Πολύ κλάμα, αλλά και στοιχεία από την πρώτη σεζόν φαίνεται πως βρίσκονται στο πρόγραμμα για την επιστροφή της επιτυχημένης σειράς του Netflix
Η τέταρτη σεζόν του Stranger Things άφησε τους θαυμαστές με κομμένη την ανάσα, σε ένα από τα πιο επιτυχημένα τηλεοπτικά comebacks όλων των εποχών. Και τι δεν είχε αυτό: από ένα δυναμικό rebranding του “Running up that Hill” της Kate Bush, μέχρι την παρουσίαση ενός πραγματικά σκοτεινού villain, του Vecna, που σπέρνει τον τρόμο στην κατά τα άλλα φιλήσυχη πόλη του Hawkins. Τι είναι όμως αυτό που θα δούμε στην πολυαναμενόμενη συνέχεια της σειράς στην πέμπτη σεζόν της; Οι αδερφοί Duffer και ο executive producer, Sean Levi, βρέθηκαν πρόσφατα στο πάνελ μιας εκπομπής, δίνοντάς μας λίγες πληροφορίες για την μεγάλη της επιστροφή.
«Παραδώσαμε πριν δυο εβδομάδες το πρώτο σενάριο και ετοιμάζουμε το δεύτερο. Θυμόμαστε στην πρώτη σεζόν να είμαστε ενθουσιασμένοι που το Netflix μας άφησε να δοκιμάσουμε αυτό που θέλαμε, αλλά στη δεύτερη σεζόν ήταν πραγματικά που εμείς και όλοι οι σεναριογράφοι αναπτύξαμε ένα ευρύτερο σχέδιο για το πού θέλαμε να καταλήξουμε και καταρτίσαμε την προϊστορία του Upside Down. Δώσαμε κάποια hints για το πού το πηγαίνουμε στην τέταρτη σεζόν, στην πέμπτη σεζόν, όμως, σχεδιάζουμε να κλείσουμε όλους τους ανοιχτούς λογαριασμούς και να κάνουμε τις τελευταίες αποκαλύψεις. Αφηγηθήκαμε στους παραγωγούς τον τρόπο που σχεδιάζουμε να κλείσουμε την σειρά σε μια δίωρη συνάντηση μαζί τους και στο τέλος έκλαιγαν. Αυτό είναι μάλλον θετικό σημάδι, γιατί η μόνη φορά που τους έχουμε ξαναδεί να κλαίνε είναι στις συναντήσεις που έχουμε για το budget της σειράς», είπαν αστειευόμενοι.
Όσο για το πώς θα είναι η πέμπτη σεζόν, οι ίδιοι ανέφεραν: «Θέλουμε να επιστρέψουμε λίγο στον τόνο της πρώτης σεζόν, απλά να τον συνδυάσουμε με την έκταση και το μέγεθος της τέταρτης».
Φαίνεται λοιπόν πως το τέλος της σειράς θα αποτελέσει μάλλον μια μεγάλη στιγμή για την τηλεοπτική ιστορία, με τους θαυμαστές αυτής να ανυπομονούν ήδη. Θα χρειαστεί όμως λίγη υπομονή, μιας που το Stranger Things θα χρειαστεί περίπου δύο χρόνια προτού επιστρέψει στους δέκτες μας.