Στα επόμενα 5 χρόνια θέλουμε να βρίσκει κανείς τα προϊόντα μας σε όλη την Ελλάδα, σε πολλές χώρες του εξωτερικού και μέσω e-shop.
Το Youth Platform είναι πάντα κοντά σε όσους αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα παραδοσιακά κανάλια και να πάνε το επάγγελμά τους λίγο παρακάτω όσον αφορά στις διαδικασίες και την επικοινωνία με το κοινό. Η Μυρτώ & Σεμέλη Παυλίνη μετά τις σπουδές τους αποφάσισαν να συνεχίσουν την οικογενειακή παράδοση γύρω από την καλλιέργεια της φιστικιάς, χτισμένη πάνω σε καθοριστικές συναντήσεις, ευτυχείς συμπτώσεις και δημιουργία αληθινών σχέσεων. Η τελική ιδέα....να γευτούν όλοι τους αυθεντικούς καρπούς της Ελλάδας, το άρωμα του φρέσκου φιστικιού, τις ευωδιές της φύσης.... Για την Nuts 'N Nuts μας απάντησαν η Μυρτώ (Μ) και η Σεμέλη (Σ) δίνοντας η κάθε μια τις απόψεις τους σε διάφορα θέματα επιχειρηματικότητας. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπαν στον Παναγιώτη Λουκά
Μ: Η ιδέα προέκυψε για την ίδρυση της επιχείρησης πριν από ένα χρόνο περίπου.Είμαστε αδερφές και έχουμε σπουδάσει και οι δύο στο Λονδίνο. Εγώ Διεθνές Μanagement στο Κings College και η Σεμέλη Μarketing and Communications στο πανεπιστήμιο Westminster. Είχαμε γυρίσει και οι δύο στην Ελλάδα και ψάχναμε πώς θα κινηθούμε επαγγελματικά. Είναι αλήθεια ότι θα πράγματα ήταν αρκετά δύσκολα όσον αφορά την εύρεση εργασίας επομένως αρχίσαμε να σκεφτόμαστε ιδέες.
Σ: Πάντα είχαμε όνειρο να δημιουργήσουμε κάτι δικό μας και να δουλέψουμε μαζί. Η κατάσταση στην Ελλάδα μας ώθησε να πάρουμε μία πιο άμεση απόφαση και να εκμεταλλευτούμε την οικογενειακή παράδοση γύρω από την καλλιέργεια της φιστικιάς που μετράει πάνω από 60 χρόνια και να προωθήσουμε το προϊόν μας τυποποιημένο.
Σ: Απευθυνόμαστε σε μαγαζιά με παραδοσιακά προϊόντα, προϊόντα delicatessen, κάβες, παντοπωλεία και γενικότερα καταστήματα υψηλής αισθητικής και ποιότητας.
Μ: Με σεβασμό στην παράδοση και επιμονή στην ποιότητα επανεξετάζουμε πρωτότυπες ιδέες που υπηρετούν ένα απαιτητικό μέλλον δίνοντας προστιθέμενη αισθητική και γαστρονομική αξία στα προϊόντα μας. Θέλουμε να γευτούν όλοι ‘Ελληνες και ξένοι, τους αυθεντικούς καρπούς της Ελλάδας, το άρωμα του φρέσκου φιστικιού, τις ευωδιές της φύσης....
Σ: Θέλουμε να διαφοροποιήσουμε το προϊόν και προσπαθούμε να επαναπροσδιορίσουμε τους ελληνικούς ξηρούς καρπούς αισθητικά και ποιοτικά δημιουργώντας μία συσκευασία που ανταποκρίνεται στις σημερινές απαιτήσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Επίσης τα φιστίκια θεωρούνται πλέον μια super τροφή με μεγάλη διατροφική αξία. Ξεφεύγουν πια απο τον παραδοσιακό τρόπο κατανάλωσης ως συνοδευτικό ποτού και μπορούν να χρησιμοποιηθούν με πολλούς τρόπους σε μαγειρική, ροφήματα καθώς και σε πρωτότυπες ιδέες δώρων.
Μ: Αυτή τη στιγμή είμαστε ήδη σε 20 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και διαρκώς ψάχνουμε και συζητάμε νέες συνεργασίες για να μεγαλώσουμε το δίκτυό μας. Στους άμεσους στόχους μας είναι να αποκτήσουμε δυναμική παρουσία και στο εξωτερικό. Έχουμε ήδη ξεκινήσει τις πρώτες μας εξαγωγές σε Αγγλία, Λιθουανία και Αμερική και έχουμε ξεκινήσει και επαφές με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής ‘Ενωσης και Αυστραλία. Επίσης ετοιμάζουμε και νέο προϊόν για την επόμενη σεζόν!
Σ: Ο τρόπος δουλειάς προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και έχει ξεφύγει πολύ από το συμβατικό χώρο εργασίας. Δεν γίνονται όλα από ένα γραφείο.
Μ: Προς το παρόν δεν απασχολούμε προσωπικό. Δουλεύουμε οι δυο μας και περνάμε αρκετή ώρα στο δρόμο αφιερώνοντας χρόνο στις πωλήσεις και στην επαφή με τα καταστήματα-πελάτες μας. Δουλεύουμε πολύ από το κινητό και τον υπολογιστή ειδικά στις περιπτώσεις του εξωτερικού. Συμαντικό ρόλο στην επαφή μας με τους πελάτες αλλά και τον τελικό καταναλωτή παίζουν και τα social media. Ελπίζουμε στο άμεσο μέλλον να επεκταθούμε και στο εξωτερικό.
Σ: Τα κίνητρα στην Ελλάδα δυστυχώς είναι ελάχιστα, ειδικά σε θέματα χρηματοδότησης και φορολογίας. Χρειάζονται σημαντικές αλλαγές για την ενίσχυση των νέων επιχειρήσεων. Από τη στιγμή που το πήραμε απόφαση η εταιρεία ιδρύθηκε σχετικά εύκολα. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η γραφειοκρατεία που συνήθως καθυστερεί τις διαδικασίες. Δεν αντιμετωπίσαμε όμως ιδιαίτερα προβλήματα. Αλλά χρειάστηκε αρκετή προετοιμασία και έρευνα πριν προχωρήσουμε στην ίδρυση της εταιρείας.
Μ: Για μας ως κίνητρο λειτούργησε η αύξηση στην ευαισθητοποίηση γύρω από την ελληνική γαστρονομία, καθώς και ο αυξανόμενος αριθμός των ανθρώπων που ασχολούνται πλέον με παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα μας ώθησαν στο να υλοποιήσουμε την ιδέα μας. Εμείς στοχεύουμε στο να αποκτήσει η εταιρεία μας εξαγωγικό χαρακτήρα οπότε να μη στηριζόμαστε μόνο στην αγορά της Ελλάδας. Ξεκινάμε από την Ελλάδα για να θέσουμε σωστές βάσεις για την ανάπτυξή μας. Σίγουρα υπάρχουν δυσκολίες στο δρόμο αλλά νομίζω ότι με την ποιότητα και την αισθητική του προϊόντος μας και με πολλή δουλειά πείθουμε καταναλωτές και εμπόρους να μας εμπιστευθούν και έχουμε πετύχει αρκετές καλές συνεργασίες.
-
Μ: Η αγορά των τροφίμων είναι πολύ μεγάλη και εξελίσσεται ραγδαία. Διαρκώς βγαίνουν καινούρια προϊόντα και καλές συσκευασίες. Υπάρχουν πολλές εκθέσεις τροφίμων παγκοσμίως που πρέπει να παρακολουθούμε. Αναπτύσσεται γρήγορα και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η κύρια πρόκληση πέρα από την οικονομική ύφεση είναι να είμαστε διαρκώς ενημερωμένες και καλά διαβασμένες για να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις αυξανόμενες απαιτήσεις της δουλειάς.
Σ: Κοιτώντας πίσω δεν νομίζω ότι θα αλλάζαμε κάτι διότι διαρκώς προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές. Ακόμα και τα λάθη είναι καλό να γίνονται στην αρχή, γιατί μαθαίνουμε από αυτά.
Μ: Στα επόμενα 5 χρόνια θέλουμε να βρίσκει κανείς τα προϊόντα μας σε όλη την Ελλάδα, σε πολλές χώρες του εξωτερικού και μέσω e-shop. Eπίσης ελπίζουμε να ανοίξουμε και ένα παράρτημα της επιχείρησής μας στο εξωτερικό.
Σ: Είναι αλήθεια αυτό που λένε ότι η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες αρκεί να έχεις διάθεση, να ψάχνεσαι διαρκώς και να αποφασίσεις να τις εκμεταλλευτείς την κατάλληλη στιγμή. Εμείς αντί να απογοητευτούμε όταν δυσκολευτήκαμε να βρούμε δουλειά, δραστηριοποιηθήκαμε και μας βγήκε σε καλό.
www.nutsnnuts.com