Nutrinsider – the all in one supermarket app.
Οι καταναλωτές για να κάνουν τα ψώνια τους στο supermarket έπρεπε να πάρουν το φυλλάδιο των προσφορών, να σημειώνουν τη λίστα του supermarket σε κάποιο/α χαρτί/α, να μάθουν για συνταγές μαγειρικής από την TV/ internet/ βιβλίο συνταγών, να διαβάσουν τα «ψιλά» γράμματα των συσκευασιών με τα συστατικά, να συμβουλεύονται τη δίαιτα τους που έχουν με μαγνητάκια στο ψυγείο, να κατεβάσουν Χ αριθμό app επιβαρύνοντας τη λειτουργία του smartphone τους, να γίνουν «φίλοι» με κάποιες εταιρείες όπου μπαίνουν στα πλαίσια κάποιου διαγωνισμού (και στη συνέχεια βγαίνουν) και στο τέλος να κάνουν την επιλογή τους.
Όλα αυτά είναι πάρα πολλά σκεφτήκαν οι Μιχάλης Πέτρου και Στέλιος Κατσουνωτός καθώς είναι λογικό οι καταναλωτές να μπερδεύονται. Γι’ αυτό σκεφτήκανε να δημιουργήσουνε μία εφαρμογή που να παρέχει όλα αυτά στους καταναλωτές και μάλιστα εντελώς δωρεάν. Την ονομάσανε nutrinsider – the all in one supermarket app. Για το nutrinsider μιλήσαμε με τον Μιχάλη Πέτρου. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.
Οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν πλέον πιο οργανωμένα και οικονομικά τα ψώνια τους. Επιπρόσθετα το nutrinsider εκτός από σύμβουλος αγορών είναι και σύμβουλος υγιεινής διατροφής όπου έχει ως στόχο να βελτιώσει τις μικρές καθημερινές διατροφικές μας συνήθειες.
Στόχος του nutrinsider είναι να αναπτυχθεί εκτός από την Ελλάδα και στο εξωτερικό. Γι’ αυτό το λόγο βρίσκεται ήδη σε επαφές που στόχο έχουν την περαιτέρω ανάπτυξη της εφαρμογής.
Η δουλειά και πριν και κατά τη διάρκεια της κρίσης είναι ακριβώς η ίδια: απαιτητική και δύσκολη. Αυτό που έχει αλλάξει είναι σίγουρα ο τρόπος και ο χρόνος χρέωσης.
Οι νέες τεχνολογίες είναι αλήθεια ότι έχουν μειώσει τις «αποστάσεις». Οπότε ναι, χρησιμοποιούμε κι εμείς υπηρεσίες cloud, skype κ.λπ. Παρόλα αυτά έχουμε εβδομαδιαία “traffic meetings” που βοηθούν στην καλύτερη «κίνηση» της επιχείρησης.
Η αλήθεια είναι ότι στο κομμάτι της γραφειοκρατίας έχουν γίνει κάποια σημαντικά βήματα τα τελευταία χρόνια. Στο κομμάτι της χρηματοδότησης όμως υπάρχουν ακόμα προβλήματα. Στην πρόσφατη έκθεση για την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας στους δείκτες πρόσβασης των ελληνικών επιχειρήσεων σε δανεισμό και σε VC η βαθμολογία που συγκεντρώνουμε είναι μόλις 2 με άριστα το 7 κάτι που δείχνει ότι υπάρχουν πολλά βήματα να γίνουν ακόμα…
Για να εξακολουθεί το nutrinsider να υπάρχει μέσα στην κρίση προφανώς κάνει κάτι καλά… Θεωρούμε ότι ξεπερνώντας το valley of death (που αφορά τα πρώτα χρόνια λειτουργίας μιας νεοφυούς επιχείρησης) και επενδύοντας στην εξωστρέφεια και στις αγορές τους εξωτερικού θα βοηθηθούμε ακόμα περισσότερο.
Σε επίπεδο στρατηγικής, όχι δεν θα είχαμε κάνει διαφορετικό εάν γυρνάγαμε πίσω τον χρόνο. Σε επίπεδο όμως κάποιων λεπτομερειών νομίζουμε πώς ναι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει κάποια πράγματα καλύτερα ή με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Η κρίση θεωρητικά δημιουργεί ευκαιρίες, όμως η έλλειψη πρόσβασης σε πληροφορία και σε κεφάλαιο μπορεί να γίνει τροχοπέδη στην όποια νέα επιχειρηματική ιδέα. Τέλος όσων αφορά την «αγορά εργασίας» για ποια αγορά μιλάμε; Τεράστια «αποθέματα» προσφοράς εργασίας και μηδενική ζήτηση… Ελαστικές σχέσεις εργασίες, μειωμένη μισθοδοσία, μη καταβολή εργοδοτικών εισφορών… Τα πράγματα ειδικά για όσους βγαίνουν τώρα στην αγορά εργασίας είναι δύσκολα και πιθανά να είναι έτσι για μερικά χρόνια ακόμα.