Είναι funky - όπως και να το κάνουμε.
Η πλατφόρμα της Funkmartini είναι ένας νέος, εναλλακτικός και γρήγορος τρόπος να κλείσεις το επόμενο ραντεβού σου, για όποια υπηρεσία περιποίησης αναζητάς. Με έναν σημαντικό αριθμό καταγεγραμμένων κομμωτηρίων στη βάση δεδομένων της, η μηχανή αναζήτησης της Funkmartini βρίσκει τα κενά «ραντεβού» και τα παρουσιάζει σε ένα εβδομαδιαίο ημερολόγιο με σκοπό να κλείσεις αυτό που επιθυμείς, δωρεάν μέσω του υπολογιστή, του tablet ή του κινητού σου. Για την Funkmartini μιλήσαμε με την Αλεξία Κωτσή, Co-Founder & CMO. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.
Ήταν ξεκάθαρα η ανάγκη, λόγω έλλειψης χρόνου, να μπορώ να αναζητώ διαθέσιμα ραντεβού για περιποίηση χωρίς να πρέπει να χάνω άσκοπο χρόνο στο τηλέφωνο. Θεωρώ ότι οι αρχικές προσδοκίες μου ήταν να δημιουργηθεί μια online κοινότητα ομορφιάς μέσα από την οποία θα μπορείς να κλείσεις ραντεβού για μαλλιά, νύχια, κούρεμα κλπ αλλά και θα «τροφοδοτείσαι» από ιδέες, στυλ και trends.
Η πλατφόρμα της Funkmartini (www.funkmartini.gr) διατίθεται δωρεάν σε όλες τις επιχειρήσεις & ινστιτούτα ομορφιάς σε όλη την Ελλάδα. Δεν αφορά ελεύθερους επαγγελματίες, παρά μόνο επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στο χώρο της αισθητικής & της ομορφιάς και διαθέτουν ΑΦΜ. Απευθύνεται σε κομμωτήρια, nail bars, spa, tattoo shops, ινστιτούτα ομορφιάς & περιποίησης, ξενοδοχεία κλπ. Ακόμη, απευθύνεται σε όλους τους online χρήστες που αναζητούν πληροφορίες και υπηρεσίες στο διαδίκτυο και μέχρι τώρα δεν υπήρχαν διαθέσιμες όλες μαζί σε μια πλατφόρμα ενημέρωσης, προβολής αλλά και διευκόλυνσης για την οποιαδήποτε κράτηση υπηρεσίας ομορφιάς. Επιπλέον, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα της Funkmartini, ο χρήστης συλλέγει πόντους επιβράβευσης μέσα από τους οποίους λαμβάνει ένα κουτί με επώνυμα προϊόντα ομορφιάς, το Funkmartini #Happybox.
Η πλατφόρμα λειτουργεί ήδη από τον Φεβρουάριο του 2015 με άνω των 1100 εγγεγραμμένων επιχειρήσεων σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη και πάνω από 24.000 αποτελέσματα για υπηρεσίες ομορφιάς και περιποίησης. Επόμενα βήματα για την Funkmartini είναι το λανσάρισμα του app για τους χρήστες αλλά και τις επιχειρήσεις καθώς και η επέκταση της εταιρείας στο εξωτερικό. Όραμα μας είναι να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο κλείνουμε τα ραντεβού μας σε κομμωτήριο, να εκπαιδεύσουμε τους επαγγελματίες της ομορφιάς στον online κόσμο αλλά και να δημιουργήσουμε την πιο funk εμπειρία στο ίντερνετ.
Όλα είναι θέμα σωστής οργάνωσης και επιλογής του κατάλληλου ανθρώπινου δυναμικού. Στην εταιρεία εργάζονται 8 άτομα ενώ έχουμε σταθερές συνεργασίες με εξωτερικούς συνεργάτες. Το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς μας μπορεί να γίνει από όπου κι αν είμαστε δεδομένου ότι με την συνεχή χρήση των emails αλλά και την cloud based πλατφόρμα μας, είμαστε συνδεδεμένοι σχεδόν όλο το 24ώρο.
Θεωρώ ότι δεν δίνει η Ελλάδα κανένα κίνητρο, ίσα ίσα προσφέρει μόνο εμπόδια στην πορεία και δεν διευκολύνει το επιχειρείν. Κωλυσιεργεί σε όλη την διαδικασία και πραγματικά μπορεί να είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την ίδρυση μιας εταιρείας. Εμείς χάσαμε πολύ χρόνο το οποίο δεν ωφελεί σε καμία περίπτωση την έναρξη μιας επιχείρησης. Δυστυχώς, θεωρώ ότι πολύ δύσκολα θα ξεφύγουμε από την ογκώδη γραφειοκρατία.
Είναι δεδομένο ότι το περιβάλλον ανάπτυξης δεν ευνοεί λόγω της οικονομικής κρίσης και το αρνητικό κλίμα της αγοράς δεν επιφέρει την αναμενόμενη σταθερότητα. Θεωρώ ως κύρια προβλήματα τη γραφειοκρατία, που μέσα από ένα σύνολο νόμων αποθαρρύνουν πολλούς επενδυτές, τις δημόσιες διοικητικές δυσκολίες και την αστάθεια αυτών καθώς και τη περιορισμένη και ελλιπή συνεργασία με το ελληνικό δημόσιο. Τέλος, περιοριστικός παράγοντας αποτελεί ακόμα το φορολογικό σύστημα το όποιο δεν είναι αποτελεσματικό & ευνοϊκό στα πλαίσια της ανάπτυξης καθώς και η εργατική νομοθεσία.
Οι μέχρι τώρα επιλογές μου αλλά και η επαγγελματική μου προϋπηρεσία μου έδωσε αρκετά εφόδια για να μπορώ να παίρνω σωστές αποφάσεις. Σίγουρα θα ήθελα να γνωρίζω κάποια πεδία βαθύτερα όπως για παράδειγμα το UX/UI αλλά είμαι βέβαιη ότι η γνώση δεν σταματά ποτέ. Σε 5 χρόνια θα ήθελα να έχει εδραιωθεί η Funkmartini στην Ελλάδα και σε κάποιες χώρες του εξωτερικού.
Προσωπικά το θεωρώ λίγο “cliché” ως φράση αλλά ναι σίγουρα η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες. Ευκαιρίες όμως μπορούν να δημιουργηθούν σε κάθε περιβάλλον και κάθε περίοδο αρκεί κανείς να είναι «alert» και να μπορεί να παρατηρεί τις τάσεις παγκοσμίως καθώς και τις καταναλωτικές συνήθειες και συμπεριφορές. Επιπλέον, η μόνη συμβουλή που θα έδινα σε έναν νέο άνθρωπο θα ήταν να πιστέψει στις ικανότητες του, να συνεχίσει να εξελίσσεται και να μη μένει στάσιμος.
https://www.funkmartini.gr