Η εταιρία Cheez-It συνεργάζεται με τα ακουστικά Pandora κυκλοφορώντας τα “Aged by Audio” crackers, στα οποία χρησιμοποιείται τυρί που έχει παλαιωθεί «ακούγοντας» hip-hop μουσική
Crackers με τυρί που παλαιώθηκε «ακούγοντας» hip-hop μουσική κυκλοφορούν στο εμπόριο, σε περίπτωση που αναζητείτε το πιο μουσικόφιλο σνακ εκεί έξω!
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία Cheez-It συνεργάστηκε με τα ακουστικά Pandora κυκλοφορώντας τα “Aged by Audio” crackers, στα οποία χρησιμοποιείται τυρί που έχει παλαιωθεί «ακούγοντας» hip-hop μουσική κατά την ωρίμανσή του.
Το σνακ θα κυκλοφορήσει στο εμπόριο σε περιορισμένες ποσότητες, μαζί με ένα mixtape curated από «μουσικούς experts» της Pandora.
Ολόκληρη η καμπάνια αποτελεί αποτέλεσμα έμπνευσης από μια έρευνα που διεξήχθη το 2019 στο Πανεπιστήμιο της Βέρνης, όπου sound arts σπουδαστές συνεργάστηκαν με εταιρία παραγωγής τυριού, για να μελετήσουν το πώς επηρεάζεται η ωρίμανση τυριού από την μουσική που παίζει σε έναν χώρο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το τυρί που ωρίμασε «ακούγοντας» το κομμάτι των A Tribe Called Quest, “Jazz (We’ve Got)”, είχε τη δυνατότερη γεύση και μυρωδιά με φρουτώδη στοιχεία, σε σχέση με τα τυριά που «άκουσαν» κομμάτια όπως το “Stairway to Heaven” των Led Zeppelin ή το “The Magic Flute” του Mozart κατά την ωρίμανσή τους.
Τα Aged by Audio crackers μαζί με αντικείμενα με το logo των Cheez-It, όπως ακουστικά, καπέλα και t-shirts θα είναι διαθέσιμα από τις 26 Μαΐου Pandora website ή στο αντίστοιχο app.