Ο λόγος που δεν είναι πια “in” το ρόφημα είμαστε εμείς οι youngsters.
Μήπως είσαι μεταξύ 18 και 34; Αν ναι, τότε μπορούμε να σου κάνουμε μια ερώτηση; «Πότε ήπιες τελευταία φορά iced tea;». Αν δεν μπορείς να θυμηθείς, υπάρχει λόγος.
Πρόσφατη έρευνα του, YouGov BrandIndex, έδειξε ότι το 18% των millennials θα το ξανασκεφτόταν πριν αγοράσει το εν λόγω ρόφημα (το ποσοστό αυτό έπεσε 5 πόντους από το 2016).
Αυτό είναι μέρος ενός trend, απ’ ότι φαίνεται. Οι νέοι της εποχής δηλώνουν ότι έχουν αρνητική εντύπωση για τα μεγάλα brands που παράγουν το αναψυκτικό αυτό και ότι στην Αμερική υπάρχει μόλις ένα brand του οποίου οι πωλήσεις δεν έχουν πέσει κατακόρυφα (βλ. Arizona).
Αν και από τις έρευνες δεν έχει γίνει ξεκάθαρο γιατί οι millennials δεν «πάνε» τα iced tea brands, το BrandIndex δηλώνει ότι αυτό είναι μέρος ενός μεγαλύτερου ακόμη trend που έχει να κάνει με την υγιεινή διατροφή. Υπάρχει μια γενικότερη αντιπαράθεση στο αν θα πρέπει οι νέοι να καταναλώνουν ζάχαρη και γενικά προσπαθούν να ενημερώσουν τον κόσμο και να τον παροτρύνουν να κάνουν πιο υγιεινές επιλογές στο lifestyle τους.
Brands που παράγουν αναψυκτικά τύπου κόκα κόλα, έπρεπε να κάνουν ολόκληρο rebranding των προϊόντων τους προς αυτό το κοινό καταναλωτών, ώστε να ανέβουν οι πωλήσεις του (βλ. αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη).
Αλλά είναι γενικότερο φαινόμενο. Οι πωλήσεις όλων των brands αναψυκτικών έχουν πέσει, λόγω αυτής της τάσης και έχουν ανέβει τα πιο «υγιεινά ροφήματα», όπως ο καφές και οι χυμοί, ακόμα και το νερό.
Brands σαν αυτά, έχουν δει τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται τα τελευταία χρόνια. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτό είναι το «τέλος» του iced tea. Σίγουρα ένα πιο… υγιεινό προϊόν θα κυκλοφορήσει και θα θέλουν όλοι να το πιούν. It’s called marketing…