''Πρεμιέρα'' και για τους κλειστούς κινηματογράφους
Οι κλειστοί κινηματογράφοι ανοίγουν επιτέλους τις πόρτες τους αν και με 30% πληρότητα και μας υποδέχονται για άλλον έναν αλλιώτικo αλλά πολλά υποσχόμενο (κινηματογραφικά τουλάχιστον) χειμώνα.
Αυτή την εβδομάδα έχουμε πέντε νέες κινηματογραφικές πρεμιέρες για τις οποίες αξίζει να ρίξεις το άκυρο σε ό,τι άλλο είχες κανονίσει από Πέμπτη και μετά τα απογεύματά σου.
Ρίξε μία ματιά και θα μπεις στο νόημα γρήγορα...
«Τα Σκυλιά Δεν Φοράνε Παντελόνια» (Dogs Don't Wear Pants) του Τζ-Π Βαλκεάπα
Ο Γιούχα έχει χάσει τη γυναίκα του σε ένα ατύχημα. Τα χρόνια έχουν περάσει, αλλά ακόμη νιώθει μουδιασμένος κι ανίκανος να συνδεθεί συναισθηματικά με τους ανθρώπους. Οταν θα γνωρίσει τη Μόνα, μια αφέντρα, όλα στη ζωή του θα αλλάξουν.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χτίσεις μία σχέση ή να αντιμετωπίσεις ένα τραύμα όπως μας διδάσκει αυτή η φινλανδική ταινία που έκανε το ντεμπούτο της στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών στις Κάννες.
«Εκρηξη Θυμού» (Unhinged) του Ντέρικ Μπόρτε
O θυμωμένος άντρας της ιστορίας μας δεν είναι ο άνθρωπος που θέλεις να εκνευρίσεις στον αυτοκινητόδρομο. Οταν μια μητέρα πατάει την κόρνα της την λάθος στιγμή σε ένα φανάρι θα ανακαλύψει πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η οργή του. Η οργή ενός ανθρώπου που νιώθει αόρατος και που είναι αποφασισμένος να της διδάξει μερικά φονικά μαθήματα.
«Η Εκλεκτή» (Antebellum) των Τζέραρντ Μπους & Κρίστοφερ Ρενζ
Μια επιτυχημένη συγγραφέας βρίσκει τον εαυτό της παγιδευμένο σε μια τρομακτική πραγματικότητα και πρέπει να βρει την λύση σε ένα μυστήριο που διασχίζει αιώνες και μοιάζει συγκλονιστικά μπερδεμένο και παράλογο.
«Γιάκαρι: Η Ταινία» (Yakari, Le FIlm) των Τόμπι Γκένκελ & Ξαβιέ Τζιακομέτι
Ενώ η φυλή του ετοιμάζεται να ακολουθήσει τη μετανάστευση των βισώνων, ο Γιάκαρι, ένα νεαρό αγόρι των Σιου, ξεκινάει μόνος του να ακολουθήσει το μονοπάτι του Μικρού Κεραυνού, ενός άγριου αλόγου που φημολογείται ότι είναι αδάμαστο. Στο ταξίδι του, και καθώς για πρώτη φορά στη ζωή του θα βρεθεί εντελώς μόνος του, ο Γιάκαρι θα δεχθεί την επίσκεψη του Μεγάλου Αετού, του ζώου τοτέμ του. Ο Μεγάλος Αετός θα δώσει στον Γιάκαρι ένα υπέροχο φτερό καθώς και την απίστευτη ικανότητα να μιλάει με τα ζώα. Κατά τη διάρκεια του μεγάλου ταξιδιού τους και καθώς πια βρίσκονται βαθιά στο έδαφος των τρομερών και φοβερών κυνηγών, ο Γιάκαρι και ο Μικρός Κεραυνός θα ζήσουν μια μεγαλειώδη περιπέτεια μέχρι να βρουν το δρόμο της επιστροφής στο σπίτι. Το ταξίδι τους, σε ένα συναρπαστικό αλλά συνάμα επικίνδυνο τοπίο, θα σφραγίσει για πάντα την παντοτινή φιλία μεταξύ του πιο γενναίου νεαρού αγοριού των Σιου και του αλόγου που τρέχει σαν τον άνεμο.
«Ο Βασιλιάς Γάιδαρος» (The Donkey King) του Αζίζ Τζιντάνι
Ο Μανγκού, ένας χαρούμενος και ανέμελος γαϊδαράκος, κάνει τα δικά του όνειρα μέχρι που -από τύχη- καταλήγει να θεωρείται ο πιο δημοφιλής διάδοχος του θρόνου, με αφορμή την επικείμενη αποχώρηση του βασιλιά λιονταριού. Δεν του περνάει από το μυαλό ότι πρόκειται για πλεκτάνη της δολοπλόκου αλεπούς που έχει τα δικά της κίνητρα και θέλει να θολώσει τα νερά της διαδοχής του λιονταριού.
Θα καταφέρει ο Μανγκού να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να γίνει ο επόμενος αντάξιος βασιλιάς ή θα καταλήξει να είναι σκέτο πιόνι; Θα εκπληρώσει η πονηρή αλεπού τα δαιμόνια σχέδια της; Θα συνέλθει ποτέ το βασίλειο από το χάος;