Την είδηση ανακοίνωσε ο Mark Zuckerberg δηλώνοντας πως το νέο όνομα εκπροσωπεί καλύτερα τη δραστηριότητά της εταιρίας


To Facebook αλλάζει όνομα και πλέον θα λέγεται Meta. Η εταιρεία ανακοίνωσε την τεράστια αυτή αλλαγή, δηλώνοντας πως το νέο όνομα εκπροσωπεί καλύτερα τη δραστηριότητά της.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του BBC, η εταιρεία Facebook αποκάλυψε πως σχεδιάζει να περάσει σε μια νέα ψηφιακή εποχή, την οποία αποκαλεί metaverse -έναν διαδικτυακό κόσμο στον οποίο οι άνθρωποι θα μπορούν να παίζουν, να εργάζονται και να επικοινωνούν στον εικονικό κόσμο με τη χρήση γυαλιών εικονικής πραγματικότητας.

Τι είναι το metaverse που έρχεται

Στην πραγματικότητα, ο τεχνολογικός κολοσσός προσπαθεί να μεταβεί σε αυτό που, όπως υποστηρίζει, είναι η επόμενη εποχή του διαδικτύου, χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει πως οι υπάρχουσες υπηρεσίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram και What's App θα πάψουν να λειτουργούν.

Πλέον, ο λογαριασμός στο Facebook δεν θα είναι απαραίτητος και οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλα τα «εργαλεία» της εταιρείας (Whats'App, Instagram κ.λπ.) μέσα από μια ενοποιημένη ψηφιακή εμπειρία.

Η ανάρτηση του Mark Zuckerberg

Σε ανάρτησή του, ο ιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg, εξηγεί τη νέα σελίδα της εταιρίας στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας.

«Όταν ξεκίνησα το Facebook, πληκτρολογούσαμε ως επί το πλείστον κείμενο σε ιστοσελίδες. Όταν αποκτήσαμε τηλέφωνα με κάμερες, το διαδίκτυο έγινε πιο οπτικό και κινητό. Καθώς οι συνδέσεις γίνονταν ταχύτερες, το βίντεο έγινε ένας πλουσιότερος τρόπος να μοιραζόμαστε εμπειρίες», είπε.

«Η επόμενη πλατφόρμα θα είναι ακόμη πιο καθηλωτική -ένα ενσώματο διαδίκτυο, όπου θα είστε μέσα στην εμπειρία, όχι απλώς θα την κοιτάτε. Το αποκαλούμε αυτό metaverse και θα αγγίξει κάθε προϊόν που κατασκευάζουμε», συνέχισε.

«Από εδώ και στο εξής, θα είμαστε πρώτα στο metaverse, όχι στο Facebook. Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο του χρόνου δεν θα χρειάζεστε λογαριασμό στο Facebook για να χρησιμοποιήσετε τις άλλες υπηρεσίες μας», λέει επίσης ο Zuckerberg.

«Καθώς το νέο μας εμπορικό σήμα αρχίζει να εμφανίζεται στα προϊόντα μας, ελπίζω ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα γνωρίσουν το εμπορικό σήμα Meta και το μέλλον που αντιπροσωπεύουμε», συνεχίζει.

Στη δίνη των σκανδάλων το Facebook

Η αλλαγή στο όνομα του Facebook έρχεται έπειτα από ένα σερί αρνητικής διαφήμισης για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, μετά τις αποκαλύψεις της πληροφοριοδότη και πρώην τεχνικού της εταιρείας, Francis Haugen.

Η Haugen μίλησε στο Κογκρέσο και στη βρετανική Βουλή και υποστήριξε πως τα υψηλά ιστάμενα στελέχη του Facebook βάζουν τα κέρδη τους πάνω από την ασφάλεια των χρηστών.