Όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις για να αγοράσεις τα αζήτητα πακέτα αποστολών της Amazon, που μπορεί να κρύβουν θησαυρούς.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η Amazon μπορεί να μην καταφέρει να παραδώσει ένα πακέτο της στην πόρτα μας, από μια λανθασμένη διεύθυνση, μέχρι ένα μπέρδεμα στην εταιρεία shipping ή μια απώλεια της παραγγελίας μέσα στην ίδια την αποθήκη από την οποία φεύγει. Οποιοσδήποτε κι αν είναι ο λόγος, αυτά τα πακέτα παραμένουν αξίας και αν σε διάστημα 90 ημερών από την αγορά τους δεν έχουν αποσταλεί στον αγοραστή τους ή ο ίδιος δεν έχει εμφανιστεί σε κάποιο κέντρο διανομής για να τα παραλάβει, τότε χαρακτηρίζονται ως «αζήτητα» (unclaimed). Τι συμβαίνει όμως μετά με αυτά τα πακέτα αγορών από την Amazon και άλλες παρεμφερείς εταιρείες;
Η Amazon και οι υπόλοιποι παίκτες στην αγορά χρειάζεται να καλύψουν με κάποιον τρόπο τις απώλειες που έχουν προκύψει από αυτά τα αζήτητα πακέτα και ο τρόπος που έχουν ανακαλύψει για να συμβεί αυτό δεν είναι άλλος από το να τα πωλούν σε δημοπρασίες. Αντί όμως να τα ανοίξουν, βλέποντας το περιεχόμενό τους, αυτό που κάνουν είναι να δημοπρατούν τα σφραγισμένα, μυστικού περιεχομένου, πακέτα μέσα από σχετικά sites όπως το GovDeals ή το Liquidation.com.
Οι αγοραστές που συμμετέχουν στις δημοπρασίες στα εν λόγω sites είναι συνήθως εταιρείες eCommerce ή και οργανισμοί φιλανθρωπίας, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν μπορεί και κάποιος πολίτης να συμμετέχει μόνος του σε αυτές, διεκδικώντας ένα από αυτά. Και μπορεί να φανεί ιδιαίτερα τυχερός, μιας που δεν είναι λίγες οι φορές που για ελάχιστα δολάρια, μπορεί κανείς να αποκτήσει ακριβά αντικείμενα τεχνολογίας ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς, κρυμμένο κάτω από τα ολόιδια πακέτα της Amazon.
Πώς φτάσαμε να μιλάμε για αζήτητα πακέτα αγορών
Η αγορά αζήτητων πακέτων εταιρειών όπως η Amazon έγινε trend μέσα από τα κοινωνικά μέσα, όταν διάφοροι χρήστες άρχισαν να τα αγοράζουν μαζικά και να δημιουργούν unboxing videos στο YouTube, το TikTok και άλλα μέσα. Από αξεσουάρ Louis Vuitton και προϊόντα της Apple, μέχρι δωροκάρτες στα πολυκαταστήματα Target και Starbucks, τα unboxing videos φαίνεται πως είναι τόσο απολαυστικά όταν το περιεχόμενο των αποστολών είναι μεγάλης αξίας, που θεωρούνται πλέον μια από τις μεγαλύτερες τάσεις στο YouTube.
Οι ιστοσελίδες που πωλούν αυτά τα πακέτα τα διανέμουν συνήθως βάζοντας generalized labels σε αυτά, ώστε να υπάρχει μια σχετική ιδέα ως προς το τι αυτά μπορεί να περιέχουν, δηλαδή Παιχνίδια, Ηλεκτρονικά Είδη κ.ο.κ., ενώ οι τιμές τους ξεκινούν από το 1 δολάριο και ενδέχεται να φτάσουν μέχρι πολλές χιλιάδες.
Που να αγοράσεις τα αζήτητα πακέτα της Amazon
Η καλύτερη επιλογή για να αγοράσει κανείς αζήτητα πακέτα της Amazon είναι το δικό της liquidation site, ωστόσο websites που δημοπρατούν αντιστοίχως αυτού του είδους εμπόρευμα είναι το Liquidation.com, το Direct Liquidation, η εταιρεία BULQ, οι American Pallet Liquidators, το Barton’s Discounts και το BlueLots.
Πώς να μην πέσεις θύμα εξαπάτησης
Οι αγορές αζήτητων πακέτων μπορούν να σε κάνουν να αισθανθείς σαν να είναι κάθε μέρα Χριστούγεννα, θέλουν όμως και την απαραίτητη προσοχή ώστε να μην πέσεις θύμα εξαπάτησης. Αν το δοκιμάζεις για πρώτη φορά, φρόντισε οι πρώτες σου αγορές να πραγματοποιηθούν σε δημοπρασίες που θα δώσεις λίγα χρήματα, δοκιμαστικά, μέχρι να αποκτήσεις την τεχνογνωσία ώστε να ανεβάσεις τα ποσά που ξοδεύεις. Αγόρασε πακέτα μόνο από έμπιστες ιστοσελίδες, διάβασε reviews και feedback για τους vendors με τους οποίους θα κάνεις το deal και διάβασε με προσοχή τα terms and conditions για κάθε αγορά που κάνεις σε liquidation και e-commerce sites.
Επιπλέον, προσπάθησε να αγοράζεις όσο αυτό είναι εφικτό σε ένα πιο τοπικό επίπεδο, μιας που τα κόστη για το shipping μπορεί να εκτοξεύσουν το τελικό κόστος μιας κατά τα άλλα επιτυχημένης αγοράς. Σε γενικές γραμμές να δείχνεις πάντα προσοχή στο πώς κινείσαι ως προς αυτές τις αγορές και έχε πάντα στο μυαλό σου το μότο pay less/gain more.