Με ποιο αντίπαλο brand τα… «βάζει» η Nike;
Είναι εδώ και περίπου ένα χρόνο που ο Cristiano Ronaldo έχει γίνει μέρος της οικογένειας της Nike. Και ίσως επειδή το brand να έδωσε όλους τους πόρους του στην συμφωνία του με τον γνωστό αθλητή (το deal λέγεται ότι ανέρχεται στο 1 δισ. δολάρια), να μην έχει τα μέσα να «παράγει» κάτι πιο ευφάνταστο όταν δημιουργεί μια νέα καμπάνια ή project γύρω από το πρόσωπό του.
Μετά την δεύτερη συνεχή νίκη του Ronaldo στο Champions League λοιπόν, η Nike ανέβασε ένα post με μια παιδική φωτογραφία του εν λόγω ποδοσφαιριστή, με το caption: «Κανένας δεν πίστεψε ότι ένα παιδί από την Μαδέρα θα μπορούσε να φτάσει τ’ αστέρια. Εκτός από το παιδί από την Μαδέρα».
Όσο inspiring και αν είναι το post, το πρόβλημα βρίσκεται στο γεγονός ότι η Nike έκανε ένα μεγάλο… λάθος. Στην αυθεντική φωτογραφία του Ronaldo η οποία γρήγορα κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο μετά το post της Nike, φαίνεται ο ποδοσφαιριστής σε νεαρή ηλικία να φοράει ένα φούτερ της adidas. Η Nike λοιπόν, το έκανε… skip αυτό και χωρίς κανένα δισταγμό αφαίρεσε το logo του αντίπαλου brand και στο ίδιο σημείο πρόσθεσε το δικό του με το tagline “The boy knew”.
Προς το παρόν, κανένα από τα δύο brands δεν έχει κάνει κάποια δήλωση, οπότε δεν μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι αν η φωτογραφία που κυκλοφόρησε μετά το post του brand είναι όντως αληθινή ή όχι. Κρατάμε λοιπόν, μια… πισινή πριν δηλώσουμε το total fail στο σημαντικό αυτό αθλητικό brand!