Τη δεύτερη θέση σε παγκόσμιο διαγωνισμό κατέκτησε η «ΗοΤ» ομάδα των δύο Πανεπιστημίων.
Τρεις οικονομολόγοι από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και δύο μηχανικοί από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο ξεχώρισαν μεταξύ 105 ομάδων, κατορθώνοντας να κερδίσουν τη δεύτερη θέση σε διεθνή διαγωνισμό που έγινε στην Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας.
Η «ΗοΤ» ομάδα, από τα αρχικά των λέξεων «Hack of Things», συμμετείχε στον διαγωνισμό «THE 2017 HILTI INTERNET OF THINGS COMPETITION», όπου παίρνουν μέρος φοιτητές και απόφοιτοι από όλο τον κόσμο.
Το φετινό θέμα του διαγωνισμού ήταν η αξιοποίηση της τεχνολογίας Internet of things (IoT) για τη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών της εταιρείας.
Η φιλοσοφία του Internet of Things είναι ότι οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε χώρο, για οποιοδήποτε αντικείμενο υπάρχει μέσω αισθητήρων σύνδεση στο διαδίκτυο, όπου μεταβιβάζονται δεδομένα που αξιοποιούνται για την καλύτερη λειτουργία του αντικειμένου.
Συνολικά 105 ομάδες γράφτηκαν στο διαγωνισμό, από τις οποίες έλαβαν τελικά μέρος οι 57. Στον ημιτελικό προκρίθηκαν οι 20 και στον τελικό, που έγινε στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στην Μαλαισία, έλαβαν μέρος μόλις οκτώ, μεταξύ των οποίων η «ΗοΤ», η μοναδική ομάδα από την Ελλάδα και η δεύτερη από την Ευρώπη.
Η ελληνική πρόταση ήταν για ένα τρυπάνι κατεδαφίσεων που μπορεί να αναγνωρίζει τι υλικά τρυπάει, μέσω 4 αισθητήρων που συλλέγουν δεδομένα κατά τη χρήση και στη συνέχεια τα μεταβιβάζουν στο τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας ώστε να τα επεξεργαστεί και να παρέχει μεγαλύτερη αξία στους πελάτες της.
Η Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Μακεδονίας μέσω του Αν.Πρύτανη καθηγητή Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου τίμησε την ομάδα «ΗοΤ» για την διάκριση που έφερε στην Ελλάδα και υποσχέθηκε κάθε στήριξη στα επόμενα βήματά τους.
Αναλυτικά τα μέλη της ομάδας είναι:
1. Γιώργος Φόρογλου. Αρχηγός της ομάδας και υπεύθυνος για την ανάλυση των δεδομένων. Απόφοιτος του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Σεπτέμβριος 2016)
2. Γιώργος Χάτσιος. Υπεύθυνος για το μάρκετινγκ. Απόφοιτος του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Σεπτέμβριος 2016)
3. Κωνσταντίνος Μουταφίδης. Υπεύθυνος για το μάρκετινγκ. Φοιτητής στο 3ο έτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
4. Λευτέρης Αδαλάκης. Υπεύθυνος για το μηχανολογικό κομμάτι. Φοιτητής στο 5ο έτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
5. Γιώργος Κυριαζίδης. Υπεύθυνος για το ηλεκτρολογικό κομμάτι. Φοιτητής στο 2ο έτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.