Ο graphic designer Chaz Manzo μας λύνει την απορία
Δεν ξέρω γιατί, αλλά πάντα λάτρευα τα καρτούν. Από μικρή. Είτε αγοράζοντας ευλαβικά όλα τα νεότερα τεύχη του Μίκυ Μάους από το περίπτερο, είτε απλά μεγαλύτερη περιμένοντας με ανυπομονησία μπροστά από την τιβί, το τελευταίο επεισόδιο των Beavis & Butt-Head στο MTV. Νομίζω ότι όλη η γενιά των ‘80’s -‘90s ακόμα και στα καρτούν, καθόρισαν αρκετά τους teenagers της εποχής, με ένα μοναδικό και συναρπαστικό τρόπο. Ακόμα και την μόδα. Ή μάλλον, ειδικά την μόδα.
Γιατί –και μπορείτε να με σχολιάσετε άμα θέλετε- βλέποντας για π.χ το outfit της Maggie Simpson για πρώτη φορά, προσωπικά, το πρώτο πράγμα που ήθελα να κάνω ήταν να ζητήσω από την μητέρα μου ένα choker από πέρλες. Ή αντικρύζοντας το ρούχο της Shi’ar από την σειρά X-MAN, αναζητούσα πώς και πώς για να μεγαλώσω λίγο και να αποκτήσω και εγώ ένα bustier σαν αυτό της σούπερ ηρωίδας. Αλλά ακόμη και σαν σωστό αγοροκόριτσο, όταν έβλεπα G.I Joe πάντα ήθελα να έχω υπό την κατοχή μου ένα μιλιτέρ jacket (major τάση φέτος για άντρες και γυναίκες) και ένα φαρδύ, oversized, ανδρικό t-shirt που μπορούσα να συνδυάζω με τα μαύρα All Star μου.
Όταν λοιπόν μάθαμε τα νέα για το πρόσφατο επίτευγμα του art director και graphic designer Chaz Manzo, ενθουσιαστήκαμε, σαν καρτούν nerds που είμαστε. Ο Manzo λοιπόν παίρνει όλους τους αγαπημένους μας ήρωες από τις δεκαετίες αυτές και τους κάνει ένα αξιοπρόσεκτο και αρκετά fun θα έλεγα, makeover. «Παντρεύει» λοιπόν όλους αυτούς τους χαρακτήρες από τα καρτούν με γνωστούς σχεδιαστές και brands. Το project έχει το όνομα “The Sartorial Zone” και η σειρά περιλαμβάνει 24 εικόνες.
Έτσι λοιπόν, μπορούμε να απολαύσουμε τους Dolce & Gabanna ως Beavis & Butt-Head, τον Karl Lagerfeld σαν Garfield, τον οίκο Maison Martin Margiela σαν Power Rangers, τον Raf Simons σαν μέλος των The Simpsons και πολλούς άλλους.