Τι γίνεται όταν… μιξάρεις το logos υποτιμημένων brands με αυτά μεγάλων οίκων;
Τι είναι ένα brand ή ένας μεγάλος οίκος μόδας, χωρίς το λογότυπο του; Τίποτα! Αν ένα logo είναι εντυπωσιακό και πρωτότυπο, τότε δεν γίνεται να περάσει απαρατήρητο στον καταναλωτή.
Με αυτή την λογική λοιπόν, ο graphic designer και art director Reilly, δημιούργησε αυτό το project. Είναι εδώ και πολλά χρόνια που… μιξάρει μερικά από τα πιο εμβληματικά λογότυπα με αυτά πιο νέων brands.
«Απλά προσπαθώ να κάνω τον κόσμο να δει τα πράγματα διαφορετικά», εξηγεί ο Reilly. «Βλέπουμε αυτά τα σύμβολα καθημερινά και σκέφτηκα, “Ξέρεις κάτι; Θα τα συνδυάσω με τα λογότυπα πασίγνωστων οίκων και πασίγνωστων brands που είναι υποτιμημένα”. Ήθελα να κάνω τον κόσμο να τα δει και να πει “Τι;;;;” »
Ο designer έχει μετατρέψει μέχρι και σήμερα τα λογότυπα οίκων όπως του Maison Margiela με αυτό των McDonalds, αυτού του Lanvin με τα σούπερμαρκετ Lidl, της Stella McCartney και Stella Artois και πολλών πολλών άλλων.
Το project αυτό έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον αρκετού κόσμου, μέχρι και των εν λόγω οίκων, όπως αυτό του Kris Van Assche (καλλιτεχνικού διευθυντή της Dior Homme), το οποίο Reilly έχει μιξάρει με το logo της Nike.
Σχετικά με το γεγονός ότι τη δουλειά του Reilly έχουν θαυμάσει άνθρωποι σαν τον Van Assche και η Silvia Fendi, ο ίδιος δήλωσε: «Πιστεύω ότι οι άνθρωποι έχουν χαλαρώσει πολύ. Πριν 5 χρόνια παίζει και να μου πετούσαν τούβλα αν έβλεπαν την δουλειά μου, αλλά πιστεύω ότι τα brands δεν είναι τόσο στην… τσίτα πια. Είναι η νέα εποχή που ζούμε τώρα. Όλα είναι τόσο πιο εύκολα, πιο προσβάσιμα και πιο έτοιμα.»