Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές των email campaigns στην Ελλάδα
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές των email campaigns στην Ελλάδα
Οι Έλληνες χρησιμοποιούν κυρίως λειτουργικό Android από κινητή συσκευή για να ανοίξουν ένα email newsletter, δέχονται κυρίως σε λογαριασμό Yahoo! τα περισσότερα email newsletters, ενώ η Τρίτη είναι η μέρα όπου σημειώνονται οι περισσότερες αναγνώσεις των email newsletters από τους αποδέκτες τους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ανάλυσης του Moosend που προέκυψαν από την εξέταση των αποστολών email newsletters για τις οποίες χρησιμοποιήθηκε η υποδομή του, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014.
Για την εξαγωγή των στατιστικών αυτών, αναλύθηκαν αποστολές email newsletters σε περισσότερα από 300 εκατ. email, τα οποία ως επί το πλείστον και κατά ένα ποσοστό 80% καλύπτουν την ελληνική αγορά.
Τρίτη η καλύτερη ημέρα για αποστολές email
Σύμφωνα με τα στατιστικά που δημοσιεύονται, η Τρίτη φαίνεται να είναι η καλύτερη ημέρα για αποστολή email newsletter, τότε δηλαδή φαίνεται να έχουν καταγραφεί οι περισσότερες αναγνώσεις των email newsletters από τους αποδέκτες.
Ο μέσος χρόνος που φαίνεται να μεσολαβεί ανάμεσα στο να ανοίξει κάποιος αποδέκτης το email newsletter, μέχρι να πατήσει κλικ σε ένα link είναι 28 δευτερόλεπτα.
Επίσης, μόνο το 12% των αναγνώσεων φαίνεται να πραγματοποιείται μέσα στην πρώτη ώρα από την αποστολή του newsletter.
Παρατηρείται επίσης ότι κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών έχουμε κατά 8% περισσότερα ανοίγματα των email newsletters από desktop συσκευές, καθώς οι περισσότεροι βρίσκονται στα γραφεία τους.
Desktop ή Mobile;
Σύμφωνα με την ανάλυση, παρατηρείται πως υπάρχει μια σταθεροποίηση στην ανάγνωση των email newsletters από mobile συσκευές σε ένα ποσοστό 34,1% σε σχέση με τις desktop συσκευές που καλύπτουν το 65,9%.
Η αντίστοιχη αναλογία πέρυσι, σύμφωνα με τα ετήσια στατιστικά που είχε δημοσιεύσει για όλη τη χρονιά του 2013 το Moosend ήταν 32% έναντι 68% οπότε παρατηρείται μια σταθερότητα στην τάση ανάγνωσης των newsletters από συσκευές mobile.
Android, ο μεγάλος νικητής
Στην παραπάνω εικόνα διακρίνεται επίσης μια μεγάλη αύξηση στην απήχηση των Android συσκευών. Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2014 η αναλογία της ανάγνωσης των newsletters από Android συσκευές έναντι των iPhone ήταν 62% προς 28%. Η ίδια αναλογία πέρυσι έδειχνε 47% ανοίγματα από Android έναντι 53% από iPhone. Με βάση τα παραπάνω, διακρίνεται ένα σαφές προβάδισμα των συσκευών Android, που μέσα σε έξι μήνες έχουν κερδίσει έδαφος κατά 15% στην ανάγνωση των email newsletters.
Μια βαθύτερη ανάλυση δείχνει ότι τα λειτουργικά που χρησιμοποιούνται είναι κυρίως τα Android Jelly Bean 4.1, 4.2 και 4.3 και από την άλλη σκοπιά τα iOS 6 και iOS 7.
To Yahoo έχει την πρωτιά των web mail clients
Η ανάλυση του Moosend δείχνει επίσης ότι τα ανοίγματα των email newsletters γίνονται από email διευθύνσεις που κατά ένα ποσοστό 41% είναι Yahoo!.
Το Hotmail έχει ένα ποσοστό της τάξεως του 28% και το Gmail (εξαιρώντας τα Google App domains) περιορίζεται σε ένα 27%.
Στην αντίστοιχη περσινή ανάλυση, το Yahoo κατείχε ένα ποσοστό 34% με ξεκάθαρα ανοδικό trend, που εδώ φαίνεται ότι φτάνει στο απόγειό του.
Η ανάλυση παραθέτει και μερικές επιπλέον πληροφορίες, απλά για να μας θυμίσει ότι όταν αποφασίσει κάποιος να κάνει data mining, μπορεί να σκεφτεί οτιδήποτε. Βλέπουμε λοιπόν ότι το μεγαλύτερο subject line που έχει αποσταλεί από το Moosend είχε 312 χαρακτήρες, όσο σχεδόν μια παράγραφος 4-5 γραμμών!