Πρώτοι και καλύτεροι, ποιοι άλλοι; οι Kardashians.
Η χρήση των social media και η εξαιρετικά μεγάλη απήχηση που έχουν στους νέους ορισμένοι χρήστες σε εκατομμύρια followers, αποτελεί καιρό τώρα την διαφημιστική στρατηγική μεγάλων brands. Χαρακτηριστική είναι η δυνατότητα αυτή μέσω του Instagram, που περιλαμβάνει χορηγούμενες αναρτήσεις διασήμων για την διαφημιστική προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων. Για τα brands, οι διάσημοι είναι οι ιδανικοί μεσάζοντες μεταξύ εταιριών και εν δυνάμει πελατών και, για τον λόγο αυτό, πληρώνονται αδρά.
Η οικογένεια των Kardashian-Jenners άδραξε την ευκαιρία από νωρίς και έστησε μια αυτοκρατορία δισεκατομμυρίων δολαρίων χωρίς να κάνει ουσιαστικά… τίποτα! Δυο-τρεις φωτογραφίες της Kim στο Instagram, μπορούν να της αποφέρουν μέχρι και 1,5 εκατομμύριο δολάρια την εβδομάδα χωρίς να κάνει τίποτα άλλο στη ζωή της. Συχνά, μάλιστα, υπογράφονται και ολόκληρα συμβόλαια για ένα προϊόν και μόλις μία φωτογραφία.
Ο Michael Heller, ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της εταιρίας ψηφιακού μάρκετινγκ Talent Resources- της εταιρείας που οργανώνει τα περισσότερα συμβόλαια για τις διάσημη οικογένεια Kardashian αποκαλύπτει στο Us Weekly τα αδιανόητα ποσά που λαμβάνουν έστω από μία μόνο ανάρτηση. Πολλές είναι οι εταιρείες που διατίθενται να πληρώσουν ακόμη και μισό εκατομμύριο δολάρια (!!) προκειμένου να έχουν πρόσβαση στους 95 εκατ. followers της Kim Kardashian. Όσο για τις αδελφές της, Khloe και Kourtney, φαίνεται πως είναι πιο.. κακοπληρωμένες συγκριτικά με την Kim, καθώς παίρνουν έως 250.000 δολάρια για μια φωτογραφία τους δίπλα σε ένα προϊόν. Οι νεότερες της οικογένειας, Kendall και Kylie Jenner, που επίσης διαθέτουν εκατομμύρια οπαδούς, οι συμφωνίες τους για διαφημιστικές προωθήσεις εύκολα φτάνουν τα 400.000 δολάρια. Και όλα αυτά τα ποσά για μία ανάρτηση στο Instagram.«Η απόδοση των Kardashian-Jenners είναι εγγυημένη», αναφέρει ο Michael Heller στο US Weekly. Τα προϊόντα που διαφημίζουν περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, τσάι για απώλεια βάρους και διάφορα αξεσουάρ, όπως αυτοκόλλητα αδυνατίσματος. Η απήχηση στους followers είναι τόσο μεγάλη, που ένα συγκεκριμένο τσάι που προωθήθηκε από την Κim και την Kendall ξεπούλησε σε χρόνο ρεκόρ και η εταιρία έκανε απόσβεση όλο το ποσό που είχε καταβάλλει, κερδίζοντας επιπλέον υπέρογκα ποσά. Σύμφωνα με τον Michael Heller, αυτού του είδους οι συμφωνίες αποτελούν πλέον ένα μεγάλο μέρος των κερδών της οικογένειας, και πως από εκεί προέρχεται σχεδόν το 25% των ετήσιων εισοδημάτων τους!
Πηγή: US Weekly