Υπήρχε μια εποχή όπου μόνο μερικά άτομα κατάλαβαν ακριβώς πώς λειτουργεί ένα αυτοκίνητο. Λοιπόν, πώς ακριβώς λειτουργεί ένας κινητήρας;
Με την πάροδο του χρόνου, τα κολέγια ενημέρωσαν τους μαθητές καθώς και εταιρείες έχουν δείξει στο ευρύ κοινό πώς οι λεπτομέρειες τους σχεδιάζουν δουλειές!
Ξεκινά με το κλειδί στην ανάφλεξη. Η περιστροφή του κλειδιού επιτρέπει σε ένα ηλεκτρικό ρεύμα να κινείται με τον κινητήρα που ενεργοποιεί το σύστημα ανάφλεξης. Ένα σύστημα ανάφλεξης υπάρχει σε όλους τους κυλίνδρους. Αναφλέγεται με τη βοήθεια ενός χρονοδιακόπτη που προετοιμάζεται σε μια ακολουθία. Η σειρά συνήθως επιτρέπει στο σύστημα ανάφλεξης ένα και επίσης τρία να πυροδοτούν ταυτόχρονα, καθώς και το μπουζί δύο καθώς και το τέσσερα να πυροδοτείται μετά από αυτό.
Μόλις η βαλβίδα κλείσει και το έμβολο πιεστεί προς τα κάτω στο BDC ή στο Bottom Dead Center, το έμβολο πιέζει τη βενζίνη.
Μόλις το αέριο πιεστεί για να χωρέσει, το βύσμα ενεργοποίησης ανάβει το αέριο αναγκάζοντας το έμβολο να πέσει το συντομότερο δυνατό και μπορείτε να πάρετε μέρος του κινητήρα του αυτοκινήτου εδώ ηλεκτρονικό κατάστημα ανταλλακτικών αυτοκινήτων Euantallaktika.gr .
Πώς ακριβώς λειτουργεί το έμβολο;
Το όχημα λειτουργεί με μια σειρά μηχανισμών. Ο στροφαλοφόρος άξονας συνδέεται με τα έμβολα και επίσης, καθώς ένα σετ μετεγκαθίσταται, η άλλη συλλογή συλλέγεται. Τα έμβολα δεν μετακινούνται με κίνηση προς τα πάνω αλλά μάλλον με περιστρεφόμενη κίνηση για περιστροφή του άξονα.
Όταν πρόκειται για την έκδοση turbo, τα αέρια που απελευθερώνονται από την κυλινδροκεφαλή υποβάλλονται στο turbo σώμα. Το εξάρτημα turbo συμπιέζει τα αέρια μέσα και τα απελευθερώνει μέσω του σωλήνα εξάτμισης προσφέροντας ώθηση στα αυτοκίνητα και το φορτηγό.
Οι κινητήρες ντίζελ λειτουργούν λίγο διαφορετικά. Όταν το ντίζελ βρίσκεται μέσα στην κυλινδροκεφαλή, το έμβολο το συμπιέζει και μόνο μετά από αυτό θα ανάψει. Το ντίζελ είναι ένα φθηνότερο καύσιμο αλλά δημιουργεί περισσότερο θόρυβο.
Είναι ιδανικό για οχήματα που είναι πιο ισχυρά, ειδικά εκείνα με τους μεγαλύτερους κινητήρες.