Η νέα καμπάνια της Brooks, βασισμένη στην αντίληψη του brand ότι το τρέξιμο μπορεί να μας αλλάξει προς το καλύτερο


Η νέα καμπάνια της Brooks, βασισμένη στην αντίληψη του brand ότι το τρέξιμο μπορεί να μας αλλάξει προς το καλύτερο

 

Η καμπάνια της αμερικανικής εταιρείας παρουσιάζει ένα πρωτότυπο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστές ζόμπι. Το videoτιτλοφορείται The Rundead και αποτελεί κορύφωση της καμπάνιας LivetheWayyouRun. Run Happy, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Leo Burnett Chicago. Το σποτ αντανακλά μια νέα, μη αναμενόμενη εξέλιξη στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει η Brooks το τρέξιμο. Στόχος είναι να μας εμπνεύσει μέσα από την αναγεννητική δύναμη του τρεξίματος. «Θέλαμε να αξιοποιήσουμε αυτή την αντίληψη που είναι κοινώς αποδεκτή στον κόσμο των δρομέων» λέει ο Jon Wyville, EVP, executive creative director στη Leo Burnett Chicago.

 

 

Tostory έχει ως εξής: ζόμπι έχουν καταλάβει μια πόλη και καταστρέφουν τα πάντα στο πέρασμά τους. Το σκηνικό θυμίζει αποκάλυψη, μέχρι τη στιγμή που έρχονται σε επαφή με τα παπούτσια της Brooksκαι τότε τα ζόμπι… ζωντανεύουν και αλλάζουν συμπεριφορά! Καταγράφοντας σε ένα τηλεοπτικό σποτ την ορατή εξέλιξη των ζόμπι από τρομαγμένα πλάσματα που σκοντάφτουν σε αποφασισμένους και ευτυχισμένους runners, ο συνειρμός είναι αναπόφευκτος. Οι δρομείς κάθε επιπέδου συνειδητοποιούν τη χαρά που τους έχει προσφέρει η ενασχόληση με το τρέξιμο και φυσικά βρίσκουν τη δύναμη να συνεχίσουν βάζοντας ακόμα υψηλότερους στόχους.

 

{youtube}XH7W60V4X2E{/youtube}