Τώρα μπορείς να αγοράσεις μέχρι και… σουβενίρ, δια χειρός του γνωστού σχεδιαστή
Από το ξεκίνημα της καριέρας του το 1989, μέχρι την ημέρα που σταμάτησε να σχεδιάζει ρούχα (2005), o Helmut Lang είχε πάντα θαυμάσια ρούχα να παρουσιάσει και εξίσου θαυμάσια fashion shows.
Με την δημιουργία του πασίγνωστου πλέον label του, η φήμη του και η δημιουργική του ιδιοφυία, όλο γινόταν και πιο δυνατή, κάνοντάς τον τελικά ένα από τους πιο influential σχεδιαστές της δεκαετίας.
Πέρα από το γεγονός, ότι τα ρούχα αποτελούσαν έμπνευση για πολύ κόσμο, αλλά και για μεταγενέστερους μόδιστρους, η αισθητική του ήταν μια που καθόρισε την πορεία που πήρε τελικά η Μόδα και το πώς, μέχρι και σήμερα, αντιμετωπίζουμε κάποια στιλ (βλ.μινιμαλισμός στα ρούχα).
Με σκοπό λοιπόν, να κάνουν ένα re-launching στον οίκο, και να φέρουν «την κληρονομία του Lang πίσω στην ζωή», οι owners του label έβαλαν την για “editor-in residency”, την 26χρονη Isabella Burley.
Αυτή από μέρους τους, προσέλαβε τον υπερταλαντούχο Shayne Oliver, τον άνθρωπο που μέχρι και πρόσφατα είχε τα δημιουργικά ηνία του brand Hood by Air, τον οποίο από την στιγμή που σταμάτησε το brand να λειτουργεί, «ανάστησε» με την θέση αυτή.
Ο Shayne Olivier λοιπόν, μετά από μια εξαιρετικά επιτυχημένη συλλογή που παρουσίασε στην Εβδομάδα Μόδας στην Νέα Υόρκη, πριν λίγες ημέρες, τώρα κυκλοφορεί και μια σειρά με hoodies, t-shirt και sweartshirts, τα οποία έχουν την αισθητική ρούχων από merchandise συναυλιών (αυτά που βρίσκεις σε περιοδείες από μπάντες κτλ.).
Το αποτέλεσμα (και εδώ); Αφόρητα κουλ. Αλλά το βασικό είναι ότι ο Olivier κάνει κάτι εξαιρετικό και σίγουρα καινούργιο για το brand. Δημιουργεί μια πιο approachable και πιο οικονομική –για τα δεδομένα του οίκου- σειρά (οι τιμές των ρούχων κυμαίνονται από τα 150 μέχρι και τα 295 δολάρια), προσκαλώντας ακόμη και το πιο νεανικό κοινό, να κάνει join στο «κίνημά» του. Ας κοπιάσουμε λοιπόν.