Σε όλες τις οθόνες της Ευρώπης κατά τη διάρκεια των χειμερινών ολυμπιακών αγώνων.
Η ΔΟΕ επικροτεί την πρώτη στην ιστορία προσέγγιση της Discovery για να παρέχει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την κατανάλωση του περιεχομένου βίντεο σε όλη την Ευρώπη.
Μία νέα μεθοδολογία, καταγράφει βίντεο, χρήστες και engagement σε όλες τις πλατφόρμες – περιλαμβάνοντας και τους συνεργάτες της Discovery – με στόχο να αποτυπώσουν τη πραγματική συμπεριφορά του κοινού, ενόσω παρακολουθούν τους Ολυμπιακούς Αγώνες σε κάθε οθόνη και από κάθε υπηρεσία
Ως οικοδεσπότες των Ευρωπαϊκών Ολυμπιακών Αγώνων*, η Discovery και το κορυφαίο αθλητικό κανάλι της, το Eurosport, βρίσκονται στη τελική ευθεία για να παρέχουν την προβολή των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων σε ακόμη περισσότερους θεατές και σε περισσότερες οθόνες από ποτέ! Στοχεύοντας στην άμεση υλοποίηση αυτής της φιλοδοξίας και προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εικόνα της δημοφιλίας και της σημαντικότητας των Ολυμπιακών Αγώνων, η εταιρεία ανακοινώνει ότι έχει αναπτύξει την πρώτη στην ιστορία τεχνολογία, η οποία θα μπορεί να μετρήσει τη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού σε όλη την Ευρώπη.
Η Discovery παρουσιάζει τρεις νέες τεχνολογίες μέτρησης, οι οποίες όλες μαζί θα καταγράψουν τα ακριβή στοιχεία θέασης ("Total Video" - η νέα «TV»): της ελεύθερης ψηφιακής τηλεόρασης, της συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς και τις online και social πλατφόρμες της ίδιας της εταιρείας και των συνεργατών της, σε tablets, κινητά τηλέφωνα ή οθόνες τηλεόρασης.
1. Βίντεο: Ο αριθμός των προβαλλόμενων βίντεο και ο όγκος προβολής, τα οποία μετρούνται σε ώρες, τόσο στις πλατφόρμες της Discovery, όσο και στις συνεργαζόμενες. Συμπεριλαμβάνονται επίσης: η ελεύθερη ψηφιακή τηλεόραση, η συνδρομητική, οι υπηρεσίες streaming, οι ψηφιακές εφαρμογές και τα social media, περιλαμβάνοντας και τα δεδομένα από το «παραδοσιακό» κοινό τηλεθέασης των συνεργατών της Discovery σε όλη την Ευρώπη.
2. Χρήστες: Το άθροισμα των συνολικών χρηστών στις πλατφόρμες της Discovery. Συμπεριλαμβάνονται επίσης: η ελεύθερη ψηφιακή τηλεόραση, η συνδρομητική, οι υπηρεσίες streaming, οι ψηφιακές εφαρμογές και τα social media, περιλαμβάνοντας και τα δεδομένα από το «παραδοσιακό» κοινό τηλεθέασης των συνεργατών της Discovery σε όλη την Ευρώπη.
3. Engagement: Ο αριθμός των Likes, των shares και των σχολίων σε όλα τα ψηφιακά και κοινωνικά μέσα δικτύωσης της Discovery, καλύπτοντας όλες τις πλατφόρμες.
Ο Jean-Briac Perrette, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Discovery Networks, δήλωσε: «Η Discovery είναι υπερήφανη που συνεργάζεται με την ΔΟΕ και την Publicis για τον εκσυγχρονισμό της μέτρησης της κατανάλωσης των μέσων ενημέρωσης με στόχο την καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς του κοινού στη ψηφιακή εποχή. Σαφώς ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν περιεχόμενο και ιδιαίτερα μεγάλα γεγονότα έχει εξελιχθεί, γι’ αυτό πρέπει να ενισχύσουμε τις παραδοσιακές μεθόδους μέτρησης και να επεκτείνουμε τις μετρήσεις της τηλεόρασης για να καταγράψουμε το Total Video – νέας TV».
Ο Perrette καταλήγει ότι: «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι το μεγαλύτερο γεγονός στον κόσμο και ως εκ τούτου είναι το καλύτερο πεδίο δοκιμών για τη διερεύνηση της κατανάλωσης βίντεο. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε την απόλυτη εμπειρία προβολής σε όλους τους τηλεθεατές της Ευρώπης, δίνοντάς τους την ευκαιρία να απολαύσουν κάθε λεπτό δράσης από το PyeongChang 2018, όποια στιγμή και σε όποια συσκευή επιλέξουν».
Ο Thomas Bach, Πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, δήλωσε: «Η Discovery φέρνει στους Ολυμπιακούς Αγώνες υψηλές προσδοκίες, επενδύσεις και καινοτομίες και εκτιμούμε ιδιαίτερα αυτή τη συνεργασία μας. Μέσω της καταγραφής της συνολικής προβολής βίντεο σε όλες τις οθόνες, η Discovery θέτει ένα νέο πρότυπο, και με την συνεργασία μας μαζί τους, θα είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε καλύτερα τις τάσεις του κοινού σε ολόκληρη την Ευρώπη και να αλληλοεπιδράσουμε με τη νέα γενιά των φίλαθλων των Ολυμπιακών αγώνων».
Η Discovery έχει συνεργαστεί με το τμήμα της Publicis Media Sports και Entertainment για το σχεδιασμό της έρευνας και της μέτρησης του de-duplicated και του μοναδικού reach για την «κατανάλωση» μετά τους Αγώνες που καταγράφει τη τηλεθέαση των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων από πολλές οθόνες και πλατφόρμες, χωρίς να υπάρχει διπλή καταμέτρηση ατόμων.
Ο Chris Jones, Global Lead στο τμήμα Έρευνας & Αξιολόγησης της Publicis Media Sports & Entertainment, δήλωσε σχετικά: «Στην Publicis Media είμαστε ενθουσιασμένοι που η Discovery έχει αναπτύξει αυτή τη μοναδική μεθοδολογία καταμέτρησης των θεατών και είναι είμαστε πολύ χαρούμενοι που η ΔΟΕ υποστηρίζει την ανάπτυξή αυτής της μεθοδολογίας για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο PyeongChang. Τα δεδομένα είναι προσεκτικά επιλεγμένα από διαφορετικές πηγές. Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα επίσημα δεδομένα από τηλεοπτικά και ηλεκτρονικά συστήματα μέτρησης βρίσκονται στο επίκεντρο της καταγραφής, ενώ η έξυπνη χρήση για την επισκόπηση της έρευνας, μας επιτρέπει να κατανοήσουμε τη σχέση των ατόμων που συνδέονται με τους Αγώνες, είτε μέσω της τηλεόρασης είτε μέσα από τις ψηφιακές / social πλατφόρμες, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε να αφαιρέσουμε κάθε διπλό-κάλυψη και να προσδιορίσουμε για πρώτη φορά σε ένα τέτοιο γεγονός τη πραγματική πανευρωπαϊκή εμβέλεια του στο κοινό».
* Το Eurosport είναι το σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη. Εξαιρείται η Γαλλία για τα έτη 2018-2020 & η Ρωσία. Το Eurosport θα είναι επίσημος ραδιοτηλεοπτικός φορέας στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2018 και το 2020.