Προσπαθούμε να εξελίσσουμε το itexnikos ώστε να βρίσκεται στα smartphones των χρηστών, για τη στιγμή που θα το χρειαστούν.
Το Youth Platform είναι πάντα κοντά σε όσους αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα παραδοσιακά κανάλια και να πάνε το επάγγελμά τους λίγο παρακάτω όσον αφορά στις διαδικασίες και την επικοινωνία με το κοινό. O Ζήσης Ζιώγας έψαχνε απεγνωσμένα έναν τεχνικό μια μέρα στο σπίτι του όταν είχε μια διαρροή. Κάποτε θα άνοιγε τον Χρυσό Οδηγό. Τώρα, στην εποχή των smarthphones και tablets, διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε μια εφαρμογή που θα είχε συγκεντρωμένους τεχνικούς που χρειάζεται κάθε οίκημα. Για αυτό τον λόγο δημιούργησε το itexnikos. Διαβάστε
τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.
Η αλήθεια είναι ότι ήμουν συνεχώς σε μια αναζήτηση για τη δημιουργία μιας mobile εφαρμογής η οποία θα έκανε την καθημερινότητα των χρηστών ευκολότερη, λόγω του ότι όλο και περισσότεροι διαθέτουν smarthphones και tablets και οι αναζητήσεις τείνουν στο mobility. Το ερέθισμα ήρθε όταν κάποια στιγμή είχα μια διαρροή στο σπίτι μου και έψαχνα απεγνωσμένα έναν τεχνικό εκείνη την ώρα, χαμένος μέσα σε έντυπους καταλόγους και τηλέφωνα από συστάσεις γνωστών. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα για το itexnikos, μια εφαρμογή που θα είχε συγκεντρωμένους τεχνικούς που χρειάζεται κάθε οίκημα. Μια εφαρμογή που στοχεύει τους τεχνικούς με βάση την απόσταση τους από το χρήστη. Έτσι ώστε να μπορούμε ανά πάσα στιγμή να βρούμε τον κοντινότερο τεχνικό, όταν τον χρειαζόμαστε.
Το iTexnikos απευθύνεται σε 2 ομάδες ανθρώπων: α) Τους τεχνικούς, οι οποίοι μπορούν να καταχωρηθούν σε μια εφαρμογή με μικρό κόστος, μια εφαρμογή φτιαγμένη μόνο για αυτούς, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται άσχετα επαγγέλματα, και β) Τους τελικούς πελάτες οι οποίοι μπορούν να κατεβάσουν το itexnikos ΔΩΡΕΑΝ στο smartphone ή στο tablet τους και να μπορούν να αναζητήσουν γρήγορα κοντινό τους τεχνικό την ώρα που τον χρειάζονται.
Στόχοι του itexnikos είναι να δημιουργήσει μια μεγάλη βάση δεδομένων με τεχνικούς όλων των ειδικοτήτων, όχι μόνο στην Αθήνα αλλά και στην επικράτεια, και να γίνει ένα εύκολο και αναγκαίο εργαλείο για κάθε χρήστη που θα χρειάζεται τεχνικό για να διεκπεραιώσει μια εργασία. Προσπαθούμε να εξελίσσουμε το itexnikos ώστε να βρίσκεται στα smartphones των χρηστών, για τη στιγμή που θα το χρειαστούν.
Ο τρόπος δουλειάς με τη βοήθεια της τεχνολογίας και των νέων εργαλείων έχει γίνει πιο εύκολος απ’ ότι ήταν παλιότερα. Βέβαια είναι δύσκολο να πείσουμε τους τεχνικούς να γραφτούν σε μια mobile εφαρμογή, όταν έχουν συνηθίσει για πολλά χρόνια την έντυπη διαφήμιση. Στηριζόμαστε πάρα πολύ στους νέους επαγγελματίες αλλά και σε όλους εκείνους που υιοθετούν τις mobile συσκευές ως εργαλείο της δουλειάς τους. Προσπαθούμε να τους δείχνουμε την εφαρμογή σε tablets και να τους ενημερώνουμε για τον τρόπο λειτουργίας της. Όλο και περισσότεροι αναζητούν υπηρεσίες πια μέσω mobile συσκευών και αυτό προσπαθούμε να περάσουμε στη νοοτροπία των τεχνικών. Ευτυχώς η ανταπόκριση και η αποδοχή είναι πολύ ικανοποιητική στο ξεκίνημα της εταιρίας μας.
Πιστεύω ότι στην Ελλάδα δεν είναι εύκολο να ξεκινήσει κανείς τη δική του επιχείρηση. Μεγάλο μειονέκτημα είναι η έλλειψη μηχανογράφησης στους δημόσιους φορείς κι έτσι η καθυστέρηση στο άνοιγμα των βιβλίων, κάτι που θα μπορούσε να υλοποιηθεί πολύ πιο γρήγορα αν υπήρχε ένα οργανωμένο μηχανογραφικό σύστημα. Η φορολογία από την άλλη αποτελεί λόγο δεύτερων σκέψεων για το αν κάποιος θα πάρει το ρίσκο να ανοίξει τη δική του επιχείρηση. Όσον αφορά τη χρηματοδότηση, μεχρι στιγμής πορευόμαστε με δικά μας κεφάλαια, αλλά είμαστε και σε μια αναζήτηση ξένων κεφαλαίων με τη μικρότερη δυνατή καθυστέρηση.
Σύγχρονη πρόκληση για τις επιχειρήσεις είναι η επέκτασή του σε αυτό που ονομάζουμε διαδίκτυο. Δεν εννοώ μόνο τις start up αλλά και καταστήματα που υπάρχουν χρόνια στην ελληνική αγορά και λιμοκτονούν εξαιτίας της κρίσης. Υπάρχουν παραδείγματα επιχειρήσεων που ξεπέρασαν τη «γειτονιά» και διεύρυναν το πελατολόγιο τους μέσα από ένα page, από ένα eshop κτλ. Επίσης πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι ο καταναλωτής πλέον έχει άποψη, κάνει έρευνα και αναζητάει τη σωστή ποιότητα σε χαμηλό κόστος. Δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό.
Δε νομίζω πως θα άλλαζα κάτι γυρνώντας το χρόνο πίσω, γιατί τα όσα κάναμε, μας εξέλιξαν και μας έφταναν εδώ. Με πολλή δουλειά, συντονισμένες ενέργειες και πίστη στην εφαρμογή μας, ελπίζω μετά από ένα διάστημα 5 ετών να έχουμε φτάσει σε ένα επίπεδο όπου θα είμαστε σε όλα τα smartphones των χρηστών και θα γίνουμε η πρώτη σκέψη τους, όταν θα έρθει η στιγμή που θα αναζητήσουν τεχνικό.
Η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες αν μπορείς να παρέχεις κάτι ποιοτικό. Η κρίση έκανε τον κόσμο να σκέφτεται πριν καταναλώσει και να ψάχνει περισσότερο πριν επιλέξει κάτι. Να μετράει τα υπέρ και τα κατά. Συμβουλή μόνο μια, να αγαπάς και να πιστεύεις αυτό που δημιουργείς. Μόνο τότε θα το πιστέψουν κι οι άλλοι.
www.itexnikos.gr
email: