Οι τάσεις του 2019


Φαίνεται πως η γενιά των "Millenials"αποτελεί πια μια ομάδα-στόχο. Στο NY Times Travel Show, υπάρχουν συζητήσεις για τα ενδιαφέροντα τους, τα πάθη τους, καθώς και τρόπους να πουλήσεις και να προωθήσεις αγαθά σε αυτή την κατηγορία του πληθυσμού. Ποια είναι λοιπόν τα highlights από το Νο.1 show ταξιδιών της Bόρειας Αμερικής;

ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ

Ας είμαστε ειλικρινείς, θα προτιμούσες να αγοράσεις μία νέα τσάντα από γνωστό σχεδιαστή ή να πας μία εβδομάδα εκδρομή στο Macchu Picchu; Η τσάντα θα αποκτήσει σκόνη ύστερα από λίγο καιρό στο ράφι, θα σταματήσει να είναι πια "εντός μόδας" ή θα αποτελεί απόκτημα κάθε κοπέλας που συναντάς στον δρόμο. Επομένως, καλύτερα να επενδύσεις σε μια εμπειρία, που θα αξίζει να τη θυμάσαι και θα είναι μοναδική για σένα. Ένα ταξίδι που θα διαγραφέι από το bucket list σου μπορεί να αντικαταστήσει ένα μοδάτο αντικείμενο. Γίνεται πια ξεκάθαρο γιατί οι Millenials προτιμούν τις εμπειρίες από τα υλικά αγαθά.
https://www.instagram.com/p/B43GIltB4lP/

ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ SOCIAL MEDIA ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΣΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ 

Οι Millenials επηρεάζονται ιδιαίτερα από διαδικτυακές πηγές, όπως sites με κριτικές, blogs και social media. Στην πρώτη θέση των επιρροών βέβαια, βρίσκονται οι συστάσεις των φίλων μας, που δίνουν έμπνευση στις ταξιδιωτικές μας επιλογές. 

ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ BONUS

Οι Millenials έχουν ανάγκη από διαφορετικά προνόμια συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά κι αυτό έχει σημασία στις κρατήσεις καταλυμάτων. Το Wi-Fi αποτελεί προτεραιότητα, καθώς κανείς δεν μπορεί να φανταστεί πως θα δυσκολευτεί να ποστάρει την αγαπημένη του φωτογραφία από τις διακοπές του, αμέσως μόλις την επεξεργαστεί όπως θέλει. 
https://www.instagram.com/p/B40DjoZhX5C/
Κάποια ξενοδοχεία προσφέρουν δωρεάν ορισμένες υπηρεσίες ή αγαθά, όπως μασάζ, αναψυκτικά ή σνακ. Σίγουρα μια τέτοια στοχαστικότητα εκτιμάται λίγο παραπάνω!


ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΤΟΠΙΟΣ

Οι Millenials αναζητούν αυθεντικές πολιτιστικές εμπειρίες, το οποίο ουσιαστικά σημαίνει να ζεις σαν ντόπιος. Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από ομαδικές περιηγήσεις με ποδήλατα ή δοκιμές τοπικών κρασιών. Μάλιστα, ορισμένοι γηγενείς επιθυμούν να παρέχουν ξεναγήσεις στους τουρίστες εθελοντικά, στον ελεύθερο τους χρόνο. 
https://www.instagram.com/p/B1mwQ_QAvfF/

ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

Στο NY Times Travel Show, αναφέρεται ότι το 58% των Αμερικανών Millenials επιθυμούν να εξερευνήσουν την πολιτιστική σκηνή φαγητού ενός νέου προορισμού και το 48% προσθέτει μια περιπετειώδη δραστηριότητα στα ταξιδιωτικά του πλάνα. Αυτά τα θέματα φαίνεται ότι παίζουν πρωταρχικό ρόλο όταν οι Millenials κλείνουν πτήσεις. 
https://www.instagram.com/p/B4rciqnn_-k/
https://www.instagram.com/p/B427Eo0BRS7/

Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι Millenials Ταξιδιώτες δεν ανήκουν στην κατηγορία του μέσου ταξιδιώτη, καθώς αναζητούν μια πιο προσωπική και αυθεντική εμπειρία.