Η εταιρεία προσπαθεί ήδη να εξαγοράσει την Activision Blizzard προς αυτήν την κατεύθυνση


Να κερδίσει ακόμη περισσότερο τεχνολογικό έδαφος φαίνεται πως θα προσπαθήσει η Microsoft το επόμενο διάστημα, μιας που σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ των Financial Times, η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει ένα δικό της App Store για τα iPhones και τα Android smartphones. Το εν λόγω εγχείρημα ενδέχεται να πραγματοποιηθεί πολύ σύντομα, ακόμη και μέσα στο 2024, αν η εξαγορά της Activision Blizzard, ύψους 69 δισ. δολαρίων που η εταιρεία προσπαθεί να υλοποιήσει, εγκριθεί από τις ρυθμιστικές αρχές.

Το app store της Microsoft θα αφορά mobile παιχνίδια και θα επιτρέψει στην εταιρεία να απαλείψει τα τέλη της Apple και της Google για τη φιλοξενία στις πλατφόρμες τους. Παράλληλα, θα προσφέρει στην ίδια μεγαλύτερο έλεγχο αναφορικά με τη διανομή και το monetization των τίτλων της.

Το νέο ψηφιακό κατάστημα της εταιρείας θα είναι κατά πάσα πιθανότητα παρόμοιο με την υπάρχουσα υπηρεσία Xbox Cloud Gaming, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να παίζουν παιχνίδια από το αυτό στις συσκευές τους, χωρίς να κάνουν download. Το νέο app store της Microsoft θα προσφέρει ωστόσο και δωρεάν και επί πληρωμή παιχνίδια που θα μπορούν να εγκατασταθούν τοπικά ή να μεταδοθούν μέσω streaming.

Αν επιτευχθεί η προσθήκη της Activision Blizzard στο δυναμικό της, η Microsoft θα αποκτήσει πρόσβαση σε μερικά από τα πιο επιτυχημένα gaming franchises, όπως το Call of Duty, το World of Warcraft και το Candy Crush Saga, ανεβάζοντας σημαντικά τα κέρδη της και την επιρροή της στον κόσμο των videogames.