Η Heineken® και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δημιουργούν το Heineken City of Champions για να γιορτάσουν τον τελικό του UEFA Champions League
Η Heineken® και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στρέφουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα τα φώτα του παγκόσμιου ενδιαφέροντος γύρω από τον τελικό του UEFA Champions League. Φέτος, στο πλαίσιο της χορηγίας της Heineken® στο UEFA, η Αθήνα γίνεται η «Πόλη των Πρωταθλητών» με την πρωτοβουλία City of Champions από την Παρασκευή 25 Μαΐου έως την Κυριακή 27 Μαΐου.
Σε ένα τριήμερο μοναδικών εορταστικών εκδηλώσεων, οι καλεσμένοι της Heineken αλλά και καταναλωτές από όλο τον κόσμο, λάτρεις της μπίρας και της μπάλας, θα έχουν τη δυνατότητα να γιορτάσουν το πολυαναμενόμενο ματς μεταξύ της Ρεάλ Μαδρίτης και της Λίβερπουλ. Ο τελικός θα προβληθεί στο περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, και στην συνέχεια θα ακολουθήσει ένα μεγάλο πάρτι!
Πρεσβευτές της διοργάνωσης θα είναι ο Fernando Morientes και ο Christian Karembeu. Ο πρώτος, εξέχων επιθετικός, έχοντας παίξει στο παρελθόν και στις δυο ομάδες του φετινού τελικού, αποτελεί τον καταλληλότερο να εκπροσωπήσει τους φιναλίστ, ενώ ο Christian Karembeu, που έχει ιδιαίτερους δεσμούς τόσο με τη Ρεάλ Μαδρίτης όσο και με τη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, θα δώσει το δικό του στίγμα στο City of Champions!
Η ψήφος εμπιστοσύνης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και τη μητρική εταιρεία HEINEKEN αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την εμπιστοσύνη της εταιρίας στις προοπτικές της ελληνικής αγοράς. Το City of Champions αποτελεί τη φυσική εξέλιξη του Heineken Champions Voyage, της περσινής εκδήλωσης για τον εορτασμό του τελικού του UEFA Champions League που έλαβε χώρα στη Μύκονο.
Ο κύριος Αλ. Δανιηλίδης, Διευθύνοντας Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, δήλωσε «Η φιλοξενία ενός γεγονότος διεθνούς βεληνεκούς στην Αθήνα είναι μία ακόμη απόδειξη της αδιάκοπης προσπάθειάς της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας να παράγει αξία για τον τόπο μας. Η επιλογή της Ελλάδας, και ειδικότερα της Αθήνας, και για την φετινή εκδήλωση, επιβεβαιώνει αφενός την εμπιστοσύνη της μητρικής εταιρίας HEINEKEN στη χώρα μας και αφετέρου τη μακροπρόθεσμη στρατηγική επένδυση του Ομίλου στην Ελλάδα».
Η μεγάλη προβολή και δημοσιότητα που θα λάβουν οι εκδηλώσεις, τόσο από τα παραδοσιακά ΜΜΕ, όσο και από τα social media στην Ελλάδα και το εξωτερικό, θα αποτελέσουν ακόμα μια ευκαιρία προβολής της Αθήνας ως δημοφιλούς προορισμού, ενώ αναμένεται οι τυχεροί συμμετέχοντες να λειτουργήσουν ως θετικοί πρεσβευτές της χώρας μας και της Αθήνας!
Hashtags: #HeinekenGR, #CityOfChampions, #ChampionsLeague & #SharetheDrama