Από εταιρεία γνωστού αναψυκτικού
Από εταιρεία γνωστού αναψυκτικού
Δείχνοντας την επαφή με το νεανικό κοινό της, η Coca Cola ξεκίνησε τη νέα της καμπάνια, στην οποία η διεύθυνση του site περιέχει μέσα της τα γνωστά εικονίδα emoji.
Όχι όμως όποια και όποια εικονίδια, αλλά μονάχα αυτά που δηλώνουν χαρά. Έτσι η εταιρεία κατοχύρωσε όλες τις διευθύνσεις που περιέχουν τις ευτυχείς φατσούλες, λανσάροντας το χαρακτήρα του αναψυκτικού της χαράς.
Ο πρόεδρος της Coca Cola στο Πουέρτο Ρίκο, Alejandro Gómez, εξήγησε τη λογική πίσω από αυτή την ενέργεια.
"Η πλειοψηφία των χρηστών του site μας, μπαίνει σε αυτό μέσω των κινητών συσκευών τους. Μιας λοιπόν και τα emoji έχουν γίνει κάτι σα δεύτερη γλώσσα για τους νέους φίλους μας, θεωρήσαμε πως αυτή η κίνηση ήταν ουσιαστική στο να συνδεθούμε πιο βαθιά με τη σημαντικότερη για εμάς ηλικιακή ομάδα".
Δείτε το παρακάτω βίντεο για μια καλύτερη καταννόηση του πως λειτουργεί το συγκεκριμένο url:
{youtube}g9AxB9exTPE{/youtube}