Μας μιλάει για το ByRaki flavor, την σειρά ηδύποτων με βάση την Τσικουδιά σε συνδυασμό με ελληνικά προϊόντα.
Τι θα πιείτε; Έχουμε τσίπουρο, τσικουδιά, ρακή και ούζο. Δύσκολη απόφαση, αλλά ότι και να πάρεις η απόλαυση θα είναι ίδια. Στην Αθήνα, εάν είσαι σε μια παρέα σε ταβέρνα και σου κάνει ο σερβιτόρος την παραπάνω ερώτηση, θα ακουστούν διαφορετικές απόψεις. Στην Κρήτη, δεν σε ρωτάνε, σου φέρνουν τσικουδιά. Τι γίνεται όταν θέλεις να εξελίξεις το απόσταγμα και να του δώσεις μια σύγχρονη μορφή; Η απάντηση υπάρχει στο ByRaki flavor, μια σειρά ηδύποτων με βάση την τσικουδιά σε συνδυασμό με ελληνικά προϊόντα (π.χ. Φράουλες, Καρπούζι, Μαστίχα κ.α.). Για το ByRaki flavor μιλήσαμε με τον Γιώργο Νικηφόρο. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.
To αρχικό ερέθισμα ήταν η αγάπη μου για το Κρητικό απόσταγμα και η επιθυμία μου να το εξελίξω, καθώς και να το αναβαθμίσω δίνοντας του μια πιο σύγχρονη μορφή. Πάντα έχοντας ως αφετηρία τον σεβασμό μου για την παράδοση και για την ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος.
Η Κρητική Τσικουδιά – Ρακή, η βάση των προϊόντων μας, είναι ένα φυσικό απόσταγμα με υψηλό ποσοστό αλκοόλης (38% και πάνω), γεγονός το οποίο την καθιστά ένα ποτό αρκετά βαρύ και άρα αποτρεπτικό για πολλούς. Βασισμένοι σε αυτό το γεγονός θελήσαμε να ανατρέψουμε αυτό το δεδομένο, δίνοντας παράλληλα την δυνατότητα σε περισσότερους καταναλωτές να απολαύσουν την Κρητική Τσικουδιά χωρίς όμως την υψηλή της ποσόστωση σε αλκοόλ. Έτσι δημιουργήσαμε, το ByRaki flavor, μια σειρά ηδύποτων με βάση την Τσικουδιά σε συνδυασμό με ελληνικά προϊόντα (π.χ. Φράουλες, Καρπούζι, Μαστίχα κ.α.) σε 25 διαφορετικές γεύσεις και με χαμηλούς αλκοολικούς βαθμούς (25%, 20%, 17% και 16% vol alc.).
Η συνεχής εξέλιξη, αλλά και η δημιουργία νέων και καινοτόμων προϊόντων είναι ο κυριότερος στόχος της εταιρείας. Ταυτόχρονα επιδιώκουμε να διατηρούμε την ποιότητα των προϊόντων μας σταθερά υψηλή, σε συνδυασμό με την οικολογική συνείδηση της εταιρείας (ανακυκλώσιμα υλικά συσκευασίας, ελάχιστη περιβαλλοντική επιβάρυνση), αλλά και με αυξημένη την αίσθηση της κοινωνικής ευθύνης (συνεργασία με φιλανθρωπικά σωματεία κ.α.).
Ο τρόπος δουλειάς μας διαρκώς μεταλλάσσεται και εξελίσσεται καθώς αλλάζουν και οι ανάγκες της επιχείρησης. Η δυναμική των συνεργατών μας είναι ένας σημαντικός παράγοντας που ενισχύει τον πυρήνα της επιχείρησης που αποτελείται από τρία άτομα. Επίσης, υπάρχει ένα δίκτυο εξωτερικών συνεργατών οι οποίοι εργάζονται εκτός γραφείου. Εκμεταλλευόμαστε το διαδίκτυο και τις δυνατότητες που μας δίνει.
Η Ελλάδα δυστυχώς δίνει μηδενικά κίνητρα στους νέους επιχειρηματίες, τα οποία πολλές φορές αποτελούν σημαντικό εμπόδιο σε συνδυασμό με την αυστηρή φορολογία. Στην δική μου περίπτωση, οι σπουδές μου στα οικονομικά και η δεκαετής ενασχόληση μου με τον συγκεκριμένο κλάδο, με προετοίμασαν, έτσι ώστε να γνωρίζω τις δυσκολίες που θα αντιμετώπιζα. Ήμουν παράλληλα αποφασισμένος να ξεκινήσω την δική μου επιχείρηση οπότε με πολλή δουλειά, επιμονή και υπομονή, τελικά τα κατάφερα.
Οι σύγχρονες προκλήσεις είναι πολλές και διαρκώς αυξανόμενες. Ο ανταγωνισμός, αθέμιτος και θεμιτός, η κρίση οικονομική και κοινωνική και η τεχνολογική εξέλιξη είναι παράμετροι που δεν θα πρέπει να παραβλέπονται από καμία επιχείρηση. Προσπαθούμε να είμαστε πάντοτε ένα βήμα μπροστά από το σήμερα και να σχεδιάζουμε διαρκώς νέες στρατηγικές εξέλιξης με σταθερά και προσεκτικά βήματα.
Γυρνώντας πίσω στον χρόνο, εντοπίζω παραλείψεις και λάθη, τα οποία όμως ήταν χρήσιμες εμπειρίες και σημαντική βοήθεια στην περαιτέρω προσωπική κι επαγγελματική μου εξέλιξη, οπότε δεν μετανιώνω για κάτι αλλά προσπαθώ να χρησιμοποιώ κάθε αστοχία έτσι ώστε να καταλήξω στην επιτυχία. Σε 5 χρόνια από σήμερα θα ήθελα να έχουν πραγματοποιηθεί όλα όσα έχω οραματιστεί για την επιχείρησή μου.
Η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες. Με ένα σωστά μελετημένο επαγγελματικό πλάνο και πολλή δουλειά μπορεί κάποιος να ασχοληθεί με το επιχειρείν στην χώρα μας. Αρκεί να είναι αποφασισμένος και προετοιμασμένος για τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει προκειμένου να τις ξεπεράσει και να ανταπεξέλθει δυναμικά.