Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι νέοι 18-32 ετών επιλέγουν τις διακοπές τους με βάση την απήχηση στα social media.
Μέχρι πρότινος υπολογίζαμε τις διακοπές μας βασισμένοι στην επιθυμία μας να επισκεφθούμε κάποιο μέρος, τη σχέση ποιότητας-τιμής, το budget μας και τον καιρό. Όλα αυτά συνεχίζουν να αποτελούν παράγοντες επιλογής, μόνο που για τη γενιά των millennials στην κορυφή είναι ένα νέο κριτήριο: το “Instagrammability” ή αλλιώς η απήχηση που θεωρούν ότι θα έχουν οι φωτογραφίες που θα αναρτήσουν.
Σε πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μ. Βρετανία, το 40.1% των ερωτηθέντων της ηλικιακής ομάδας των millennials (18-32 ετών) απάντησαν ότι επιλέγουν τον προορισμό των διακοπών τους συνυπολογίζοντας την απήχηση που θα έχει στα social media. H έρευνα διενεργήθηκε από την ασφαλιστική εταιρία Schofields Insurance θέτοντας το ερώτημα σε περισσότερους από 1.000 Βρετανούς millennials ποιος είναι ο πιο σημαντικός λόγος επιλογής των διακοπών και το Instagram ήρθε στην πρώτη θέση, μία σαφής ένδειξη για τον τρόπο που οι νέες γενιές χρησιμοποιούν τα social media. Όπως σημειώνει ο Independent που δημοσίευσε το σχετικό πόρισμα, οι άνθρωποι πάντα ήθελαν να ταξιδεύουν σε μέρη με μαγευτική θέα ή γραφικά τοπία, αλλά στην εποχή των social media υπάρχουν συγκεκριμένα προορισμοί και τοποθεσίες που είναι πολύ πιθανό να συγκεντρώσουν πολλά περισσότερα likes.


Instagram- 40.1%
Kόστος/Διαθεσιμότητα αλκοόλ- 24%
Προσωπική εξέλιξη - 22.6%
Ευκαιρία για δομική της τοπικής κουζίνας- 9.4%
Αξιοθέατα- 3.9%
Με στοιχεία από: Independent, Europa.eu