου ή με ωραίες φωτογραφίες.