θα έχανες επεισόδιο των Stranger Things;
Μέσα Δεκεμβρίου κι ενόσω χαζεύεις από το παράθυρο της δουλειάς σου ή χαροπαλεύεις να μη κοιμηθείς στο κάθισμα του τρόλεϊ περνάει, η Νατάσα Μποφίλιου πάνω σε ένα λεωφορείο κι εσύ ταράζεσαι.
Ναι, ο τρόπος να ενημερώσεις για τις συναυλίες της πόλης, για τις νέες προσφορές της cyta ή για τη καλοκαιρινή περιοδεία του Νίκου Μουτσινά μέσα απο ένα τραμ είναι ο ασφαλέστερος τρόπος ώστε να «μάθουν» όλοι.
Κι επειδή η φαντασία πάει χέρι χέρι με την ανάγκη για την επιτυχία των διαφημιστικών τρικ, σε διάφορες χώρες του κόσμου γίνονται διάφορα τέρατα... στο δρόμο.
Η ψευδαίσθηση, ο ιλουζιονισμός (όπως θες πες το) είναι βασικό εργαλείο για να τραβήξει το πάντοτε νυσταγμένο μάτι του οδηγού/ συνεπιβάτη και να δώσει την απαιτούμενη σημασία στο διαφημιστικό μήνυμα.
Και υπάρχουν πολλά παραδείγματα για αυτό...