Η Lee Jeans παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια Created in Kansas! 


Mε αφορμή την επέτειο των 130 χρόνων του brand, η Lee ταξιδεύει πίσω στο Κάνσας όπου γεννήθηκε. Τιμώντας την επιχειρηματικότητα και το καινοτόμο πνεύμα του ιδρυτή της, H.D Lee, το brand συνεργάζεται γι’ αυτή τη σεζόν με τη νέα γενιά δημιουργών από το Κάνσας. Οι κάτοικοι του Κάνσας, χάρις στο πλούσιο ταλέντο που διακατέχει την πόλη αυτή, επιλέχθηκαν να παρουσιάσουν τη νέα συλλογή της Lee, καθώς η αγάπη για την πόλη τους αλλά και για το brand είναι κάτι που τους χαρακτηρίζει, όπως επίσης και το ίδιο πάθος για καινοτομία που μοιράζονται με τον H.D Lee.

LEE_KANSAS_1.jpg

Με το ίδιο πνεύμα με το οποίο ο H.D Lee ίδρυσε το πλέον iconic brand του, αυτοί οι «doers, makers, builders and creators», οι σύγχρονοι πρωτοπόροι, δημιουργούν κάτι που θα διατηρηθεί στο χρόνο και αντιπροσωπεύει την πόλη τους. Αναζητώντας τους πρωταγωνιστές της ανάμεσα σε δημιουργικές βιομηχανίες, της μόδας, της μουσικής, του φαγητού και του σχεδίου, αποκτά ένα καστ το οποίο αντικατοπτρίζει το πλούσιο ταλέντο της πόλης αυτής. Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν: o Kye Colors, καλλιτέχνης της hip hop σκηνής, οι ιδρυτές του Brasstacks, Kevin και Molly Jarvis, ο σεφ και ιδιοκτήτης του εστιατορίου The Russel, Amante Domingo, η δημιουργός του Yes You Are και frontwoman Kianna Alarid, η στυλίστρια Amy Appleton Dreyer, ο μπασίστας και μουσικός παραγωγός Paper Plane και o Danny Santell, ο οποίος δημιούργησε και τη μουσική που συνοδεύει το βίντεο της φετινής καμπάνιας. Επιλέχθηκαν για την αγάπη τους προς τη Lee Jeans και την πόλη του Κάνσας, και δημιουργούν ένα βίντεο όπου μιλάνε για την πόλη αλλά και το brand.  

LEE_KANSAS_5.jpg

Το brand χρησιμοποίησε την πόλη ώστε να απεικονίσει την ιστορία του μέσα από τις λήψεις σε διαφορετικές τοποθεσίες. Η Crossroads αποτελεί τη γειτονιά της τέχνης και δημιουργεί ένα υπέροχο backdrop το οποίο πλαισιώνει τη νέα FW19 συλλογή, καθώς από εκεί ξεκινούσαν το ταξίδι τους τα workwear της Lee, πριν διανεμηθούν σε ολόκληρη τη χώρα. Η γειτονιά αυτή αντιπροσωπεύει την ενέργεια της καινοτομίας και της δημιουργικότητας του Κάνσας, στοιχεία τα οποία αποτελούν κλειδί για τη συνεχή επιτυχία της Lee Jeans. H περιοχή Crossroads φιλοξένησε το πρώτο κτίριο της Lee Jeans. Ιδρύθηκε το 1917, λίγο μετά την εφεύρεση της “Union-All” φόρμας, αυτό το κτίριο με τα κόκκινα τούβλα είναι εκεί όπου κατασκευάστηκαν τα πρώτα workwear κομμάτια. Στέκεται εκεί σαν υπενθύμιση της κληρονομιάς, της αυθεντικότητας και της ποιότητας που διακατέχει τη Lee Jeans.

LEE_KANSAS_6.jpg

Λίγη ιστορία… 

Η H.D. Lee Mercantile Company ιδρύθηκε το 1889 από τον Henry David στο Κάνσας και αρχικά ήταν εταιρεία διανομής οπωροκηπευτικών. Το 1910 η εταιρεία άρχισε να σχεδιάζει τις φόρμες εργασίας, για τις οποίες σήμερα είναι τόσο γνωστή, και το 1913 κυκλοφόρησε την πρώτη της σαλοπέτα, τη Union All. Λόγω της φήμης της για ποιοτικά ενδύματα, η Lee επιλέχθηκε να φτιάχνει τις στολές για τους Αμερικανούς στρατιώτες κατά τη διάρκεια του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου. Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1920, το brand άρχισε να στρέφεται στην καινοτομία και εισάγει το jelt denim το 1925, ενώ το 1926 η Lee γίνεται το πρώτο brand που χρησιμοποιεί κάλυμμα στο φερμουάρ, μια ιδέα που γεννήθηκε με σκοπό οι εργαζόμενοι να ανοιγοκλείνουν πιο εύκολα το φερμουάρ τους ενώ φοράνε χοντρά γάντια. Κατά τη διάρκεια αυτής της δημιουργικής περιόδου, η Lee εφηύρε και κάποια από τα iconic κομμάτια της, όπως το Loco jacket, το οποίο σχεδιάστηκε το 1925 για οδηγούς τρένων, το Bib και το Cowboy jacket, επίσης σχεδιασμένα το 1925, το Rider jean τη δεκαετία του ’40, το Lee Rider Jacket παρουσιάζεται το 1948 ενώ το 1954 η Lee παρουσιάζει το Storm Rider Jacket, με σήμα κατατεθέν την επένδυση από μαλλί Αλάσκας και κοτλέ γιακά.

LEE_FACTORY.jpg


Authentic Lee Details

● H Hair on Hide ετικέτα δημιουργήθηκε το 1938. Η λεπτομέρεια αυτή, από δέρμα αγελάδας, “φωνάζει» cowboy!

● Από το 1946, η Lee έχει εισάγει τη δερμάτινη ετικέτα με το wavy logo Lee. Αυτή η γραμματοσειρά δημιουργήθηκε για να συμβολίζει την κίνηση, ενώ η αναφορά στις καουμπόικες ρίζες είναι εμφανής.

● Το 1944 βλέπουμε την εισαγωγή της “Lazy S” διακοσμητικής ραφής στις πίσω τσέπες. Μοναδική για τη Lee, είναι επίσης γνωστή και σαν ‘longhorn-stitch’ εξαιτίας του σχήματός της που δημιουργείται όταν ο αναβάτης κάτσει στην πλάτη του ζώου του.

● Οι πίσω τσέπες σε σχήμα ασπίδας είναι μια λεπτομέρεια που χαρακτηρίζει το brand, ενώ είναι ραμμένες με διπλή ραφή.

● Οι διασταυρωμένες ραφές αποτελούν μία έξυπνη αντικατάσταση του κλασικού μεταλλικού καρφιού, το οποίο μπορεί να προκαλέσει ζημιές στις σέλες, τα έπιπλα ή την ταπετσαρία.

● H ζιγκ ζαγκ ραφή στο Rider jacket δεν αποτελεί μόνο διακοσμητική λεπτομέρεια. Είναι λεπτομερώς τοποθετημένη μεταξύ των κουμπιών για ενίσχυση αλλά και για να αποφευχθεί το ξεχείλωμα του denim καθώς ξεκουμπώνεται το jacket.  

● Τα branded κουμπιά είναι κατασκευασμένα από βαρύ μέταλλο. Είναι ανθεκτικά στη σκουριά και κατασκευασμένα ώστε να μη στρίβουν, είναι το πιο ισχυρό συνδετικό κουμπιού. 

● Τα branded Bull’s Eye τρουκς ενισχύουν το ύφασμα και βοηθούν στην αποφυγή της φθοράς με την πάροδο του χρόνου.