Δείτε τη διαφήμιση που κάνει τον γύρο του Διαδικτύου, με τους χρήστες να κάνουν λόγο για προσβολή της ανθρώπινης κατάστασης


Το πιο λεπτό τεχνολογικό προϊόν στην ιστορία της παρουσίασε η Apple, που δεν είναι άλλο από το ολοκαίνουριο και παντοδύναμο από ό,τι φαίνεται iPad Pro. Και θέλοντας να δώσει έμφαση στην κομψή του κατασκευή και τις δυνατότητές του, ο τεχνολιγικός κολοσσός δημιούργησε ένα ιδιαίτερο διαφημιστικό που φέρει τον τίτλο Crush!.

Pixel

Στην εν λόγω διαφήμιση που κάνει ήδη τον γύρο του Διαδικτύου, βλέπουμε αμέτρητες συσκευές, μουσικά όργανα, καθημερινά αντικείμενα και δημιουργίες τέχνης και πολλά ακόμη να γίνονται θρύψαλα κάτω από τη πίεση μια τεράστιας επαγγελματικής πρέσας. Το διαφημιστικό ξεκινά χαρακτηριστικά με μια τρομπέτα να συνθλίβεται υπό την πίεση, ενώ στη συνέχεια βλέπουμε να καταστρέφονται αντικείμενα όπως μια arcade gaming κονσόλα, ένα πιάνο, ένας υπολογιστής, ένα άγαλμα, μια κάμερα, βιβλία, ακόμα και emojis. Με το σποτ η Apple δείχνει επί της ουσίας πόσα χαρακτηριστικά «χωράνε» στο νέο iPad, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υπολογιστής, gaming συσκευή, ακόμη και για τη δημιουργία τέχνης, όπως η μουσική ή τα σκίτσα.

Όμως η διαφήμιση φαίνεται πως δημιούργησε τελικά σφοδρές αντιδράσεις στο παγκόσμιο κοινό, το οποίο κάνει λόγο για προσβολή της ανθρώπινης κατάστασης μέσα από τις εικόνες καταστροφής σε κάθε τι που παραπέμπει στον πολιτισμό των ανθρώπων. Μάλιστα γνωστοί καλλιτέχνες και δημιουργοί μοιράστηκαν τα σχόλιά τους στις αναρτήσεις τους στα κοινωνικά δίκτυα, μαζί φυσικά και με απλούς χρήστες που έκαναν το ίδιο.

Διαβάστε παρακάτω μερικές από τις αντιδράσεις αυτές από γνωστούς ηθοποιούς και δημιουργούς.

Το σχόλιο του ηθοποιού Hugh Grant:

Το σχόλιο του Cheo Hodari Coker (σεναριογράφος του Creed II και του Luke Cage):

Το σχόλιο του Ed Solomon (screenwriter του Bill & Ted franchise και του Men in Black):