Η συμμετοχή είναι εντελώς δωρεάν
Η συμμετοχή είναι εντελώς δωρεάν
Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και οι Σχολικοί Σύμβουλοι της 4ης και 24ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά σας προσκαλούν στο Επιστημονικό Σεμινάριο με Διεθνή Συμμετοχή για την επίσημη παρουσίαση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος και της Ψηφιακής Κοινότητας:
“Out of Eden Learn” της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Harvard
την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015, στις 17:30 στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
(2ας Μεραρχίας 36 & Ακτής Μουτσοπούλου, 185 35 Πειραιάς)
H συμμετοχή στο επιστημονικό σεμινάριο είναι ΔΩΡΕΑΝ και πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν Βεβαιώσεις Παρακολούθησης
Πρόγραμμα
17:30-17:45 ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ-ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ
17:45-18:15 ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ
▪ Ελένη Τσαλαγιώργου, Σύμβουλος Β’ Προσχολικής Αγωγής, Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
▪ Λόντος Χαράλαμπος Περιφερειακός Διευθυντής της Περιφερειακής Διεύθυνσης A/βάθμιας & Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής.
▪ Χριστόφορος Οικονόμου, Διευθυντής Διεύθυνσης Π.Ε. Πειραιά
▪ Στρατής Χατζηδημητρίου, Διευθυντής Διεύθυνσης Π.Ε. Δ Αθήνας
▪ Νικόλαος Καλαμακιώτης, Αντιδήμαρχος Παιδείας Δήμου Πειραιά
▪ Αρβανίτη- Παπαδοπούλου Τότα Γενική Γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ)
▪ Liz Dawes Duraisingh Co-Director Project Zero, Harvard Graduate School of Education
18:15-18:25 H συμβολή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην προώθηση της αειφορίας στο σχολείο
Βαγή- Σπύρου Ευφροσύνη Κουτή Μαρία
Σχολικοί Σύμβουλοι Προσχολικής Αγωγής
18:25-18:45 Παρουσίαση των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
Εκπρόσωπος Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
18:45 – 19:15 Digital Storytelling applications in Education: A look ahead
Θαρρενός Μπράτιτσης Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
19:15 – 19:45 Out of Eden Learn
Sheya Sarah Συντονίστρια του Προγράμματος Out of Eden Learn Project Zero, Harvard Graduate School of Education
19:45 – 20:00 Παρουσιάσεις από εφαρμογές του προγράμματος στο Νηπιαγωγείο
Μαρία Τσαπάρα, Ευγενία Ρούσσου,
Αντωνία Δάγλα Καλλιόπη Νικολοπούλου, Εκπαιδευτικοί ΠΕ-60 της Δ/νσης Π.Ε. Πειραιά
20:00-20:15 Εμπειρίες μιας χρονιάς στη κοινότητα Out of Eden Learn
Κυριακή Μέλλιου MEd Εκπαιδευτικός ΠΕ-60 Υποψ. Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
20:15-20:30 Ερωτήσεις – Συμπεράσματα Επιστημονικού Σεμιναρίου
Λίγα λόγια για το Out of Eden Learn
Το πρόγραμμα Out of Eden Learn αποτελεί πρωτοβουλία του Project Zero, του ερευνητικού κέντρου της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Harvard σε συνεργασία με τον κάτοχο δύο βραβείων Pulitzer ανθρωπολόγο-δημοσιογράφο και βασικό συνεργάτη του National Geographic, Paul Salopek. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες και παρέχεται δωρεάν στα σχολεία.
Μέσα από το Out of Eden Learn, μαθητές από όλον τον κόσμο εμπλέκονται ψηφιακά στο επικό ταξίδι που πραγματοποιεί ο Paul Salopek με τα πόδια προκειμένου να ανιχνεύσει την παγκόσμια μετανάστευση των προγόνων μας σε μία 7ετή οδύσσεια 21.000 μιλίων. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος δίνεται η ευκαιρία σε μαθητές και εκπαιδευτικούς μέσα από καινοτόμες συμμετοχικές μεθόδους, να διερευνήσουν τον τόπο τους, τη γειτονιά τους, να εξετάσουν κριτικά, ζητήματα που απασχολούν την παγκόσμια κοινότητα και να ανακαλύψουν τον τρόπο με τον οποίο οι ζωές τους εντάσσονται σε ένα παγκόσμιο κοινωνικό, πολιτισμικό, περιβαλλοντικό και πολιτικό πλαίσιο. Παράλληλα, μέσα από τη συμμετοχή τους στην ψηφιακή κοινότητα του προγράμματος, έχουν τη δυνατότητα να μοιραστούν τις ιδέες τους και να αλληλεπιδράσουν με σχολεία από όλο τον πλανήτη αξιοποιώντας την τεχνολογία και τις δεξιότητες του 21ου αιώνα ως εφαλτήριο για μια νοηματοδοτημένη μάθηση που θα τους καταστήσει ενεργούς, «παγκόσμιους πολίτες» με οράματα, ικανότητες και αξίες που θα τους βοηθούν να διαπραγματεύονται και να σχεδιάζουν ατομικά και συλλογικά τους κοινωνικούς όρους της αειφορίας προσδιορίζοντας αυτόνομα το παρόν τους και επαγρυπνώντας για το μέλλον των γενεών που θα έλθουν.