Απευθυνόμαστε σε τουρίστες της χώρας μας που θέλουν να γνωρίσουν την πραγματική Αθήνα, που βρίσκεται μακριά από την από την συνήθη.
Το Youth Platform είναι πάντα κοντά σε όσους αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα παραδοσιακά κανάλια και να πάνε το επάγγελμά τους λίγο παρακάτω όσον αφορά στις διαδικασίες και την επικοινωνία με το κοινό.Οι Insiders Travel Experiences δημιουργήθηκαν για να αλλάξουν την εικόνα που έχουν για την Ελλάδα και τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν και περνάνε τις διακοπές τους στην Ελλάδα. Φιλοσοφία τους είναι να προσφέρουν
υπηρεσίες που θα μεταμορφώνουν τον επισκέπτη από απλό παρατηρητή σε συμμετέχοντα. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε, εκ μερούς της ομάδας, η Νάταλι Κόντου στον Παναγιώτη Λουκά.
Όντας ταξιδιώτες οι ίδιοι πάντα προσπαθούσαμε να βγούμε από τα τουριστικές περιοχές και να γνωρίσουμε την πραγματική ζωή των ανθρώπων. Το 2013 καθώς η κρίση έπληξε 2 από τους 3 μας, κάνοντας μια έρευνα και διαπιστώνοντας πως υπήρχε ένα μεγάλο κενό στην Αθήνα όσο αφορά τις εξατομικευμένες δραστηριότητες, αποφασίσαμε να κάνουμε το μεγάλο βήμα και να ιδρύσουμε μια ταξιδιωτική εταιρεία. Τα εμπόδια σίγουρα ήταν πολλά. Ακόμα και τώρα, μετά από 2 χρόνια, συνεχώς προκύπτουν νέα γραφειοκρατικά κολλήματα. Οι προσδοκίες μας αρχικά ήταν να μπορούμε οι ίδιοι να δείχνουμε τις κρυφές γωνιές της πόλης μας στους επισκέπτες της Αθήνας. Σταδιακά βέβαια συνειδητοποιήσαμε ότι απαιτείται πάρα πολύ δουλειά πίσω από κάθε τουρ, η οποία δεν μας δίνει πλέον την ευχαρίστηση του να κάνουμε οι ίδιοι τα tour.
Απευθυνόμαστε σε τουρίστες της χώρας μας που θέλουν να γνωρίσουν την πραγματική Αθήνα, που βρίσκεται μακριά από την από την συνήθη. Έτσι δημιουργήσαμε μια σειρά από θεματικές εμπειρίες ειδικού ενδιαφέροντος, τσίπουρογνωσίες, φώτογραφικά-safari, κυνήγι χαμένου θησαυρού και άλλες. Όλες οι θεματικές εμπειρίες πραγματοποιούνται από εξειδικευμένους συνεργάτες. Πέραν των μεμονωμένων τουριστών, δημιουργούμε παράλληλα δραστηριότητες που απευθύνονται σε εταιρίες καθώς και συνέδρια που λαμβάνουν χώρα στην Αθήνα κατά την διάρκεια όλου του έτους.
Στόχος μας είναι να αναδείξουμε την Αθήνα ως έναν προορισμό τουρισμού κατά την διάρκεια όλου του έτους. Επίσης να προσελκύσουμε ποιοτικό τουρισμό που ενδιαφέρεται να γνωρίσει την πραγματική Ελλάδα και την παράδοση της.
Σίγουρα η τεχνολογία μας έχει λύσει τα χέρια. Είμαστε όλοι ιδρυτές και συνεργάτες “online”,24 ώρες το 24ώρο με ένα τηλέφωνο στο χέρι. Η δουλειά που κάνουμε απαιτεί άμεσες απαντήσεις και άμεσες προτάσεις για όσους μας ζητούν να τους οργανώσουμε κάποια δραστηριότητα. Επίσης οι πελάτες μας κατά κύριο λόγο προέρχονται από τον Καναδά, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία. Όπως αντιλαμβάνεστε τα ξενύχτια είναι πολλά….
Θα τολμούσα να πω ότι όχι απλά δεν δίνει κίνητρα, αλλά δίνει αντικίνητρα η Ελλάδα. Το να ιδρύσουμε την εταιρεία βέβαια ήταν πραγματικά εύκολο. Οι διαδικασίες έχουν απλοποιηθεί και μέσα σε μερικές ημέρες μπορεί κάποιος να ανοίξει μια νέα εταιρεία. Τα προβλήματα έρχονται μετά. Εξαιρετικά πολύπλοκη νομοθεσία, μη ηλεκτρονική διασύνδεση υπηρεσιών, ασφαλιστικές εισφορές αποσυνδεδεμένες από το εισόδημα από την πρώτη μέρα λειτουργίας, φορολογία 26% από το πρώτο ευρώ, ΦΠΑ 26% και άλλα πολλά. Θέλει πραγματικά πολύ δουλειά, πείσμα και υπομονή και πάνω από όλα πίστη ότι όλα θα πάνε καλά.
Πραγματικά οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει, οι αλλαγές στην φορολογία και την νομοθεσία μπορούν να βγάλουν εκτός τροχιάς οποιονδήποτε σχεδιασμό. Πέραν αυτού οι ελληνικές επιχειρήσεις σε ένα διεθνές περιβάλλον πρέπει να είναι εξωστρεφείς και ανταγωνίστηκες. Ως προς την εξωστρέφεια πιστεύω ότι έχουν γίνει πολλά βήματα προς τα εμπρός τα τελευταία χρόνια. Ως προς την ανταγωνιστικότητα όμως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε επιχειρήσεις που έχουν χαμηλότερη φορολογία και διευκολύνσεις όταν πρόκειται για νεοσύστατες επιχειρήσεις. Σε ένα ευρωπαϊκό περιβάλλον θα πρέπει να προχωρήσουμε σιγά σιγά προς την κατεύθυνση της σύγκλησης και όχι της περεταίρω απόκλισης φορολογίας και νομοθεσίας.
Σαν νέα επιχείρηση και άνθρωποι που δεν έχουμε background στον τουριστικό χώρο, σίγουρα έχουμε κάνει λάθη. Τα περισσότερα από αυτά τα εντοπίζω στον τρόπο προώθησης των υπηρεσιών μας στο εξωτερικό, βέβαια δοκιμάζοντας μαθαίνουμε και γινόμαστε ποιο αποτελεσματικοί. Μέτα από 5 χρόνια, μας βλέπουμε σίγουρα μεγαλύτερούς, επεκτείνοντας το δίκτυο των συνεργατών μας πανελλαδικά και δημιουργώντας νέες δραστηριότητες βασισμένες στην ελληνική παράδοση σε συνδυασμό με τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών μας.
Η κρίση σίγουρα συμβάλει στον να δει ένας νέος «έξω από το κουτί», πράγμα το οποίο δημιουργεί νέες ευκαιρίες. Αν δεν ήταν η κρίση οι Insiders δεν θα υπήρχαν άλλωστε. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τους νέους σήμερα. Όλοι γνωρίζουμε για τα υψηλότατα επίπεδα ανεργίας και τους χαμηλότατους μισθούς. Η συμβουλή μας είναι, αν έχουν μια ιδέα που μπορεί να οδηγήσει σε μια βιώσιμη επιχείρηση, να το πιστέψουν, να έχουν πείσμα και επίμονη. Η εργατικότητα και η ειλικρίνεια θα τους ανταμείψει. Επίσης, να αναζητούν πάντα συνέργιες με άλλες νέες επιχειρήσεις του χώρου τους.
http://athensinsiders.com