θα έχανες επεισόδιο των Stranger Things;


Μέσα Δεκεμβρίου κι ενόσω χαζεύεις από το παράθυρο της δουλειάς σου ή χαροπαλεύεις να μη κοιμηθείς στο κάθισμα του τρόλεϊ περνάει, η Νατάσα Μποφίλιου πάνω σε ένα λεωφορείο κι εσύ ταράζεσαι.

Ναι, ο τρόπος να ενημερώσεις για τις συναυλίες της πόλης, για τις νέες προσφορές της cyta ή για τη καλοκαιρινή περιοδεία του Νίκου Μουτσινά μέσα απο ένα τραμ  είναι ο ασφαλέστερος τρόπος ώστε να «μάθουν» όλοι.

Κι επειδή η φαντασία πάει χέρι χέρι με την ανάγκη για την επιτυχία των διαφημιστικών τρικ, σε διάφορες χώρες του κόσμου γίνονται διάφορα τέρατα... στο δρόμο.

bsstr.jpg

Η ψευδαίσθηση, ο ιλουζιονισμός (όπως θες πες το) είναι βασικό εργαλείο για να τραβήξει το πάντοτε νυσταγμένο μάτι του οδηγού/ συνεπιβάτη και να δώσει την απαιτούμενη σημασία στο διαφημιστικό μήνυμα.

Και υπάρχουν πολλά παραδείγματα για αυτό...

1470816416187334191-5df969b45be95__700.jpg

 

21-examples-of-bus-ads-that-make-chaotic-traffic-much-more-interesting-5e15f039a7ba3__700.jpg

 

Bw97iLiHU9r-png__700.jpg

 

f-5df9764144a4f__700.jpg

 

21-examples-of-bus-ads-that-make-chaotic-traffic-much-more-interesting-5dfa2c5f28eae-jpeg__700.jpg

 

f-5df96f4a88f72__700.jpg

 

f-5df96d2feb405__700.jpg

 

21-examples-of-bus-ads-that-make-chaotic-traffic-much-more-interesting-5e205402e89b8-jpeg__700.jpg

 

21-examples-of-bus-ads-that-make-chaotic-traffic-much-more-interesting-5e04702dc30bb__700.jpg