Facebook και Instagram έγιναν Twitter και ο κόσμος των social media φαίνεται πως αλλάζει


Στη δοκιμαστική εφαρμογή μιας συνδρομητικής υπηρεσίας για το Facebook και το Instagram προχωρά η μητρική τους εταιρεία, η Meta Platforms, σε μια περίοδο που εκείνη φαίνεται πως διανύει μια δύσκολη περίοδο ως προς τα έσοδά της, που μοιάζουν να συρρικνώνονται τελευταία. Τον Νοέμβριο, μάλιστα, η εταιρεία ανακοίνωσε 11.000 απώλειες θέσεων εργασίας ως αποτέλεσμα υπερεπενδύσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. 

Η ανακοίνωση ήρθε χθες Κυριακή (19/2), με τη Meta να παρουσιάζει τη συνδρομητική υπηρεσία Meta Verified. Όπως γνωστοποίησε η εταιρεία, το Meta Verified, θα επιτρέπει στους χρήστες να πιστοποιούν την αυθεντικότητα των λογαριασμών τους, μια λειτουργία που θα εφαρμοστεί από αυτήν την εβδομάδα, αρχικά στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Η κίνηση θα βελτιώσει την ασφάλεια και την αυθεντικότητα στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η συνδρομητική υπηρεσία επί πληρωμή της Meta δεν θα είναι ακόμη διαθέσιμη για επιχειρήσεις, αλλά για μεμονωμένους χρήστες.

Το κόστος της υπηρεσίας θα ξεκινά από τα 11,99 δολάρια τον μήνα και θα φτάνει μέχρι τα 14,99 δολάρια για τα συστήματα iOS της Apple και Android. Σταδιακά, η εν λόγω συνδρομητική υπηρεσία θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες.

Η υπηρεσία αυτή θυμίζει σε μεγάλο βαθμό αυτή που ξεκίνησε ο Elon Musk στον μεγάλο αντίζηλο της Meta που δεν είναι άλλος από το Twitter. Αυτή στοιχίζει με τη σειρά της 11 δολάρια τον μήνα.

Περισσότερες δημοφιλείς εφαρμογές, όπως το Snapchat της Snap Inc και το Telegram ξεκίνησαν από πέρσι συνδρομητικές υπηρεσίες, με στόχο να βρουν νέες πηγές εσόδων, όλα αυτά, σε μια περίοδο που οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων μοιάζει να είναι σε μεγάλο βαθμό εξαρτημένοι από αυτά στην καθημερινότητά τους, είτε με κοινωνικούς όρους, είτε επαγγελματικά.