Μας μιλάει για το kontolixima.gr, την 1η πλατφόρμα αγοραπωλησιών για προϊόντα που λήγουν σύντομα.
Τα βλέπω στα super market, σε ειδικές προσφορές. Προϊόντα τα οποία είναι κοντά στην ημερομηνία λήξης τους. Υπάρχει αγορά για αυτά τα προϊόντα; Ο Ίων Προκόπης διαπίστωσε ένα κενό στην αγορά, και δημιούργησε το kontolixima.gr την 1η πλατφόρμα αποκλειστικά για κοντολήξιμα προϊόντα! Με τον όρο «κοντολήξιμα» αναφερόμαστε σε υγιή προϊόντα που πλησιάζουν στην ημερομηνία λήξης τους, αλλά δεν έχουν λήξει ακόμα. Μέσω του kontolixima.gr έρχονται σε επαφή εταιρείες που έχουν στην κατοχή τους κοντολήξιμα προϊόντα, με εταιρείες που ενδιαφέρονται για την αγορά τους, σε Πανελλαδικό επίπεδο. Για το kontolixima.gr μιλήσαμε με τον Ίων Προκόπη. Διαβάστε τα όσα ενδιάφεροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.
Η ιδέα για τη δημιουργία του kontolixima.gr γεννήθηκε, όταν διαπίστωσα τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες, στην προσπάθειά τους να πουλήσουν προϊόντα τα οποία είναι κοντά στην ημερομηνία λήξης τους. Εκ πρώτης όψεως, μία τέτοια πώληση φαντάζει αρκετά εύκολη, καθώς αναφερόμαστε σε υγιή προϊόντα τα οποία λήγουν εντός λίγων μηνών και διατίθενται προς πώληση, ακόμα και κάτω από την τιμή κόστους. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι αυτή η επωφελής συναλλαγή για πωλητή και αγοραστή, σπάνια επιτυγχάνεται λόγω της δυσκολίας των εταιρειών να εντοπίσουν γρήγορα και αποτελεσματικά, αγοραστές που ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο προϊόν, τη συγκεκριμένη στιγμή. Αντίστοιχο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι εταιρείες που έχουν άμεσες καταναλώσεις και ενδιαφέρονται για την αγορά κοντολήξιμων προϊόντων, με σκοπό τη μείωση των λειτουργικών τους εξόδων, καθώς δεν μπορούν να γνωρίζουν τα κοντολήξιμα προϊόντα που πωλούνται από τις εταιρείες κάθε στιγμή. Η έλλειψη ενός εξειδικευμένου σημείου αναφοράς, μέσω του οποίου θα γίνεται ο εντοπισμός και η πώληση όλων των κοντολήξιμων προϊόντων, έχει ως αποτέλεσμα τη λήξη των περισσοτέρων προϊόντων και την καταστροφή τους. Η ζημία από την καταστροφή των προϊόντων δεν είναι μόνο οικονομική για την εταιρεία που τα κατέχει (Κόστος Παραγωγής + Μεταφορικά + Κόστος Καταστροφής) αλλά και περιβαλλοντική, γεγονός που επηρεάζει όλους μας. Έχοντας αυτά τα δεδομένα στο μυαλό μου, αποφάσισα να δημιουργήσω την 1η πλατφόρμα αποκλειστικά για προϊόντα που είναι κοντά στην ημερομηνία λήξης τους, το kontolixima.gr! Αν και είμαι στην αφετηρία αυτού του εγχειρήματος, οι προσδοκίες μου είναι πολύ υψηλές, καθώς ο τρόπος λειτουργίας της πλατφόρμας αποφέρει κέρδη σε όλα τα μέλη της.
Το kontolixima.gr φέρνει σε επαφή εταιρείες που έχουν στην κατοχή τους κοντολήξιμα προϊόντα, με εταιρείες που ενδιαφέρονται για την αγορά τους. Ο τρόπος λειτουργίας του είναι μοναδικός και δημιουργεί μία win-win συναλλαγή, καθώς σε κάθε πώληση που πραγματοποιείται:
• ο αγοραστής κερδίζει αγοράζοντας ένα υγιές προϊόν σε δελεαστική τιμή και
• ο πωλητής κερδίζει πουλώντας ένα προϊόν το οποίο λήγει και θα αποτελούσε ζημία!
Μέσω του kontolixima.gr παρέχεται η δυνατότητα στις εταιρείες να πραγματοποιούν αγοραπωλησίες κοντολήξιμων προϊόντων Πανελλαδικά, με ασφάλεια, αξιοπιστία και μηδενικές επισφάλειες! Για να κάνει μία εταιρεία χρήση των υπηρεσιών του kontolixima.gr πρέπει να γίνει μέλος. Κάθε μέλος έχει διπλή ιδιότητα (πωλητή – αγοραστή) καθώς μπορεί να πουλήσει ή/και να αγοράσει κοντολήξιμα προϊόντα. Η εγγραφή καθώς και η ανάρτηση απεριορίστων προϊόντων είναι εντελώς Δωρεάν. Το kontolixima.gr εισπράττει αμοιβή (Τέλη Επιτυχημένης Πώλησης), μόνο από τον πωλητή του προϊόντος και μόνο αν πραγματοποιήσει κάποια πώληση. Οι υπηρεσίες της πλατφόρμας έχουν δημιουργηθεί από το μηδέν, με γνώμονα την πλήρη επίλυση όλων των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εταιρείας κατά την πώληση κοντολήξιμων προϊόντων. Κάνοντας χρήση ειδικών φίλτρων αναζήτησης, όπως η «Ημερομηνία Λήξης» αλλά και η «Απόσταση» από το προϊόν, ο εντοπισμός των κοντολήξιμων προϊόντων που βρίσκονται δίπλα στο κάθε μέλος, γίνεται με ένα κλικ.
Παράλληλα, κάθε μέλος λαμβάνει εξατομικευμένη ενημέρωση στο πεδίο «Μεταφορικά», σχετικά με την «Απευθείας Αποστολή» του προϊόντος στην έδρα του, το «Κόστος Αποστολής» και τη χιλιομετρική «Απόσταση» που βρίσκεται το προϊόν. Επιπρόσθετα, όλα τα μέλη μας έχουν τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας «Θέλω Ενημέρωση!», μέσω της οποίας εξασφαλίζουν άμεση και εξατομικευμένη ενημέρωση στο e-mail τους, για κάθε νέο προϊόν που αναρτάται από τις κατηγορίες ενδιαφερόντων τους. Η άμεση ενημέρωση αποτελεί το «κλειδί» της πώλησης, καθώς ο χρόνος στα κοντολήξιμα προϊόντα είναι κυριολεκτικά χρήμα.
Οι στόχοι διαφοροποιούνται ανάλογα με τη φάση που βρίσκεται κάθε επιχείρηση. Σε αυτή τη φάση, πρώτο στόχο αποτελεί η σύναψη σταθερών συνεργασιών με εταιρείες από όλους τους κλάδους, οι οποίες διαθέτουν μεγάλο όγκο κοντολήξιμων προϊόντων. Παράλληλο στόχο αποτελεί και η δημιουργία μίας πολυπληθούς βάσης μελών, η οποία θα είναι ικανή να «απορροφά» άμεσα όλα τα κοντολήξιμα προϊόντα που αναρτώνται. Το όραμα που έχω για την επιχείρησή μου, ομολογώ ότι είναι μεγαλόπνοο, καθώς επιδίωξή μου είναι το kontolixima.gr να αποτελέσει σημείο αναφοράς σε Πανελλαδικό επίπεδο, για όλα τα κοντολήξιμα προϊόντα.
Οι νέες δυνατότητες του διαδικτύου, έχουν αλλάξει κατά πολύ τον τρόπο δουλείας. Η κυριότερη διαφοροποίηση αφορά τη φυσική παρουσία των συνεργατών, η οποία πλέον δεν είναι απαραίτητη. Το διαδίκτυο προσφέρει αμεσότητα, εξαλείφοντας τις αποστάσεις. Όσον αφορά το συντονισμό των συνεργατών, η δυσκολία έγκειται στη σωστή επιλογή τους. Όσο πιο τυπικοί και ευσυνείδητοι είναι οι συνεργάτες σου, τόσο πιο εύκολος είναι και ο συντονισμός τους. Η επιλογή των συνεργατών που αναλαμβάνουν καίρια πόστα, όπως είναι ο προγραμματιστής στη δική μου περίπτωση, είναι πολύ σημαντική και καθοριστική για το τελικό αποτέλεσμα. Για αυτό το λόγο χρειάζεται υπομονή, έρευνα και τύχη! Εγώ στάθηκα ιδιαιτέρως τυχερός, καθώς ο προγραμματιστής του kontolixima.gr, αποδείχτηκε πέραν του δέοντος ικανός.
Η ίδρυση μίας επιχείρησης είναι σχετικά απλή και γρήγορη διαδικασία. Από εκεί και πέρα θεωρώ ότι το κράτος αποτελεί το μεγαλύτερο βραχνά για την ανάπτυξη μίας νέας επιχείρησης. Οι υψηλές ασφαλιστικές εισφορές, η υπερφορολόγηση και η γενικότερη αβεβαιότητα σε οικονομικό και πολιτικό επίπεδο, αποτελούν βαρίδια για κάθε νέο επιχειρηματία. Η δυσκολία χρηματοδότησης αφορά πλέον όλες τις επιχειρήσεις, ακόμα και αυτές που εμφανίζονται βιώσιμες και με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης. Δυστυχώς αυτή την περίοδο, αν κάποιος δεν διαθέτει κεφάλαιο έναρξης, δεν μπορεί να επιχειρήσει όσο καινοτόμα και να είναι η ιδέα του.
Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις αποτελούν εργαλείο αλλά και πρόκληση για τις επιχειρήσεις. Κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να είναι ανταγωνιστική, πρέπει να παραμένει τεχνολογικά ενήμερη. Η συνεχής επένδυση σε νέες υπηρεσίες που εξασφαλίζουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην κάθε επιχείρηση είναι απαραίτητη και δαπανηρή διαδικασία η οποία αποτελεί μεγάλη πρόκληση, δεδομένου της δυσκολίας χρηματοδότησης που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες επιχειρήσεις.
Η διαδικασία υλοποίησης μίας καινοτόμου ιδέας, αποτελεί μία περίπλοκη και χρονοβόρα δοκιμασία. Αν γυρνούσα πίσω το χρόνο, ενδεχόμενος να εντασσόμουν νωρίτερα σε μία κοινότητα νεοφυών επιχειρήσεων, έτσι ώστε να είχα εξαρχής μία επιπρόσθετη βοήθεια. Η ένταξή μου στο Orange Grove και η συναναστροφή μου με άτομα που επιχειρούν καινοτόμες ιδέες και αντιμετωπίζουν τις ίδιες προκλήσεις, αποδεικνύεται πολύ βοηθητική. Το διάστημα των 5 ετών είναι τεράστιο όταν αναφερόμαστε σε μία επιχείρηση στην Ελλάδα του σήμερα. Υποθέτοντας ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά, λογικά θα συνεχίζω να δοκιμάζω τις ικανότητες του προγραμματιστή μου, ζητώντας του να υλοποιήσει ιδέες που θα αποσκοπούν στη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών του kontolixima.gr στα μέλη του.
Πάντα υπάρχουν ευκαιρίες, εντός και εκτός κρίσης. Η κρίση απλά δημιουργεί νέα προβλήματα, οι λύσεις σε αυτά τα νέα προβλήματα, αποτελούν τις επονομαζόμενες «ευκαιρίες της κρίσης»! Ο εντοπισμός αυτών των ευκαιριών απαιτεί διορατικότητα, εγρήγορση και ρίσκο από τον επιχειρηματία. Η συμβουλή μου στα άτομα που βγαίνουν τώρα στην αγορά εργασίας είναι να στοχεύουν ψηλά και να ρισκάρουν, καθώς η επιτυχία εμπεριέχει μπόλικο ρίσκο!
www.kontolixima.gr