«Οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν ό, τι καλύτερο για τις δικές τους μάρκες»
«Οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν ό, τι καλύτερο για τις δικές τους μάρκες»
Το ενδιαφέρον ήταν στραμμένο στην πολυαναμενόμενη Cruise 2021 συλλογή του οίκου Dior, η οποία παρουσιάστηκε πίσω από κλειστές πόρτες στην πόλη Lecce της Puglia, μια περιοχή με ιδιαίτερη συναισθηματική αξία για την καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Maria Grazia Chiuri.
https://www.instagram.com/p/CC-N6aMoKU-/
Μετά τα γεγονότα που επηρέασαν όλες τις Μεγάλες Μητροπόλεις, καμία επίδειξη μόδας δεν θα μπορούσε να είναι ίδια. Ωστόσο, μέσα σε ένα μαγευτικό σκηνικό φωτισμένο με τα παραδοσιακά ιταλικά φώτα Luminarie που κατασκευάστηκαν ειδικά για την περίσταση από τον καλλιτέχνη Marinella Senatore, ο Dior μας σύστησε τη νέα του συλλογή, σε νέες συνθήκες.
https://www.instagram.com/p/CC9kc6JHB8G/
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Christian Dior, Pietro Beccari, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν ό, τι καλύτερο για τις δικές τους μάρκες, αλλά ο Dior ζει από το 1946 από τη λάμψη της ενέργειας που δίνεται από τις επιδείξεις μόδας. Αυτό είναι το DNA μας. Αυτή είναι δική μας δουλειά », είπε σε μια κλήση μέσω της εφαρμογής WhatsApp. «Πιστεύω ακράδαντα ότι θα προχωρήσουμε με τις pre-συλλογές. Επίσης, οι cruise συλλογές είναι ο τρόπος μας να πούμε ιστορίες». Επομένως φαίνεται πως ο Dior θα ακολουθήσει μια πιο ‘’σταθερή’’ πορεία και θα συμβαδίσει με τις Εβδομάδες Μόδας σε αντίθεση με αρκετούς οίκους, που εγκαταλείπουν τα μέχρι τώρα κατεστημένα.
https://www.instagram.com/p/CC9OxNZpa_8/
H λευκή πλατεία του Καθεδρικού του Lecce, Piazza del Duomo, στολίστηκε με εκατοντάδες πολύχρωμα φώτα και γραμμένα μηνύματα. Πολλοί ντόπιοι συγκεντρώθηκαν για να παρακολουθήσουν την παράσταση από τα μπαλκόνια πέρα από την πλατεία. Ήταν η μεγάλη γιορτή που οραματίστηκε η Maria Grazia Chiuri. Ολόκληρο το show ηταν αφιερωμένο στους ντόπιους, στην παράδοση και κουλτούρα της περιοχής. Στο κέντρο της πλατείας στήθηκε μια ορχήστρα και μια ομάδα ανδρών και γυναικών χορευτών που έκλεψαν την παράσταση.
Φορέματα από τούλι με κεντήματα σε έντονα χρώματα, δερμάτινους κορσέδες, denim και μαντήλια στα μαλλιά πρωταγωνίστησαν. Λευκό, μαύρο και ουδέτεροι τόνοι επίσης, ενώ το έντονο πράσινο και το κόκκινο έκανε αισθητή την παρουσία του. Η συλλογή των 90 looks διέγραψε τις διακρίσεις μεταξύ τoυ casual και haute. Υπήρχαν φορέματα pinafore blanket-fringe φούστες, και χειροποίητα πλεκτά πουλόβερ και φλατ μπότες ή εσπαντρίγιες από βελούδο!
https://www.instagram.com/p/CC-rDVxplEg/
https://www.instagram.com/p/CC-ytFRg9Ay/
https://www.instagram.com/p/CC-lPmslu5Z/
«Είναι σημαντικό για τους ντόπιους να κατανοήσουν την αξία της παράδοσής τους. Ίσως το πιο σημαντικό πράγμα που κατάλαβα κατά τη διάρκεια αυτών των τεσσάρων ετών στο Dior - στο Παρίσι είναι τόσο περήφανοι για την παράδοσή τους. Η μόδα είναι μέρος της πολιτιστικής τους κληρονομιάς. Αλλά δεν έχουμε την ίδια στάση στην Ιταλία. Ίσως, επειδή αυτές οι παραδόσεις γίνονται από γυναίκες στο σπίτι, οπότε υπάρχει αυτή η ιδέα ότι είναι οικιακή εργασία. Δεν πιστεύουν ότι είναι δημιουργικό έργο. Δεν του δίνουν την ίδια αξία. Δεν το γιορτάζουν. Με αυτήν την παράσταση ελπίζω να δώσω μια διαφορετική άποψη», είπε ολοκληρώνοντας τον λόγο του ο, Pietro Beccari.