Τι θα ψάξεις πριν βγάλεις τα εισιτήριά σου.


Κριτικές από ιστοσελίδες και βίντεο από το Youtube επηρεάζουν εξίσου τους millennials στην απόφασή τους για το που θα ταξιδέψουν, διαπίστωσε έρευνα της Phocuswright.

Μάλιστα διαπιστώθηκε ότι οι 18-34 ετών επηρεάζονται από αυτά τα δύο κατά 30%, έναντι φωτογραφιών και βίντεο από φίλους ή τουριστικά εμπορικά σήματα που έχουν λιγότερη επίδραση.

Παράλληλα, η εν λόγω ηλικιακή ομάδα είναι δύο φορές πιο πιθανό να χρησιμοποιήσει κάποια εφαρμογή για κινητά σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους (περίπου 20% για έρευνα, ανάγνωση σχολίων, κρατήσεις) σε σύγκριση με άλλες ηλικιακές ομάδες.

Στην πραγματικότητα, σχεδόν τα 2/3 των millennials έχουν τουλάχιστον μία ταξιδιωτική εφαρμογή στο κινητό τους, σε σύγκριση με μόλις τα 43% και 52% για τα ηλικιακά γκρουπ 55+ και 35-54 αντίστοιχα.

Εκτός από τα apps, όμως, οι millennials χρησιμοποιούν γενικά το Ίντερνετ στο κινητό τους για να ψάξουν ταξιδιωτικές ιστοσελίδες και να διαβάσουν σχόλια, περίπου 3 φορές περισσότερο από τους ταξιδιώτες άλλων ηλικιών, ενώ πολύ ψηλά στις αγορές τους μέσω κινητών, με 50% και 40% αντίστοιχα είναι τα ξενοδοχεία και οι πτήσεις